Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det forferdelig at det er "glattere" eller irriterer du deg over artifacts og feil ved interpoleringen? Det siste kan jeg forstå, det første gir ikke mening. Jeg håper vi snart får langt høyere fps på video og film, da jeg ser null grunner til å holde seg til standarder satt for 80 år siden. Man "tåler" lavere fps med video enn i spill, men jeg ser ingen grunn til å fortsette med så lav fps som man har på video/film nå for tiden.

Det er forferdelig at det er glattere. Det var det jeg skrev var det ikke? Alt blir som en video filmet med familiens videokamera. Grøss.

Så vi skal på en kunstig måte begrense oss til mer hakkete video/film bilder enn det som er teknisk mulig? Hvorfor? Du grøsser over video som teknisk sett er langt bedre enn alternativet (sett at det er kilden og ikke laget med denne modusen på tv'en). Jeg synes mildt sagt det er pussig at man legger kunstige begrensninger på noe bare for at du skal bevare følelsen av det mangelfulle produktet du er "vant med".

Og ja jeg vet at dette er grenseløst OT.. men er ihvertfall "småprat" :p

Lenke til kommentar

Var et cap unna Bound for Glory i EOTS (3 caps uten å dø), men på vei bort til flagget møtte jeg en paladin. Etter et minutt med kiting and such hadde han 2k hp igjen. Jeg sendte et kill shot men før det traff BUBBLEHEALET han seg. Vips, 20k hp og ingen achievement :cry:

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.mmo-champion.com/news-2/cataclysm-twin-peaks-battleground/

'WSG' i Cata. Er ikke sikker på om jeg elsker eller hater det enda, men hvis det er med LoS elementer så er jo det supert og et must for rated BG. Håper bare de ikke fucker det opp ved å adde for mye tull som i de nye wotlk BGene.

Btw lol@Aril :D og ty for video Refsa, ikke nødvendig for meg men nå kan alle homiene mine få seg tiger (når den dropper...) så vi kan se kule ut i Orgrimmar.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Ikke noe problem Cowboy Bob

Bare de dropper Vehicles i Twin Peaks og får et system som motvirker GY camping og andre idiotiske ting så blir det bra. WSG er artig når folk samarbeider og ikke bare står på midten og wacker på hverandre.

Gratulerer Leon :w00t:

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...