Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte å få accounten hacket, og lagt authenticator oppå så umulig å komme inn.

 

Spiller ikke for tiden, så gjør meg ikke så mye, bortsett fra at jeg lurer på hvordan det har gått til. Full AVG scan avdekket ingenting, har ikke vært borti noe phising sider, og bruker hodet ellers på nettet, trykker ikke på noe som ser kjipt ut.

 

Noen program som er bra for å avdekke keyloggers etc? Har ikke logget inn på over en måned så er litt rart at de har fått PW og account info, skiftet passord på mailen fort som faen, lite gøy om de hadde fått passord til betting og poker accounts =P

 

Skiftet også passord på battle.net accen, men usikker på om dette er noe hjelp i? Kommer ikke inn uansett.

 

Hadde forøvrig ca 200 gull fordelt på alle chars og ingenting av mats, da alt ble gitt vekk da jeg sluttet. Kjipt for dem som har kjøpt gametime og authenticator, og nå har jeg sendt mail til Blizzard for å få dem til å stenge den. Måtte de brenne :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hei. Startet med en DK i dag. Har litt spm, rundt nemmelig min nylige DK. Hva slags specc bør jeg kjøre? hvilket faller best innenfor DPS og kan non forklare meg litt basics om runes og annet jeg bør vite om death knight's før jeg begynner på min lange ferd mot 80?

 

Takk :cool:

 

Gå Unholy, og bruk 3 knapper. IT - PS - DS Så mange ganger til mobben er død. trenger ikkno mer for å lvle egetnlig. kan blir litt tricky oppover i nothrend.

 

Personlig likte jeg best å levle som blood, med talent points i Rune Tap og glyph for det og med all selvhealingen blood har fra før er det nesten umulig å dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...