Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

hmm har aldri prøvd og binde heroic strike til musehjulet før, liker litt det og zoome inn/ut under en fight.

 

Jo, men det kan du binde andre knapper for - har du lyst til å bli få følelsen tilbake i HS/Cleave fingeren, så er musehjulet gull verdt.

 

Evt, går kansje ann å binde ctrl-musehjul for zooming? Eller kansje du har noen sideknapper på musen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at ulduar var en instance done right i Wotlk.

 

Men likte på sett og vis ICC også, men begynt å gå lei no. Skal ha i hus glory of the raider 10man icc no neste reset forhåpentligvis, så en i det minste kan få seg drage på en server med dårlig progress. =)

 

Og dei 3 nye 5mans instancane er jo ikkje verdens enklaste jobb. Det krever no litt av healer, tank, og har et visst dps krav på slutten. Eg seier ikkje at dette er vanskelig for folk som har vore 80 ei stund, og har et vist begrep om gear, men så fins det mykje rart der ute også.

 

Alt er vel sånn sett "lett" om tactics er på plass, utenom LK hc. =)

Lenke til kommentar

hmm har aldri prøvd og binde heroic strike til musehjulet før, liker litt det og zoome inn/ut under en fight.

 

Jo, men det kan du binde andre knapper for - har du lyst til å bli få følelsen tilbake i HS/Cleave fingeren, så er musehjulet gull verdt.

 

Evt, går kansje ann å binde ctrl-musehjul for zooming? Eller kansje du har noen sideknapper på musen?

hmm får prøve det litt senere i dag.

takk for tipset ja :p

Lenke til kommentar

hmm har aldri prøvd og binde heroic strike til musehjulet før, liker litt det og zoome inn/ut under en fight.

 

Jo, men det kan du binde andre knapper for - har du lyst til å bli få følelsen tilbake i HS/Cleave fingeren, så er musehjulet gull verdt.

 

Evt, går kansje ann å binde ctrl-musehjul for zooming? Eller kansje du har noen sideknapper på musen?

hmm får prøve det litt senere i dag.

takk for tipset ja :p

 

musehjulet på min roccat kone har da vert ødelagt de siste måndene, har da selv brukt ctrl+alt+A/D til zooming. fungerer så langt greit ^^

Lenke til kommentar

Enig i at ulduar var en instance done right i Wotlk.

 

Men likte på sett og vis ICC også, men begynt å gå lei no. Skal ha i hus glory of the raider 10man icc no neste reset forhåpentligvis, så en i det minste kan få seg drage på en server med dårlig progress. =)

 

Og dei 3 nye 5mans instancane er jo ikkje verdens enklaste jobb. Det krever no litt av healer, tank, og har et visst dps krav på slutten. Eg seier ikkje at dette er vanskelig for folk som har vore 80 ei stund, og har et vist begrep om gear, men så fins det mykje rart der ute også.

 

Alt er vel sånn sett "lett" om tactics er på plass, utenom LK hc. =)

For å si det sånn da: Arcatraz HC i TBC er på linje med WOTLK raids når det gjelder difficulty. Håper vi får se vanskeligere 5-mans instancer i Cata. I tillegg må de endre Emblem systemet. En som blir 80 idag hopper rett til ICC(kanske ToC) og går glipp av halvparten av alt raidcontent i wotlk. Det finnes vel ingen guilder som gjør Naxx, Malygos, OS og Ulduar. Alle raidguilder er på ICC. I TBC hadde man guilder fra Kara til BT, senere Sunwell. I denne expansionen har de lagd 3 tier som de bare har kasta på dynga når neste tier kom. Tullete system.

Lenke til kommentar

Oculus var en plass jeg koste meg, da det faktisk var vanskelig å fullføre den skikkelig. Når vi stresset for å få til tidskravet var det enda gøyere.

 

Dog, det var like gøy når vi fant en liten exploit til å fullføre tids-achivementen.

(Stikke til Oculus normal. Hente dragene. Dø. Corpserunne og skifte til Heroic underveis. Entre Oculus Heroic. Slakte alt man kan av trash. Drepe første og andreboss rett etter hverandre. Win.)

Lenke til kommentar
Et eksempel på et enklet tiltak er å kreve at de bare spiller World of Warcraft sammen med ungdommer fra Norge, og ikke med ungdommer i Australia, slik at de ikke blir sittende oppe om natten for å være på nettet samtidig som de australske barna.

 

Nå er ikke jeg kjent med WoW, men dette fikk meg til å le. Virkelig. Dette gjør jo ingen forskjell på WoW-spillernes "spilleavhengighet", heller ikke hvilken tid på døgnet det spilles.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk keylogger på min maskin uten å ha gjort noe annet en å fullført en innstallasjon som åpnet explorer msn siden automatisk og på den hjemmesiden sto den i 18t uten at noen tok i maskinen.

 

Du behøver ikke en gang surfe på nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...