-Léon- Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva er greia med at man ikke kan rolle på bagger i FoS hvis man har en allerede? Har jo sett folk har 4 stk av de baggene.. Papa's Brand New Bag, er det den du mener? Det står at den er unique, derfor får du ikke rollet need/greed på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Saay w00t? *snip* Var da latterlige mengder med HP på noen av medlemmene i den gruppen, hva skjer? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg tipper de er i Ulduar. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Åååh så plagsomt det er når jeg begynner å lagge på boss-pull og så slutter det med en gang jeg releaser. -.- Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 "[21:53:36] [2] [Tiera]: LFM ToC10 2 Tanks 2 Healers!!! Need to know tacts and have descent gear! No NOOBS" jeg spurte hva "descent gear" var for noe og fikk svaret "5.2k gs". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=2ekLO8BwxwE Ah, den er så genial denne her. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Facerollet 11/12 25man heroic i kveld. Artig. Guildet tok også LK10 heroic i går kveld. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva i HELVETE tenkte de når de la en limit på vote-kicks? Første healeren ragequitter, andre disconnecter så vi må kicke han. Så går en rogue afk så vi kan ikke få ny healer, samtidig som vi ikke kan kicke han. Vi kan ikke leave for da får vi 30 minutters cooldown. HELVETE HELLER. Jævla idiotiske opplegg. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tror det blir fikset i 3.3.5 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Whats the name of the warlock? Whats the Mage! I dont Know. Hes the.. PRIEST PRIEST PRIEST Beste delen i den filmen, selv om hele samtalen er rå :!: Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vi kan ikke leave for da får vi 30 minutters cooldown. HELVETE HELLER. Jævla idiotiske opplegg. Har man tank og healer kan 2 dps være afk uansett. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen av dere som har Quad-core CPU prøvd seg på denne SET processAffinityMask 255 (i7 cpu's) - tok meg litt av tiden for å teste det for fun, gikk faktisk 10 fps opp i dalaran hvor det er enn del folk Fullt mulig det funker på dual-core men fikk ikke funke det igår på kompis sin maskin http://www.wowwiki.com/CVar_processAffinityMask Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du skal helst ikke kødde med det der, kan få rare konsekvenser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Whats the name of the warlock? Whats the Mage! I dont Know. Hes the.. PRIEST PRIEST PRIEST Beste delen i den filmen, selv om hele samtalen er rå :!: Who = Warrior What = Mage Idontknow = Priest Why = Rogue Tomorrow = Warlock Idontcare = Paladin Tror det var alle. Genial sketch. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du skal helst ikke kødde med det der, kan få rare konsekvenser. Som? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Siden patch 3.3.2, så har WoW vært "uncapped" når det kommer til prosessor-kjerner, så det er ikke noe særlig vits i å endre det. For å sitere en blå tech dude: Manually adjusting this file is no longer needed as of 3.3.2 unless you're trying to run the game on specific cores. It is now uncapped so it will run on whatever core your OS deems as fit. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jepp, hjelper kun om kjernen WoW vil kjøre på er overbelastet fra før av. Blir ikke på magisk vis multi-threaded. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg brukte det når jeg multiboxa, en wow per kjerne + 1 FFA. Ser ikke helt poenget i det for solo-spilling dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå