Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Hei dere! Har en mage nå som er helt OK gearet, men jeg trenger nye boots plus trinket. Har runna PoS normal for Ice Steppet Sandals og HC for trinketen på bossen, men drop chancen er så liten at jeg ikke gidder å prøve mer.

Noen som kunne være så utrolig snille å komme med forslag til HC/enkle raid jeg kan kjøre for å geare opp de to itemene?

Takk

ps, Characteren min

Endret av Hugol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Man kan ha characters fra begge factions på samme account på en PvP realm nå, så det har ikke så mye å si.

2. Såvidt jeg hører beholder man absolutt alt, bortsett fra personlig "progress" i Argent Tournament questa. Du må begynne på nytt der. Items som er factionspesifikke med en motpart bare gjøres om til rette horde-item eller reputation, som for eksempel gamle PvP items (High Warlord's Greatsword -> Grand Marshal's Claymore), mens alt annet factionspesifikt blir til Linen Cloth visstnok.

Factionspesifikke ting som questrewards blir værende. Dvs de forandrer seg ikke.

Lenke til kommentar
Crossbows dropper aldri. Og hva er greia med at man kun kan ta hver instance en gang pr dag

Kjør random, da kan du få den samme flere ganger.

Oddsen for å få den man vil og ikke en annen en er ikke så stor tho :p

Endret av AlbariaAnders
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Den er jo BOP..

Itemen? Det betyr bare at den bindes med en gang en person plukker den opp, ikke om mobben som eier/selger den er vennlig/fiendlig mot deg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Gratulerer til ArilC :D

Anyways, tror jeg legger orc-hunteren min på hyllen frem til Cataclysm og skaffer meg heller tankegear på druiden og samler opp alt stuffet jeg skal ha til min episke goblin hunter. Hoho, så får vi bare håpe at det ikke tar så altfor latterlig lang tid før Cataclysm kommer da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...