Sondring Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 hmm har aldri prøvd og binde heroic strike til musehjulet før, liker litt det og zoome inn/ut under en fight. Jo, men det kan du binde andre knapper for - har du lyst til å bli få følelsen tilbake i HS/Cleave fingeren, så er musehjulet gull verdt. Evt, går kansje ann å binde ctrl-musehjul for zooming? Eller kansje du har noen sideknapper på musen? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Enig i at ulduar var en instance done right i Wotlk. Men likte på sett og vis ICC også, men begynt å gå lei no. Skal ha i hus glory of the raider 10man icc no neste reset forhåpentligvis, så en i det minste kan få seg drage på en server med dårlig progress. =) Og dei 3 nye 5mans instancane er jo ikkje verdens enklaste jobb. Det krever no litt av healer, tank, og har et visst dps krav på slutten. Eg seier ikkje at dette er vanskelig for folk som har vore 80 ei stund, og har et vist begrep om gear, men så fins det mykje rart der ute også. Alt er vel sånn sett "lett" om tactics er på plass, utenom LK hc. =) Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 hmm har aldri prøvd og binde heroic strike til musehjulet før, liker litt det og zoome inn/ut under en fight. Jo, men det kan du binde andre knapper for - har du lyst til å bli få følelsen tilbake i HS/Cleave fingeren, så er musehjulet gull verdt. Evt, går kansje ann å binde ctrl-musehjul for zooming? Eller kansje du har noen sideknapper på musen? hmm får prøve det litt senere i dag. takk for tipset ja Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 hmm har aldri prøvd og binde heroic strike til musehjulet før, liker litt det og zoome inn/ut under en fight. Jo, men det kan du binde andre knapper for - har du lyst til å bli få følelsen tilbake i HS/Cleave fingeren, så er musehjulet gull verdt. Evt, går kansje ann å binde ctrl-musehjul for zooming? Eller kansje du har noen sideknapper på musen? hmm får prøve det litt senere i dag. takk for tipset ja musehjulet på min roccat kone har da vert ødelagt de siste måndene, har da selv brukt ctrl+alt+A/D til zooming. fungerer så langt greit ^^ Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Selv om TOC er bare et rom så har de hvertfall ikke laget det like kjedelig som noen av rommene i BWL. Min personlige synsing for TOC er positivt bra. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Syntes også BWL var fun-time. Razorgore, Chromaggus og Nefarian er uten tvil blant mine favorittencountere. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Enig i at ulduar var en instance done right i Wotlk. Men likte på sett og vis ICC også, men begynt å gå lei no. Skal ha i hus glory of the raider 10man icc no neste reset forhåpentligvis, så en i det minste kan få seg drage på en server med dårlig progress. =) Og dei 3 nye 5mans instancane er jo ikkje verdens enklaste jobb. Det krever no litt av healer, tank, og har et visst dps krav på slutten. Eg seier ikkje at dette er vanskelig for folk som har vore 80 ei stund, og har et vist begrep om gear, men så fins det mykje rart der ute også. Alt er vel sånn sett "lett" om tactics er på plass, utenom LK hc. =) For å si det sånn da: Arcatraz HC i TBC er på linje med WOTLK raids når det gjelder difficulty. Håper vi får se vanskeligere 5-mans instancer i Cata. I tillegg må de endre Emblem systemet. En som blir 80 idag hopper rett til ICC(kanske ToC) og går glipp av halvparten av alt raidcontent i wotlk. Det finnes vel ingen guilder som gjør Naxx, Malygos, OS og Ulduar. Alle raidguilder er på ICC. I TBC hadde man guilder fra Kara til BT, senere Sunwell. I denne expansionen har de lagd 3 tier som de bare har kasta på dynga når neste tier kom. Tullete system. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Oculus var jo vanskelig når du var frisk level 80. Men så nerfet Blizzard den fordi folk aldri orket å dra dit. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Oculus var den første heroicen jeg kjørde i WoTLK -.- F... som vi wipa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Oculus var en plass jeg koste meg, da det faktisk var vanskelig å fullføre den skikkelig. Når vi stresset for å få til tidskravet var det enda gøyere. Dog, det var like gøy når vi fant en liten exploit til å fullføre tids-achivementen. (Stikke til Oculus normal. Hente dragene. Dø. Corpserunne og skifte til Heroic underveis. Entre Oculus Heroic. Slakte alt man kan av trash. Drepe første og andreboss rett etter hverandre. Win.) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Noen som er blitt buttfucked idag eller i det siste? :!: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10007725 Tar sjanse jeg, ork å bytte ild gammelt passord Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Koster jo en tier for en kodebrikke da. Verdt det Endret 28. mai 2010 av War Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Ja, evt. kan man lære seg å passe på kontoen og datamaskinen sin. edit: Lol, fant en "relatert artikkel" på vg-linken over. http://www.idg.no/computerworld/vg/article139144.ece . Oi shit, var det en SOSIONOM som kom til den konklusjonen? Sjokk! Endret 28. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Såklart, World of Warcraft er jo roten til alt ondt! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det er jo bare logisk at det får negative konsekvenser om man spiller "for mye". At en sosionom har kommet til den konklusjonen basert på personlige erfaringer er vel ikke overraskende heller. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 World of Warcraft og Coca Cola, i følge min far. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Et eksempel på et enklet tiltak er å kreve at de bare spiller World of Warcraft sammen med ungdommer fra Norge, og ikke med ungdommer i Australia, slik at de ikke blir sittende oppe om natten for å være på nettet samtidig som de australske barna. Nå er ikke jeg kjent med WoW, men dette fikk meg til å le. Virkelig. Dette gjør jo ingen forskjell på WoW-spillernes "spilleavhengighet", heller ikke hvilken tid på døgnet det spilles. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Eneste gang jeg måtte installere antivirus program var når denne kom opp, (7-12mnd siden), prøvde å søke på viruset men fant aldri ordentlig svar når de forskjellige antivirus selskaper har forskjellige navn på viruset, men ellers så har jeg aldri brukt anti-virus programmer. Screenshot Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg fikk keylogger på min maskin uten å ha gjort noe annet en å fullført en innstallasjon som åpnet explorer msn siden automatisk og på den hjemmesiden sto den i 18t uten at noen tok i maskinen. Du behøver ikke en gang surfe på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå