Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hei. Startet med en DK i dag. Har litt spm, rundt nemmelig min nylige DK. Hva slags specc bør jeg kjøre? hvilket faller best innenfor DPS og kan non forklare meg litt basics om runes og annet jeg bør vite om death knight's før jeg begynner på min lange ferd mot 80?

 

Takk :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk spørsmål om å heale ICC10 man her. Sa fort nei til spørsmålet siden jeg ikke sitter på nok MP/5 eller healing gear for det.

 

Noen tips til og forbedre healing egenskapene? Som oftest klarer jeg ikke å holde personer oppe og alle dør som fluer (Forbedret seg nå).

 

På en Shaman BTW

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Du trykker 1, 2 og 3 fortløpende for å gjøre så mye dps som mulig. Nesten som paladin, bare uten bubble og tredve-minutters stun.

 

Lol, det er da vanskeligere enn paladin. trykker man bare på hvilken som helst knapp fra 1-2 og gjør bra dps.

 

 

 

Tilbake til spørsmålet.

Først starter du med å putte diseaser på det du angriper, plague strike og icy touch.

Så er det alt etter hvilket spec du går for, blood har death strike og heart strike, unholy har scourge strike og blood strike, frost har obliterate og blood strike.

 

Til runedump har du deathcoil som blood og unholy, mens frost har froststrike.

Lenke til kommentar

Ja, sant det. Jeg starta char'en som Arena healer og mekka stam gem utifra det. Etter det har penga liggi på lavsiden og jeg er for lat til å grinde. Skal prøve og bytte ut de fleste SP/Stam gemsa med Haste eller SP gems. Har ikke råd til Epic gems for øyeblikket...

 

Husker den første raid healinga mi. MT healer i OS og det gikk jo bra siden det er en target. Sliter når jeg må passe på så mange.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Hei. Startet med en DK i dag. Har litt spm, rundt nemmelig min nylige DK. Hva slags specc bør jeg kjøre? hvilket faller best innenfor DPS og kan non forklare meg litt basics om runes og annet jeg bør vite om death knight's før jeg begynner på min lange ferd mot 80?

 

Takk :cool:

 

Kan vel si litt om spec/raiding i 80 (vet ikke helt hvor rask du er å levele :p). Per patch 3.3.3 vil jeg sterkt anbefale at du velger Frost og to 1h-våpen (dersom du går DPS) frem til du får svært godt gear, noe rundt 5700+ GS, da vil jeg si at Unholy er best. Personlig utDPSer jeg enhver unholy-DK som har under 6k GS med mine 5,5k, og befinner meg vanligvis blant topp 3 i ICC25. Se trådene på www.elitistjerks.com/f72/, der finner du så og si alt som skal til for å bli en god DK. Les spesielt godt tråden som tilhører speccet du velger.

 

Ellers vil jeg anbefale at du bruker Zerack's DK Optimize (se Elitist Jerks) for å optimisere gearet ditt når det kommer til gems og enchants. Programmet tenker for deg, du velger det du har av gear og det vil finne ut hvilke gems og enchants du bør velge basert på alt mulig relevant. Dersom du f. eks velger to shoulders vil programmet også velge den shoulderen som gir deg mest DPS :)

Endret av Cellon
Lenke til kommentar

Hei. Startet med en DK i dag. Har litt spm, rundt nemmelig min nylige DK. Hva slags specc bør jeg kjøre? hvilket faller best innenfor DPS og kan non forklare meg litt basics om runes og annet jeg bør vite om death knight's før jeg begynner på min lange ferd mot 80?

 

Takk :cool:

 

Gå Unholy, og bruk 3 knapper. IT - PS - DS Så mange ganger til mobben er død. trenger ikkno mer for å lvle egetnlig. kan blir litt tricky oppover i nothrend.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...