SvennAndre Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er ikke bare disconnects, serveren går ned og blir nede i flere timer. Sist jeg gadd vente på den, gikk den ned rundt 20:00 og kom opp igjen 01:00.. Bah. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Såpass alvorlig er det ikke hos oss, og på lokalt folkemunne er Darksorrow kjent som "Lagsorrow". Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hehe, nice nickname. Atm teller jeg 8 sutretråder på forumet til blizzard om ravencrash. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ser den, kanskje jeg skal begynne med alt-dailies jeg også, de gangene jeg har tid. Går iallefall mye fortere enn å gjøre randoms for cash som mange gjør. Men si meg, er det ikke en Warlock-Tråd på forumet her? Det var iallefall en, men det ser ut som gamle tråder er fjernet eller noe. Ukult. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Da får vi nesten lage en ny en. Vet det er lite warlocks, men det får da være grenser! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sa ifra på IRC til folka, tråden(e) er nok der men vises ikke. Sikkert noe problemer med databasen/ytelse eller noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Så da får vi bare vente m.a.o.? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=508905&st=0 der var den ja! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Skal jeg ha denne eller denne på huntern? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ville gått for T9-chesten (som jeg ser du forøvrig har på deg uansett) alene på grunn av 2-set bonusen som er fantastisk grei å ha. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvor lenge kan man regne med å bli banna for å exploite i Arathi Basin? Kjeda meg litt, og cappa 3 baser før runden 'startet'. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvis Blizzard hadde vært rettferdig hadde du, han her og smartingen her blitt permbannet. Det motsier avtalen dere signerte når dere begynte å spille, så Blizzard kan egentlig bare stenge dere ute på livstid. Selvfølgelig er de for glade i pengene deres for det, men det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg spurte ikke om hva du syntes er rettferdig. Jeg er fullstendig klar over hva jeg har gjort, og forventer faktisk en ban de neste dagene. Så, noen som faktisk vet? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er ikke bare disconnects, serveren går ned og blir nede i flere timer. Sist jeg gadd vente på den, gikk den ned rundt 20:00 og kom opp igjen 01:00.. Bah. Velkommen til Tarren mill jr, realmen var slik som du beskriver her i 3 uker før de klarte å fikse det. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvor lenge kan man regne med å bli banna for å exploite i Arathi Basin? Kjeda meg litt, og cappa 3 baser før runden 'startet'. Ca 1000. Ikke forvent noe seriøst svar fra dette forumet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 http://kr.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aegwynn&cn=Gimdeungchon GS cappet warrior Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) http://kr.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aegwynn&cn=Gimdeungchon GS cappet warrior http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Gimdeungchon&s=Aegwynn&r=KR 6872 Gearscore. Joda. *edit* Er ikke cappet forresten, mangler 284-ranged. Endret 7. juni 2010 av Slimda Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Stemmer, trodde den var 277 jeg Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei! Er det noen som veit hvilken kombinasjon av rase og klasse som er sjeldnest i WoW, og hvilken som er mest vanlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå