cowboy bob Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 jeg skal nok overleve, var helt mot dette før jeg begynte selv. Jeg forstår at folk kan bli irriterte. Så reaksjoner skjønner jeg at kan komme Folk som deg ødelegger spillet. Håper du blir permbannet for dette. --- Så.. Etter en god dag med leting etter noen med +30 sp enchant fant jeg det til slutt. På chesten (som jeg enda ikke helt vet når jeg skal prioritere) setter jeg enten +100 health eller mana. Finnes det noen enchants som kan bli satt på heirloom-shoulders? Høyeste requirement kan være level 20. Nei, de fjernet enchants på low lvl skuldre (boa er itemlvl 1) i 3.1 elns. I lvl 70 tror jeg man kan kjøpe enchant for honor som gir litt stamina og resilence da. Gå for health på chest btw siden du er lock og mana får du via pet/lifetap og hp er mye viktigere mtp du kommer til å gå mye pvp. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Funker ikke spells som er binded til mouse 4,5 ect, når man holder musa over en eller annen i raid (frames)? Må hvergang trekke musa vekk fra raidframes før jeg kan klikke på skilen som er binded til mouse4 ect. Kanskje dårlig forklart men håper noen forstår ;P Hvordan fikser man det, funker hos nazrm? Kan det være at man sitter med MX518? eller muligens, manglende addon? Jeg har samme greia selv, har bare lært meg å leve med det. Clique addon fikset problemet btw Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Endelig heroic Sindragosa nede på 25mann. 11/12 både i 10 og 25mann nå Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 hehe nice, den kan være så jævlig pain. Blir alltid kaos hos oss på phase 3, wipet på 30k HP forrige uke, sykt irriterende da vi måtte gjøre hun på Normal, da vi vanligvis kjører heroic. Vi hadde ikke mer tid Lenke til kommentar
xTep Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Logget inn for å sjekke accounten etter den ble hacket og fikk en liten overraskelse. Hadde ca 0 gull og mats når den ble hacket, fant en lvl 1 char med rundt 2k gull på og rundt 4k i mailboxen fra AH + auctions som ikke hadde solgt + herbs og gems i baggene. Var også rundt 2k gull på main + et par bagger med herbs og noe gems =S Har ikke herbalism en gang så dette skjønte jeg lite av, synd jeg ikke spiller lengre =P Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Send over til meg da, jeg spiller Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Fikk endlig A tribute to immortality i dag -.-' Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har ingen setninger etter mitt navn..Er det ved spesielle achievements de kommer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Aha..jeg har lurt på hvorfor kompisen min har "the Patient" bak navnet sitt men ikke spurt. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 han burde skamme seg for å bruke den Maks noob tittel 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Ikke sant, og da ville jeg være ENDA mere n00b som ikke vet hva den betyr. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 bruker "The Argent Champion" atm, kewl shit. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Grand Marshal er, og kommer alltid til å bli den feteste tittelen :-) Småkjipt at jeg ikke lenger spiller den characteren. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Akkurat nå så bruker jeg Jiinxs of the Shattered Sun. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 bruker "The Argent Champion" atm, kewl shit. Samme her, jeg bruker også den. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Bruker twilight vanquisher atm, skal skaffe meg Shattred sun titeln og tabard snart tho. mangler bare litt rep. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har vel i overkant av 30 titler på hovedkarakteren min. For øyeblikket bruker jeg "Kingslayer", men målet er å bruke Herald of the Titans etterhvert. Men får se hva vi klarer. Bruker twilight vanquisher atm, skal skaffe meg Shattred sun titeln og tabard snart tho. mangler bare litt rep. Du vet den koster 1 000 gull å kjøpe? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Tsss. Det som gjelder er jo aa ha en lang tittel. Amirite? @BigJackW: Clearly haxxs! Endret 3. juni 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Har skrudd av titler i navnvisning på folk, så er likegyldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå