Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokså uenig der. 5-manns som det var meningen å kjøre flere ganger i vanilla synes jeg var veldig gode. Raidmessig så var jo også alle dungeons på høyde med det som kommer senere (bortsett fra MC da :p). AQ40 er litt meh, men variasjonen både innad i instancen og ikke minst variasjonen mot annet content man kjørte på den tiden redder det.

Dog, selv med å nevne MC, så ville jeg heller ha en kveld i MC enn en kveld i ToC (eller en kveld med Malygos, eller en kveld med Sarathion). I forhold til de tre instancene, så er jo MC fin og variert - og ikke minst godt dekket opp av storyline.

Spør du meg, så har Wrath vært langt verre enn de to foregående pakkene, hvis man skal vurdere variasjon og kjedsomhet. Det eneste som trekker opp som verdt å huske føler jeg er Ulduar. ICC kunne ha vært topp, hadde hardmodes tilført litt mer variasjon enn de gjør.

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe matoppskriften til denne karen i Barrens, men han er jo rød og jeg kan bare drepe han, ikke snakke med han.. Hva må jeg gjøre?

Sukk må jeg Q'e? Har jo gjort den før tror jeg..

Du er jo Horde, så du får ikke kjøpt oppskriften til en fra Alliance med mindre man bruker goblin AH.

Det du derimot KAN gjøre, er å sjekke her. Der ser du to selgere, hvor den ene er en dverg og den andre er en Orc. Om du har gjort oppdraget eller ikke har ingenting å si (vil jeg tro), da du kan kjøpe oppskriften fra han også.

Lenke til kommentar

Hei dere! Har en mage nå som er helt OK gearet, men jeg trenger nye boots plus trinket. Har runna PoS normal for Ice Steppet Sandals og HC for trinketen på bossen, men drop chancen er så liten at jeg ikke gidder å prøve mer.

Noen som kunne være så utrolig snille å komme med forslag til HC/enkle raid jeg kan kjøre for å geare opp de to itemene?

Takk

ps, Characteren min

http://www.wowhead.com/item=47213 <--trinket, en av de aller beste arcane mage trinketene ingame og definitivt lettest tilgjengelig (dropper i Trial of the Champion normal).

Ellers er vel http://www.wowhead.com/item=47560 helt greie boots...dropper i Trial of the Champion heroic.

Hvorfor lagde du deg Royal Moonshroud Bracer når du først skulle lage deg noe? http://www.wowhead.com/item=47586 er mye bedre for Arcane Mage.

Lenke til kommentar

synes det er mye bedre look på skada en recount, og har planer om å bytte til skada når jeg en gang får fikset ui.

Synes det er mye enklere å bruke recount tho(har kanskje ikke vent meg helt til skada enda...), og har tenkt til å bruke recount frem til jeg eventuelt gidder å fikse ui

Lenke til kommentar

Nokså uenig der. 5-manns som det var meningen å kjøre flere ganger i vanilla synes jeg var veldig gode. Raidmessig så var jo også alle dungeons på høyde med det som kommer senere (bortsett fra MC da :p). AQ40 er litt meh, men variasjonen både innad i instancen og ikke minst variasjonen mot annet content man kjørte på den tiden redder det.

Dog, selv med å nevne MC, så ville jeg heller ha en kveld i MC enn en kveld i ToC (eller en kveld med Malygos, eller en kveld med Sarathion). I forhold til de tre instancene, så er jo MC fin og variert - og ikke minst godt dekket opp av storyline.

Spør du meg, så har Wrath vært langt verre enn de to foregående pakkene, hvis man skal vurdere variasjon og kjedsomhet. Det eneste som trekker opp som verdt å huske føler jeg er Ulduar. ICC kunne ha vært topp, hadde hardmodes tilført litt mer variasjon enn de gjør.

Ulduar er en av de mest fargerike og varierte instancene hittil i wow mener jeg. De andre raidsene er litt sånn "bob bob". Liker icc også, men ikke så godt som Uld.

Spør du meg så hadde vanilla wow kjedlige raids i forhold til Lich King og Tbc.

Koste meg helt klart mest i tbc.

Kara var sånn passe.

Ssc er noe av det morsomste stedet i hele wow. Savner det noe fryktelig :love: .

Tk var morro. Spesielt KT fighten! :love:

Hyjal var også kjempe gøy. Et raid som skiller seg ut fra mengden. Archimonde er en utrolig morsom fight.

Bt var noe kjedlig. Men også noen morsomme bosser, som Teron Gorefiend, og spesielt Ros. :love:

Sunwell var jeg aldri innom. :p

Lenke til kommentar

Noen som foretrekker Skada fremfor Recount?

http://www.wow.com/2010/02/04/addon-spotlight-skada

Det som er fint med skada er at den tar høgde for disc healing (dvs skjolding). Plutselig ligger disc priesten langt høgre på "healing done" enn din kommentar "lol presten gjer kun 2.3k hps i 25man icc".

Sistnevnte var en erfaring då restodruiden i guilden spurte om healing done på festergut etter kill, eg pasta min recount, og då pasta vår discpriest sin skada rapport (han var dog shadow då), men det var en anna discpriest som var vel oppe i 6k hps i skada, men viste kun 2.5k i recount.

Er vel så langt den største forskjellen eg har merka på dei to. utenom looks. Skada har sikkert fleire fancy triks også som eg ikkje kjenner til.

Lenke til kommentar

Nei, recount tar DPS etter hva du har angrepet. Hvis du gjør 10k dps første pullet og follower noen resten av instancen/raidet, vil det stå at du har 10k dps.

Ikke nødvendigvis. Recount skiller mellom combats, med mindre du viser "overall".

Lenke til kommentar

Props til Blizzard for å fortsette å lage spennende utseendet på raids og dungeons. Vanilla WOW har noen dungeons og raids som ser så kjedelig ut at jeg kreperte omtrent av å spille dem.

Det eneste som ser bra ut er Ulduar, resten er så grått å trist at jeg nesten begynner å grine. Finnes jo ikke en eneste utfordrende 5mans i Wotlk. Og raidsene, er du seriøs?? Bortsett fra Ulduar er raidene i Wotlk en forbanna vits. Naxx er jo bare kopiert fra Vanilla, ToC er jo det latterligste som er blitt lagd noensinne, helt håpløst, utrolig kjedelig å se på og enda kjedeligere å spille, og ICC er rimelig uinteressant i de største delene. I ICC er det også problemer med vanskeligshetsgrad. Normal er jo supereasy mesteparten av veien, mens Heroic er veldig vanskelig for mange. Ulduar derimot, kremeksempel på hvordan det skal gjøres med flere vanskelighetsgrader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...