Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva bruker du Autohotkey til? MultiBoxing?

skrev det før i tråden her, må ha glemt og quote det. jeg bruker det til og spamme Heroic strike ved og bare holde knappen nede. (gjør det 4 ganger i sekundet tror jeg)

 

 

og nei jeg bruker det ikke til og botte :p reporter de fleste botene jeg ser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

skrev det før i tråden her, må ha glemt og quote det. jeg bruker det til og spamme Heroic strike ved og bare holde knappen nede. (gjør det 4 ganger i sekundet tror jeg)

 

Du mener at den trykker på Heroic Strike for deg 4 ganger i sekundet? Hvorfor bare ikke binde Heroic Strike til alle andre angrep ved hjelp av macroer?

Lenke til kommentar

skrev det før i tråden her, må ha glemt og quote det. jeg bruker det til og spamme Heroic strike ved og bare holde knappen nede. (gjør det 4 ganger i sekundet tror jeg)

 

Du mener at den trykker på Heroic Strike for deg 4 ganger i sekundet? Hvorfor bare ikke binde Heroic Strike til alle andre angrep ved hjelp av macroer?

Når du trykker knappen ned så spammer programmet den knappen for deg så du kan bare holde den nede.

Lenke til kommentar

Hørtes ut som om macroer er mer nyttig enn et program som spammer et angrep som er begrenset av GCD i mine øyne.

Tja, Heroic Strike har jo ingenting med GCD å gjøre. :p Heroic Strike kommer på neste melee strike, og er 100% utenfor GCD-restriksjonene. Som Maul hos en feral druid.

 

Dog, /macro er langt bedre til slike ting. F.eks:

#Showtooltip SpellName

/cast SpellName

/cast Heroic Strike

 

Eller som jeg bruker når jeg tanker på druiden.

#Showtooltip

/castsequence reset=4 Mangle (Bear), Lacerate, Swipe (Bear), Faerie Fire (Feral)

/cast Maul

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nja, den er jo fortsatt begrenset av GCD på sett og vis. Men jeg er klar over at den fungerer som på neste melee strike, så det virket litt unødvendig å ha noe som spammer den når den uansett kun slår istedenfor whitehits noe som man kan fikse med å macroe den inn i angrepene siden istedenfor å bruke AutoHotkeys eller hva søren programmet heter :)

Lenke til kommentar

Heroic strike fungerer vel sånn at ett trykk gjør at på neste våpenangrep så legges Heroic Strike til og gjør white attack til yellow attack. Ved å spamme Heroic Strike vil man da i grunn bare skru det av og på og man får 0 Heroic Strikes ut av det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nei, den er begrensa av hvor fort du slår.

 

Haha, greit, jeg bøyer meg for flertallet :p

 

Men det er fortsatt unødvendig å ha et program som spammer det når man bare kan macroe det inn.

Lenke til kommentar

Et program som spammer en knapp konstant hørtes ikke veldig lurt ut ytelsesmessig. Bare bruk macroer, det er enkelt og du slipper å bruke ekstra programmer.

ja fordi det er vanskelig og lage et script til AHK? dessuten, AHK kan brukes til mye mere enn bare wow.

Endret av prez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...