Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

jeg skal nok overleve, var helt mot dette før jeg begynte selv. Jeg forstår at folk kan bli irriterte. Så reaksjoner skjønner jeg at kan komme :p

Folk som deg ødelegger spillet. Håper du blir permbannet for dette.

---

Så.. Etter en god dag med leting etter noen med +30 sp enchant fant jeg det til slutt. På chesten (som jeg enda ikke helt vet når jeg skal prioritere) setter jeg enten +100 health eller mana. Finnes det noen enchants som kan bli satt på heirloom-shoulders? Høyeste requirement kan være level 20.

Nei, de fjernet enchants på low lvl skuldre (boa er itemlvl 1) i 3.1 elns. I lvl 70 tror jeg man kan kjøpe enchant for honor som gir litt stamina og resilence da.

Gå for health på chest btw siden du er lock og mana får du via pet/lifetap og hp er mye viktigere mtp du kommer til å gå mye pvp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker ikke spells som er binded til mouse 4,5 ect, når man holder musa over en eller annen i raid (frames)?

Må hvergang trekke musa vekk fra raidframes før jeg kan klikke på skilen som er binded til mouse4 ect.

Kanskje dårlig forklart men håper noen forstår ;P

Hvordan fikser man det, funker hos nazrm? :whistle: Kan det være at man sitter med MX518? :p

eller muligens, manglende addon? :blush:

Jeg har samme greia selv, har bare lært meg å leve med det.

Clique addon fikset problemet btw :w00t:

Lenke til kommentar

Logget inn for å sjekke accounten etter den ble hacket og fikk en liten overraskelse. Hadde ca 0 gull og mats når den ble hacket, fant en lvl 1 char med rundt 2k gull på og rundt 4k i mailboxen fra AH + auctions som ikke hadde solgt + herbs og gems i baggene. Var også rundt 2k gull på main + et par bagger med herbs og noe gems =S Har ikke herbalism en gang så dette skjønte jeg lite av, synd jeg ikke spiller lengre =P

Lenke til kommentar

Jeg har vel i overkant av 30 titler på hovedkarakteren min. For øyeblikket bruker jeg "Kingslayer", men målet er å bruke Herald of the Titans etterhvert. Men får se hva vi klarer. :)

Bruker twilight vanquisher atm, skal skaffe meg Shattred sun titeln og tabard snart tho. mangler bare litt rep.

Du vet den koster 1 000 gull å kjøpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...