nagina Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Funker ikke spells som er binded til mouse 4,5 ect, når man holder musa over en eller annen i raid (frames)? Må hvergang trekke musa vekk fra raidframes før jeg kan klikke på skilen som er binded til mouse4 ect. Kanskje dårlig forklart men håper noen forstår ;P Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Burde funke, jeg bruker mouseover binda til mouse4 på druiden. (funker over grid) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Skjønner hva du mener. Du kan prøve og locke, ikke som i lukke, men stenge, UI fra og bli dratt rundt i settings. Har funket her på det meste ihvertfall... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Problemet er at mousebuttons vil bli tolket som leftmouse dersom man holder over en annen skill og trykker den inn. Er iallefall slik for meg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hvordan fikser man det, funker hos nazrm? Kan det være at man sitter med MX518? eller muligens, manglende addon? Endret 1. juni 2010 av nagina Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Ble nettopp critta for 15,8k av en hunter, samt han hadde VELDIG mye burst. Er huntere virkelig så lette nå? Du møtte en god hunter, derfor er hunter lett? Riktig. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 så da gjelder det alle klasser da bare de critter deg for over 15k? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Etterfulgt av flere 4-6k crits som kommer fortløpende, ja. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Hei. På DKen min kjører jeg Bartender setup, men jeg har et lite problem. Har nettopp begynt med dken, og speccer nå frost, men på stance baren får jeg kun opp Blood ikke Frost eller unholy. er det noe galt med Bartender eller er det slik det skal være? Takk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Ca. hvor lang tid tar det for mining nodes respawner? Har inntrykk av at de sjelden respawner på samme sted. Drar jeg dit jeg før har funnet mining-nodes, er det bare unntaksvis jeg finner noen. Enkelte steder respawner de alltid (vet ikke hvor lang td det tar), men fra de fleste stedene må jeg dra tomhendt videre. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Jo, de respawner på samme sted. LegitSuperstar: Muligens er det bare du som suger. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Jøssameg, der kom ett til av disse herlige innleggene dine. Nja, muligens at du suger. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Før du mener det er klassen som er overpowera fordi de kan critte høyt på deg; Hvor mye resilience har du? Endret 1. juni 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Porto Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Fikk nytt skjermkort i går, etter at det forrige tok kvelden. Opplever en del lagg, fps drop osv, og jeg føler at det alt ikke er like ''smooth'' som før. Har installert nyeste driver. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Mining nodes har faste spotter og spawne på, men hver sone har et hvist antall ores de kan ha fremme om gangen. Sikkert dobbelt eller tre dobbelt så mange nodes som ore. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg gadd ikke gjøre felhunter questet mens jeg levla locken (RAF), men specca affliction og da er jo felhunter grei å ha. Problemet er at jeg nå ikke kan få questet.... noen som har noen lure tips? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Er vel ingen som nekter deg questen selv om den er grå. Du kan velge "show low level quests" et eller annet sted i interface mener jeg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Track low lvl quest ved mini map Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 må si etter at jeg begynte å botte så har WoW blitt tusen ganger morsommere, eneste jeg trenger å gjøre nå er ting jeg synes er gøy (Raiding) har skaffet 70k nå på 2 uker. Skal bare skaffe gold cap, så skal jeg stoppe. Jeg trenger forsåvidt ikke pengene, men greit å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå