BigJackW Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hmm, var i en random heroic akkurat nå. Ble fornærma Ja jeg er tanken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Morsomt med folk som ikke har noe bedre å komme med en dårlige fornærmelser mot folk som er bedre enn dem Sånt skjer i FPS-spill også, den som ligger på topp med 100 kills mere enn de andre får stort sett haugevis av meldinger om hvilken patetisk gigantnerd han må være. Istedet for å fokusere på hvorfor de selv suger, bitcher de på de som er bedre istedet. Sånn vil det alltid være. Endret 5. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Herre jesus! Jeg hater killstealers i BG når jeg er ute etter wrecking ball. Som enhancement-shaman mangler jeg den fine finishern, så når target er på 10%, ja da skal jeg plutselig få hjelp... gjerne av fem stykker samtidig slik at jeg ikke har NOEN sjans å få uttelling. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hmm, var i en random heroic akkurat nå. Ble fornærma Ja jeg er tanken. Lol lav dps jeg gjør mye mer når jeg tanker Skrøt du av dpsen din eller bare begynte bitchingen helt uten videre? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Sa ikke noe iløpet av hele instancen, som jeg aldri gjør, men mindre noen snakker til meg eller spør om noe generelt. Har ikke mye tid til skriving ved chain pulls Det der er overall dps tho i Pit of saron. På siste bossen gjorde magen 2k dps, jeg 3.9k elns singletarget. Skryter av dps er noe jeg skjelden gjør med mindre det er en innad "kødd" i guilden. Endret 5. juni 2010 av BigJackW Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Yo, trenger hjelp med å finne nytt gear. Armory er i signaturen. Skal kjøpe trinket for triumph, men resten er jeg usikker på. Prøver å få tak i Tower of the Mouldering Corpse, men det er alltid en druid der som roller høyere Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Conquest belte, og resten får du over tid i ICC heroicene. Kan få kjøpt en pve back for valor men wrathful er vel bedre. Enchant/gem gearet ditt når du først er i gang. Endret 5. juni 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Litt usikker her men mainen min er en arcane mage og bruker talisman of resurgence og dislodged foreign object atm men undrer på om det er verdt det å bytte ut talisman of resurgence med HC muradin's spyglass til jeg får fatt på Reign of the Dead (faens lave droprate) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Folk som needer for offspec bør brenne i helvete. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Pft, hvis de har da rett til å rolle akkurat som alle andre. Ettersom greed = disenchant så blir det jo dumt om de skal greede og så blir det de vil ha bare disenchantet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er ikke noe gøy når en shamanhealer først får seg en masse mana-gear, og så begynner å gå løs på gear med armor penetration. Spør om jeg kan få det; "lol nub". Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Shamaner med armorpenetration er fail. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Litt usikker her men mainen min er en arcane mage og bruker talisman of resurgence og dislodged foreign object atm men undrer på om det er verdt det å bytte ut talisman of resurgence med HC muradin's spyglass til jeg får fatt på Reign of the Dead (faens lave droprate) Nå husker jeg ikke sånn eksakt hvor mye crit man får av den intellect buffen fra Talisman, men jeg vil tro den er på samme nivå som Muradin? om ikke lavere? Dessuten ville jeg heller hatt en stødig pluss ca 200ish sp gjennom hele kampen enn 20 x 2 sekunder med 599. Det er dog min personlige mening, jeg har heller ingen arcane mage så jeg aner ikke om prioteringene er såpass forskjellige fra f.eks destro locks. Endret 5. juni 2010 av NiXx Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 7k honor i en AB som varte i 17 min Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei! Jeg trenger hjelp til å finne et par trenere. Jeg har 235 i herbalism, og 293 i skinning, og tror jeg har lest et eller annet sted at jeg da kan gå opp fra artisan til master (?). Men hvor finner jeg trenere som kan gjøre det?? Mulig jeg har for lavt level til å oppgradere til master, er bare 44; noen som veit? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 I 58 når du har dratt til Outland for å lvle der kan du trene i honor hold. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 I 58 når du har dratt til Outland for å lvle der kan du trene i honor hold. Ok, takk skal du ha. Blir en stund til med andre ord.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Dislodged Foreign Object og Muradins Spyglass, noen som vet droprate? Så DFO droppe på torsdag, men jeg fikk den ikke Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Muradins spyglass droppet i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå