nagina Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sant nok, dette ble nå testet i dalaran hvor det er lavere FPS enn andre steder så, vil uansett ha 100+ i andre steder (60 even). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er totalt meningsløst med så mye FPS. Jeg klarer meg fint med 20+ fps på laptoppen. Det er når FPSen faller ned til 10 og slikt at jeg begynner å irritere meg. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Totalt meningsløst? 20 fps er mer enn bra nok? Dette var dagens, og jeg sto nettopp opp. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er totalt meningsløst med så mye FPS. Jeg klarer meg fint med 20+ fps på laptoppen. Det er når FPSen faller ned til 10 og slikt at jeg begynner å irritere meg. Alt under 40 fps går jo håpløst hakkete! Det går ikke skikkelig glatt før man er over 60 fps. Først da går alt smooth. Men, noen er mer kresne enn andre! Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Spiller på 26" quadsli 295 støttes ikke og den går på 1 core som er 1x 260? eller noe tilsvarende og da får jeg 25 fps i raid, det fungerer helt fint og jeg ser ikke forskjell når jeg er i ironforge og sli støttes og jeg får 400 fps. Skjermen klarer ikke så mye alikevel, men selv dobbelt så mye som 25 ser jeg heller ikke forskjell på. Faller den til 10 derimot så ser jeg at castbaren hakker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Totalt meningsløst? 20 fps er mer enn bra nok? Hvor sa jeg at "20 fps er mer enn bra nok"? La oss se på hva jeg sa en gang til: Jeg klarer meg fint med 20+ fps på laptoppen. Det er ikke "mer enn bra nok", men "jeg klarer meg fint". Alt under 40 fps går jo håpløst hakkete! Langt ifra. Alt under 40 fps går ikke "håpløst hakkete". Du er bare kresen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Som sagt, noen er mer kresne enn andre. Aldri i livet om jeg hadde spilt med 25 fps og vært fornøyd! Stebroren min spiller med 20-30 fps på en crappy lapptop. Og han merker ikke at det går hakkete. Men de få gangene jeg spiller på pc`n hans, så blir jeg gal av all hakkinga. Edit: Ja, jeg er kresen! Endret 4. juni 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Alt under 40 fps går jo håpløst hakkete! Alt under 40 er kanskje litt å ta i, men å ligge på 20+- hadde jeg ikke klart. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er stor forskjell på fps og wow. Før jeg kjøpte ny maskin lå jeg ofte rett over 20fps, og det var ikke noe jeg ergret meg over. Dette var dagens, og jeg sto nettopp opp. Det faktum at du nettopp stod opp gjør det ikke mer utrolig, heller motsatt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er totalt meningsløst med så mye FPS. Jeg klarer meg fint med 20+ fps på laptoppen. Det er når FPSen faller ned til 10 og slikt at jeg begynner å irritere meg. Da har du aldri spilt med god pc ;p prøv /console maxfps 20 Er ikke noe fin opplevelse akkurat, "0" er default btw, eller slår av maxfps greia. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er totalt meningsløst med så mye FPS. Jeg klarer meg fint med 20+ fps på laptoppen. Det er når FPSen faller ned til 10 og slikt at jeg begynner å irritere meg. Da har du aldri spilt med god pc ;p prøv /console maxfps 20 Er ikke noe fin opplevelse akkurat, "0" er default btw, eller slår av maxfps greia. HovedPCen min ligger vanligvis på 100+, så joda. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Alt under 40 er kanskje litt å ta i, men å ligge på 20+- hadde jeg ikke klart. TV-sendinger er faktisk ikke mer enn 25 helbilder i sekundet. Riktignok 50i, men det fjerner kun flimring på gamle CRT-skjermer, og gjør ikke det bevegelige bildet mer "smooth". Film på kino er 24 helbilder. Hvert bilde vises 2 ganger, men også det er kun for å unngå flimring. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Film og video er "smoothere" ved samme FPS takket være http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_blur Endret 4. juni 2010 av henrik_s Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 TV-sendinger er faktisk ikke mer enn 25 helbilder i sekundet. Riktignok 50i, men det fjerner kun flimring på gamle CRT-skjermer, og gjør ikke det bevegelige bildet mer "smooth". Film på kino er 24 helbilder. Hvert bilde vises 2 ganger, men også det er kun for å unngå flimring. Det blir anderledes. Er mange TVer som har 200hz-tullball ol. for å gjøre filmer og tv-sendinger "glattere". Det er forferdelig å se på. TV-titting og spilling er to forskjellig ting, er du ikke enig? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Er det forferdelig at det er "glattere" eller irriterer du deg over artifacts og feil ved interpoleringen? Det siste kan jeg forstå, det første gir ikke mening. Jeg håper vi snart får langt høyere fps på video og film, da jeg ser null grunner til å holde seg til standarder satt for 80 år siden. Man "tåler" lavere fps med video enn i spill, men jeg ser ingen grunn til å fortsette med så lav fps som man har på video/film nå for tiden. Endret 4. juni 2010 av mad_arab Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Whats the name of the warlock? Whats the Mage! I dont Know. Hes the.. PRIEST PRIEST PRIEST Beste delen i den filmen, selv om hele samtalen er rå Who = Warrior What = Mage Idontknow = Priest Why = Rogue Tomorrow = Warlock Idontcare = Paladin Tror det var alle. Genial sketch. Noen som husker hva den egentlige sketchen heter? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som husker hva den egentlige sketchen heter? Who's on first Baseball sketsj av Abbot og Costello Hvis du har sett Rain Man så er det den regla Raymond/Dustin Hoffman går å mumler på innimellom. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Denne så ganske handy ut http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/bad-boy.aspx Grim batol trade chat ser ikke ut etter 15:30 :!: Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er det forferdelig at det er "glattere" eller irriterer du deg over artifacts og feil ved interpoleringen? Det siste kan jeg forstå, det første gir ikke mening. Jeg håper vi snart får langt høyere fps på video og film, da jeg ser null grunner til å holde seg til standarder satt for 80 år siden. Man "tåler" lavere fps med video enn i spill, men jeg ser ingen grunn til å fortsette med så lav fps som man har på video/film nå for tiden. Det er forferdelig at det er glattere. Det var det jeg skrev var det ikke? Alt blir som en video filmet med familiens videokamera. Grøss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Soloe tigerbossen som lock, noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå