Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hvilken proffesion "passer" sammen med tailoring. og ikke så dyrt? Tja, blacksmithing, leatherworking, enchanting, mining, skinning, alchemy, engineering og herbalism. Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hvilken proffesion "passer" sammen med tailoring. og ikke så dyrt? Tja, blacksmithing, leatherworking, enchanting, mining, skinning, alchemy, engineering og herbalism. Nå vil vel alle professions du kombinerer med tailoring bortsett fra mining, herbalism og skinning være dyre (siden du ikke kan samle ingredienser selv) sammenlignet med dersom du heller tar to professions som "hører" sammen. Tailor passer fint sammen med enchanting. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hvilken proffesion "passer" sammen med tailoring. og ikke så dyrt? Tja, blacksmithing, leatherworking, enchanting, mining, skinning, alchemy, engineering og herbalism. Nå vil vel alle professions du kombinerer med tailoring bortsett fra mining, herbalism og skinning være dyre (siden du ikke kan samle ingredienser selv) sammenlignet med dersom du heller tar to professions som "hører" sammen. Tailor passer fint sammen med enchanting. enig. Tailoring + enchanting/leatherworking/blacksmithing blir veldig dyrt opp til lvl 40-50. Engineering+mining er fint, så kan du bytte ut mining med tailoring når du blir 50-60 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tailor passer helt greit sammen med alt det jeg nevnte, men så oppgir han jo ikke noe særlig kriterier. Er det snakk om å få tailor opp på høyt nivå, er skinning veldig greit å ha. Mange av oppskriftene i tailoring krever leather av ymse typer. Skal man tjene penger, kan man ta opp mining. Skal man tjene mer penger, kan man droppe tailoring og ta mining/skinning og selge cloth/bars/stone/leather på AH. Enchanting er et stort pengesluk. Før 200-250 vil folk stort sett ha enchants for mindre enn råvarene er verdt. Vurderer selv å ta opp enchanting når jeg runder 60, men det er omtrent bare for å farme blåsaker, disenchante og selge shards. Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) så fra mitt syn, er det mining, herbalism og skinning som man kan tjene og kombinere med tailoring. eller har det vert en ide' og droppet tailoring og tatt herbalism og alchemy? Jeg er foresten Priest hvis jeg ikke nevnte det.. Endret 7. september 2005 av Tronsn Lenke til kommentar
E.T Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Tailoring og enchanting er (eller burde være) 2 professions som hører sammen, grunn: De er de eneste professions som ikke "krever" noe gatheringprofessions + at du lager MYE du kan disenchante med tailoring, MAO kan du bruke tailoring som et gathering profession til enchanting. Andre løsninger er hvis du vil ha tailoring som "main profession", da kan skinning være lurt (selv om du ikke er avhengig) eller enda bedre mining, siden du tjener mye mer på å selge bars og kjøpe det lille av leather du trenger på AH. Endret 7. september 2005 av E.T Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Noen som vet noe om hvor langt ned man kan ta Ragnaros før SoF kommer? Det er noen som sier 30, men jeg tror ikke helt på det. Vi har fått han ned til 30%. Neste gang skal vi ta med oss Flask of Supreempower og se om vi får han under 30%. Enkleste hadde vært om det var mulig å bare ta han rett ned. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Men, igjen, det er en fordel å skrive hva målet med yrkene er. Er det å lage stæsj man kan bruke selv, tjene penger nå, tjene penger senere? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sticky etter ønske. Her er shadowpriestfarming-filmen, for de som måtte lure på sånt. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hvorfor har jeg full rested? den gikk fra null til fult i natt :S Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fordi Blizzard er snille. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 hvorfor har jeg full rested? den gikk fra null til fult i natt :S De gav oss 2 dager lengre på gamecardet og 1,5 lvl rested. Dette pga mye lagg siste uken. Psilo: Takk og Takk. Så dinga jeg 59 idag, ble Senior Sgt og fikk crit på 2581 Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hehe, jeg bestemte meg for å farme litt toxic horrors i morges, og de droppa 10 elemental water i løpet av en time og ti minutter! Perfekt plass å farme når man er alene, men det er ikke ofte der oppe. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Driver og sparer til lvl 40-mounten. Er det SM som gjelder? Lenke til kommentar
-jH Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Driver og sparer til lvl 40-mounten. Er det SM som gjelder? Jess, SM hjelper stort! Holdt på der i to dager, tjente godt over 40g, manglet ikke så mye da. Fikk låne litt fra en guildy og kjøpte! To lvler senere får jeg et epic drop, og gjelden er tilbakebetalt! kjekt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Driver og sparer til lvl 40-mounten. Er det SM som gjelder? Rock elementals@Badlands er også ganske innbringende, og det samme er skilpaddene rundt Lordamere lake (spesielt om du har skinning). Har dog virkelig fått sansen for SM graveyard. Gå forbi elite-folkene (er vel ikke helt umulig som rogue rundt level 40) og så er det bare å kose seg med Unfettered spirits. 2-6s per mob, 1000 hp, non-elites. Shield, SW: P på 6 om gangen, og shield når det første er nede. Når alle er tatt, er det rett ned i kjelleren og knerte bossen. 5g på 15 minutter. Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvordan disenchante? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Trykk på "P", trykk på "Disenchant", trykk på gjenstanden. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 har en lvl 17 priest på haumarush, når kan han begynne å ta wailing caverns? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ah digg Epic mount på min 59 (straks 60) priest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå