øl_i_tastaturet Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kan vel funke det. Soloa han som hunter istad selv. Veldig enkelt som BM i allefall. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er forferdelig at det er glattere. Det var det jeg skrev var det ikke? Alt blir som en video filmet med familiens videokamera. Grøss. Jepp, jeg er helt enig. Ser utrolig uprofesjonelt ut. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Soloe tigerbossen som lock, noen som har erfaring? ganske enkelt som en arms eller fury warrior så tror nok det skal gå med en warlock. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Eneste bakdel, stun stun stun fra blind blind blind, tror jeg det var, bruker å være så jævlig der som caster når man går 2man dit. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er lett som demo iallefall, bare manadrain ene duden til 0, felguard tanker, gg Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er det forferdelig at det er "glattere" eller irriterer du deg over artifacts og feil ved interpoleringen? Det siste kan jeg forstå, det første gir ikke mening. Jeg håper vi snart får langt høyere fps på video og film, da jeg ser null grunner til å holde seg til standarder satt for 80 år siden. Man "tåler" lavere fps med video enn i spill, men jeg ser ingen grunn til å fortsette med så lav fps som man har på video/film nå for tiden. Det er forferdelig at det er glattere. Det var det jeg skrev var det ikke? Alt blir som en video filmet med familiens videokamera. Grøss. Så vi skal på en kunstig måte begrense oss til mer hakkete video/film bilder enn det som er teknisk mulig? Hvorfor? Du grøsser over video som teknisk sett er langt bedre enn alternativet (sett at det er kilden og ikke laget med denne modusen på tv'en). Jeg synes mildt sagt det er pussig at man legger kunstige begrensninger på noe bare for at du skal bevare følelsen av det mangelfulle produktet du er "vant med". Og ja jeg vet at dette er grenseløst OT.. men er ihvertfall "småprat" Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Totalt meningsløst? 20 fps er mer enn bra nok? Way to fail basic reading. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tigerbossen er ganske lett. Enkel og glitche, men morsommere "the fair way" Tatt han som BM hunter og Enhance shammy uten problemer. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Glitchen er vel fikset, hørte jeg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er flere enn 1 glitch på tiger bossen, men har ikke testet i det siste Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 skal love deg tiger boss glitch ikke er fikset, gjorde det senest i går. Samme med raptor Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Totalt meningsløst? 20 fps er mer enn bra nok? Way to fail basic reading. Tøffingen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva er glitchen? Når jeg går der så bruker jeg bare army of the dead og nuker de ned på 123 Vel ikke raptorfyren da, han er så lett å soloe uanz. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 isteden for å sitte og forklare linker jeg til en youtube film: http://www.youtube.com/watch?v=nTTzkxmMVKk Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Var et cap unna Bound for Glory i EOTS (3 caps uten å dø), men på vei bort til flagget møtte jeg en paladin. Etter et minutt med kiting and such hadde han 2k hp igjen. Jeg sendte et kill shot men før det traff BUBBLEHEALET han seg. Vips, 20k hp og ingen achievement 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) http://www.mmo-champion.com/news-2/cataclysm-twin-peaks-battleground/ 'WSG' i Cata. Er ikke sikker på om jeg elsker eller hater det enda, men hvis det er med LoS elementer så er jo det supert og et must for rated BG. Håper bare de ikke fucker det opp ved å adde for mye tull som i de nye wotlk BGene. Btw lol@Aril og ty for video Refsa, ikke nødvendig for meg men nå kan alle homiene mine få seg tiger (når den dropper...) så vi kan se kule ut i Orgrimmar. Endret 5. juni 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det der høres bare tullete ut... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jaaa, endelig ding'et eg 80 med druiden =) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Ikke noe problem Cowboy Bob Bare de dropper Vehicles i Twin Peaks og får et system som motvirker GY camping og andre idiotiske ting så blir det bra. WSG er artig når folk samarbeider og ikke bare står på midten og wacker på hverandre. Gratulerer Leon Endret 5. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå