BigJackW Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Dislodged Foreign Object og Muradins Spyglass, noen som vet droprate? Så DFO droppe på torsdag, men jeg fikk den ikke Alt for lav :< Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Yes, da har jeg begynt å spille Dama kommer til å drepe meg :S Fikk alle spillene for 211 kroner på g2play.net! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Yes, da har jeg begynt å spille Dama kommer til å drepe meg :S Fikk alle spillene for 211 kroner på g2play.net! Bare få henne til å spille også, så blir det bare fryd og gammen! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Yes, da har jeg begynt å spille Dama kommer til å drepe meg :S Fikk alle spillene for 211 kroner på g2play.net! Bare få henne til å spille også, så blir det bare fryd og gammen! hahaha. det gjorde Guild Master'n i guilden ;P han maste på hu i noen uker så begynte hu XD Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 vil aldri at dama skal begynne med wow. Da er det bye bye til sosialt liv... "Skal vi ta en tur på byen med noen venner?", "Neh, vi raider i stedet" "Kult, akkurat det jeg ville og!" Nei takk Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Yes, da har jeg begynt å spille Dama kommer til å drepe meg :S Fikk alle spillene for 211 kroner på g2play.net! Bare få henne til å spille også, så blir det bare fryd og gammen! hahaha. det gjorde Guild Master'n i guilden ;P han maste på hu i noen uker så begynte hu XD Det gjorde typen min også. Tok ham noen måneder før han endelig fikk overtalt meg til å lage en account, og enda noen uker til jeg begynte å spille. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tror nok ikke det, men heldigvis går hu inginør på ntnu så hu gjør mye skolearbeid og kan spille Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hmm, var i en random heroic akkurat nå. Ble fornærma Ja jeg er tanken. Haha, elitist jerk as! Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Yes, da har jeg begynt å spille Dama kommer til å drepe meg :S Fikk alle spillene for 211 kroner på g2play.net! Bare få henne til å spille også, så blir det bare fryd og gammen! hahaha. det gjorde Guild Master'n i guilden ;P han maste på hu i noen uker så begynte hu XD Det gjorde typen min også. Tok ham noen måneder før han endelig fikk overtalt meg til å lage en account, og enda noen uker til jeg begynte å spille. Var sånn jeg begynte å spille og, og jeg er ganske takknemlig den dag i dag ;P Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Skal vedde på at 80% av jentene som spiller WoW begynte fordi typen maste høl i huet på dem. Endret 6. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tank som gjør mye DPS? Tja, jeg tar samtlige heroics på druiden min i DPS-gear og tank-spec. Resultatet er minimum 6k DPS i ethvert pull. Det er sjelden jeg blir slått. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Dislodged Foreign Object og Muradins Spyglass, noen som vet droprate? Så DFO droppe på torsdag, men jeg fikk den ikke Alt for lav :< Jeg synes da de er heeeelt passe jeg, hurrhurr. Den ene i Guilden sparte opp DKP KUN for å ha mest DKP når DFO droppet, men så var det jo den ene kvelden han ikke kunne raide.. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig ^^, Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg mangler egentlig bare nok emblems (20 stk!) til å kjøpe T10 chest, og da er det bare 2 biter igjen i utstyret som er 251. Resten er da 264 (utenom ashen verdict-ringen), og det er kos. Det hjalp virkelig å vinne 3 T10.25-tokens på ett og samme raid. *edit* dobbel-post-lol? Endret 6. juni 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Akkurat NÅ sparer jeg frost badges til Saronites for å få skaffet meg Leggings of Woven Death (beste Affli-Lock pants i spillet før heroic nivå tror jeg), ellers har jeg alt av t10 som jeg bytter ut alt etter eventuelle oppgraderinger jeg får. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Samler også Saronites, men det er for Shadow's Edge på paladin-alten min. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hadde jeg hatt tid og flinke økonomiske evner skulle jeg heller ha kjøpt saronites (600-700gold på serveren vår), men slik som det er nå går det nok fortere om jeg skaffer frosties. Desverre.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Saronites er vel rundt 900g på min server, så gidder ikke å bruke penger på det. Har uansett 4 level 80 jeg kjører gjennom dailies, så går ikke SÅ sakte... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ser den, kanskje jeg skal begynne med alt-dailies jeg også, de gangene jeg har tid. Går iallefall mye fortere enn å gjøre randoms for cash som mange gjør. Men si meg, er det ikke en Warlock-Tråd på forumet her? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Faens ravencrash, IGJEN. De kommer jo heller ikke med info, og det virker som om det slår ut til faste tider, rundt 20:00 norsk tid annenhver dag omtrent. Og ingen hos blizzard sier noe som helst. Begynner å bli oppgitt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har vært noen rare disconnections hos oss også så langt (Darksorrow). Hmmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå