jinriksha Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 er det noen som veit om en addon som hviser hvem mos du har drept og hvor mange ganger du har drept dem.. noe sånt..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hvem er mos? http://fmh.moo.no/ Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): tipper at det er mobs du mener, mobinfo eller noe sånt er vel en slik addon tror jeg. Endret 2. juli 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hehe, mobs ja.. skal skjekke det ut.. og en annen ting, hvis jeg er rogue.. telles agility på bow da? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Girdle of the mentor på plass der ja, digg Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Girdle of the mentor på plass der ja, digg 6424266[/snapback] Tatt mange bosser ennå? Vi tar den tredje i morra (noth), fikk han ned til 20ish i dag.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Greetings, We are sending this mail to inform you that the below World of Warcraft account has been suspended pending further investigation. Violation: Claimed being a pedophile YAY for Blizzard! Tenker jeg voldtar neste blizzard-employee. Hvor lang tid tar vanlighvis slikt tull? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Greetings, We are sending this mail to inform you that the below World of Warcraft account has been suspended pending further investigation. Violation: Claimed being a pedophile YAY for Blizzard! Tenker jeg voldtar neste blizzard-employee. Hvor lang tid tar vanlighvis slikt tull? 6425829[/snapback] Hmm... hva har du gjort nå? :o Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 aaah have fun... betalte 50 sølv for alle shadow potions hvor mye NR trenger casters maks i AQ 40? Tenkte å få en guildie til å lage sylvan-"settet", den kappen med 15 NR enchant, emerald dream-drageringen, 5 nr på wand ( ), 25 NR hvis jeg noen gang får gjort questet for buksene i silithus (kunne noen funnet link til questet?). Da har jeg kommet framm t il rundt 150-200 NR uten gimping (for mye) 6416904[/snapback] Du trenger vel kun NR for en boss, og han er frivillig. RL venner som har tatt C'Thun sier at de ikke bruker NR gear på han. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) aaah have fun... betalte 50 sølv for alle shadow potions hvor mye NR trenger casters maks i AQ 40? Tenkte å få en guildie til å lage sylvan-"settet", den kappen med 15 NR enchant, emerald dream-drageringen, 5 nr på wand ( ), 25 NR hvis jeg noen gang får gjort questet for buksene i silithus (kunne noen funnet link til questet?). Da har jeg kommet framm t il rundt 150-200 NR uten gimping (for mye) 6416904[/snapback] Du trenger vel kun NR for en boss, og han er frivillig. RL venner som har tatt C'Thun sier at de ikke bruker NR gear på han. 6426050[/snapback] WTB navn. Så sylvansettet er ikke noe å samle på da (som i å farme mats til å unngå forvirring)? Endret 3. juli 2006 av chokke Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Flott, da fikk jeg den UBRS nøkkelringen Da er det bare å holde LFG channelen oppe, så kan jeg tjene 5-10g for en døråpning, går jeg utifra. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Forresten, er det noen andre enn meg på Earthen Ring? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Forresten, er det noen andre enn meg på Earthen Ring? 6427376[/snapback] nei. Så jeg skjønner overhodet ikke hvorfor/hvordan du fikk UBRS ringen alene... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Forresten, er det noen andre enn meg på Earthen Ring? 6427376[/snapback] nei. Så jeg skjønner overhodet ikke hvorfor/hvordan du fikk UBRS ringen alene... 6427426[/snapback] Jeg gjorde det ikke alene, tok et par guildruns og noen pugs til LBRS. Så var jeg litt heldig når gems droppa. Og på det siste questet ble noen fra raidgrupen min med (da det ikke ble noe raid), og vi til Emberstrife. Jeg beklager at jeg skriver dårlig. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvor er det best å mine iron? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Arathi Highlands og Badlands. Var i alle fall der jeg fant mest iron. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Wow, denne droppa når jeg grinda noen grønne slimklatter i Felwood i dag! Den var inni en Ooz bag. Disgusting Oozeling edit: hmm, thottbot.com er nede ser det ut som. Allakhazam link Endret 3. juli 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Med meg droppa Krol Blade fra en random Deadwood i Felwood. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Wow, denne droppa når jeg grinda noen grønne slimklatter i Felwood i dag! Den var inni en Ooz bag. Disgusting Oozeling edit: hmm, thottbot.com er nede ser det ut som. Allakhazam link 6429980[/snapback] hva faen? skjønte ikke det som sto på thottbot helt :S , men er det et morropet? eller er det "helps you for x minutes/seconds" - pet? Gir den en reel bonus eller er det som mini diablo (oss med collectors edition) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå