-Léon- Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tror du må være exalted med Shattared Sun for å kunne kjøpe tittelen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Helt korrekt, men det koster fortsatt 1 000 gull. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har vel i overkant av 30 titler på hovedkarakteren min. For øyeblikket bruker jeg "Kingslayer", men målet er å bruke Herald of the Titans etterhvert. Men får se hva vi klarer. Bruker twilight vanquisher atm, skal skaffe meg Shattred sun titeln og tabard snart tho. mangler bare litt rep. Du vet den koster 1 000 gull å kjøpe? jada, 1k er da ikke så mye. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tja, Er mye jeg heller ville brukt 1k gull på. ... men så kjøpte jeg den nylig selv, så skal ikke si så alt for mye. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tja, Er mye jeg heller ville brukt 1k gull på. ... men så kjøpte jeg den nylig selv, så skal ikke si så alt for mye. sykt rå tabard da :> Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Helt korrekt, men det koster fortsatt 1 000 gull. Jau, trodde bare ikke at du var klar over at du måtte være exalted også, liten glipp fra meg ;P Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tja, Er mye jeg heller ville brukt 1k gull på. ... men så kjøpte jeg den nylig selv, så skal ikke si så alt for mye. sykt rå tabard da :> Det er verdt å bli exalted bare for å få tabarden Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kom på at man kan kjøpe gems for honor, resultat: 16x Cardinal Ruby 5x Ametrine 2x Majestic Zircon 2x Dreadstone hirr -_- Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan fikk du til det? må da ha hatt 250k honor for og kjøpe 25 gems. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 75k honor på lock, 75k på druid og 58x sånne WG greier som gir 2k honor hver! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Brukte opp all honor jeg hadde for å kjøpe PvP mounts når det kom. Eller, rettere sagt. Jeg brukte opp alt av slike wintergrasp shards fra PvE. Fikk kjøpt alle fire dog =) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Honor, WG stone keeper shard og triumph emblems er hvor jeg får cash fra ;p DE var også bra før men Blizzard fucka enchanting så badly, nå er ikke de noe verdt noe som helst, eneste man ser i dag er 20 sider med 1x infinite dust ;p Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har kraftet og smidd i 5 år uten å tatt noe gull for det , hva er det folk løper rundt og macroer fee for? Man finner alltid en i guildet eller en som gjør det gratis uansett. Blir nesten som å selge sand i sahara. Sansynligvis skaffer man seg for eks ench for å putte noe snacks på egne ringer osv og ikke for å drive en butikk i en by. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 What he ^ said. Den eneste grunnen til at jeg har profs er bonusene man får. Dog, hvis det er noen som har et sjeldent pattern i f.eks tailoring, betaler jeg gjerne en fee for den. Men å springe rundt å leke butikk med enchanting og jc? Næh. Kunne tjent mer på å selge portals. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) AAAA Endret 3. juni 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva er greia med at man ikke kan rolle på bagger i FoS hvis man har en allerede? Har jo sett folk har 4 stk av de baggene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå