Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Blood Weeper i MH og Razor saken i OH, ja. Kan jeg spørre hvorfor? Lurer på det samme.. Noen som faktisk veit og kan begrunne med mer enn "Is teh shit"? Nja de blood daggers er jo bedre, den med 1.40 har jo rævva stats som expertise, arp, spesielt til mutilate PVP. Så er det vel også at 2x.180 gir bedre burst damage (rett meg) og vel, må vel være det... Eneste fordel med 1.40 er vel at SHIV er billigere men hvem som bruker det nå for tiden, poisons blir jo stacke asap med mutilate spec. Thanks Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 En ting jeg har tenkt litt på, tenker på antivirus selskaper som Norton osv, de som kjenner cash når folk kjøper produkter dems... Kanskje det er de selv som står bak mange av viruses så folk kjøper produktene ;p Uten virus hadde ikke antivirus programmer eksistert = ingenting til selskapene som selger antivirus programmer. Selvsagt... Og det er politi undercover som går rundt og stjeler og raner og bryter seg inn og slår ned folk og napper vesker. For uten kriminalitet så hadde ikke politiet eksistert. Men legene er verst... de går rundt med stråleutstyr for å gi folk kreft, sprer virus og bakterier og heller vann på bakken om vinteren så folk detter og brekker beina. For uten sykdom, hadde ikke legene hatt noen jobb. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er sånn med brannvesenet, i usa starter noen branner pga de kjeder seg på jobb. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Yes da sletta jeg akkurat wow, og subscription er avslutta. 60dayes played på 1år, og siden jeg ikke spiller på natta så blir det nesten 120dagtid spillt. Det er en kvalm tanke på at jeg har brukt så mye tid. Sjekka tilfeldigvis /played, logga ut 2min senere og sletta wow Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hva trenger man for å drepe bossene uten noen spillere som gjør motstand? Om det hadde vært pve? Skal være nok med en godt gearet character. For de litt mer casual: en tank, en healer og en dps. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Yes da sletta jeg akkurat wow, og subscription er avslutta. 60dayes played på 1år, og siden jeg ikke spiller på natta så blir det nesten 120dagtid spillt. Det er en kvalm tanke på at jeg har brukt så mye tid. Sjekka tilfeldigvis /played, logga ut 2min senere og sletta wow Tell hvor mye tid du ellers bruker på andre hobbyer da. Selv har jeg nesten 100 dager etter et år Skulle holde med 2 stk for å ta bossene. e1: evt en protpala eller en dk Endret 30. mai 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Yes da sletta jeg akkurat wow, og subscription er avslutta. 60dayes played på 1år, og siden jeg ikke spiller på natta så blir det nesten 120dagtid spillt. Det er en kvalm tanke på at jeg har brukt så mye tid. Sjekka tilfeldigvis /played, logga ut 2min senere og sletta wow Tell hvor mye tid du ellers bruker på andre hobbyer da. Selv har jeg nesten 100 dager etter et år Skulle holde med 2 stk for å ta bossene. e1: evt en protpala eller en dk har selv 56 dager /played Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har /1400 ca , men kanskje litt juks når jeg er inne på 2 kontoer, men jeg raider en del på andres karakterer så det veier vel opp. Jeg bruker det som en hobby, hadde ikke følt meg noe sunnere om jeg hadde sluttet for å så dra på fisketur eller bygge bil. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Og der var LK25heroic nede, etter en særdeles smertefull 1% wipe -_- woho, sommer! Lenke til kommentar
Zt Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Da var Bloodsail Admiral tittelen i boks Mindre arbeid enn jeg hadde regnet med. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gå for "insane in the membrane" neste da ^^ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Og der var LK25heroic nede, etter en særdeles smertefull 1% wipe -_- woho, sommer! Hvordan klarte dere å wipe på 1%? -.-' Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Og der var LK25heroic nede, etter en særdeles smertefull 1% wipe -_- woho, sommer! Hvordan klarte dere å wipe på 1%? -.-' 1% = 11% Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 1% = 11%? Tullete Wiper man på 11%, så sier man det, selv om siste 10% er "spank the monkey". Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 1% = 11%? Tullete Wiper man på 11%, så sier man det, selv om siste 10% er "spank the monkey". nja, det er da umulig og wipe under 10% så man kan da si at han dør på 10%. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 1% = 11%? Tullete Wiper man på 11%, så sier man det, selv om siste 10% er "spank the monkey". nja, det er da umulig og wipe under 10% så man kan da si at han dør på 10%. Helt korrekt, han "dør" på 10%. Men betyr det at om du wiper på 11% så wiper du egentlig på 1%? Nei. Noen som husker den fighten i The Eye, med hun som teleporterer seg? Den kampen er jo teknisk sett en "kill" om hun kommer under 30% eller hva det var. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Archimonde var jo også freekill etter 10% Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Bah, sarkasme fungerer som regel dårlig på www. :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå