Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hiver ut en brannfakkel av et spørsmål her jeg. Hvorfor i alle dager sier folk at WOTLK raiding har vært kjedelig og Ulduar er den eneste gode instancen? Selv så syntes jeg WOTLK raidingen har vært den beste sålangt og Ulduar er den dårligste instancen både av encounters og utseende i denne expansionen.

 

Og "alle" klager over TotC, selv syntes jeg den er den beste. Veldig god vri på det vanlige opplegget, eneste kjipe var at heroic og normal mode ikke delte raid ID slik som i ICC.

 

Mitt inntrykk av Ulduar er bosser man har sett før og spacecows-grafikk som jeg fikk nok av i TBC.

Lenke til kommentar

Hei! lurer på om noen kunne delt noen gold farming tips med meg? veldig dumt spørrsmål i og med at de fleste vil ha disse for seg selv, men jeg er virkelig i nød av penger.

 

Ja jeg har søkt på nett, men de fleste tipsene er ikke for ranged DPS charchater så ingen av dem vill passe meg spessielt godt.

 

Setter pris på det :)

Lenke til kommentar

Plukk opp skinning og mining, og selg alt du finner på AH. Du må nødvendigvis gjennom lowlevel soner for å få riktige skins og ores, som er FRYKTELIG kjedelig, men sånn er det bare.

 

AH er ikke vansklig, du trenger ikke vite noe om hva du skal ta for tingene, bare å søk opp samme ting du skal selge, se buyout-prisen på den siste auksjonen og trekke fra noen silver så de kjøper hos deg først. Ikke bli fristet til å slå av mange G på en stack leather, da ødelegger du bare markedet for alle siden prisene dyttes så lavt. Evt kjøper en fyr alt sammen og legger ut dyrt igjen.

 

Grønne/blå questrewards som ikke er "bind on pickup" kan også legges ut, enchantere bruker dem til å skille på. De må disenchante grønn/blå items i riktig itemlevel for å få skillsene sine oppover, så de raider gjerne AH etter greens, uansett stats, de skal bare ødelegge dem likevel.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen som vet om Autohotkey kan få deg bannet?

 

Kommer an på hvordan du bruker det.

Autohotkey pakken er avangsert nok til å kunne brukes til automasjon av en character - og det er forbudt.

Bruker du det til multiboksing, og kun 1:1 tastetrykk broadcast - så er det uproblematisk.

 

Altså, trykk på 3 i et vindu, få 3 i 4 andre vinduer er ok. Trykk på 3 i ett vindu og få 113113113113 med 1.5 sekunds mellomrom mellom dem er fy :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om Autohotkey kan få deg bannet?

 

Kommer an på hvordan du bruker det.

Autohotkey pakken er avangsert nok til å kunne brukes til automasjon av en character - og det er forbudt.

Bruker du det til multiboksing, og kun 1:1 tastetrykk broadcast - så er det uproblematisk.

 

Altså, trykk på 3 i et vindu, få 3 i 4 andre vinduer er ok. Trykk på 3 i ett vindu og få 113113113113 med 1.5 sekunds mellomrom mellom dem er fy :)

tenkte på og bruke den med Heroic strike, mersom at jeg kan bare holde knappen ned istedet for og trykke på den et par hundre ganger. (har åpnet en ticket så får se hva han svarer)

Lenke til kommentar

Jeg skrev utseende, og noen satte likhetstegn med vanskelighetsgrad. Det er som å snakke med en saueflokk ute på landet.

Det er vel meg du referer til og det er korrekt at jeg også nevnte vanskeligshetsgrad, men hvis du leser posten nevner jeg også utseende, som etter min mening er helt på tur, bortsett fra i Ulduar. ToC er jo bare et eneste rom(også anub da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...