Hugol Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hei dere! Har en mage nå som er helt OK gearet, men jeg trenger nye boots plus trinket. Har runna PoS normal for Ice Steppet Sandals og HC for trinketen på bossen, men drop chancen er så liten at jeg ikke gidder å prøve mer. Noen som kunne være så utrolig snille å komme med forslag til HC/enkle raid jeg kan kjøre for å geare opp de to itemene? Takk ps, Characteren min Endret 26. mai 2010 av Hugol Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Vel, du kunne jo alltid kjøpt de skoene her, og så denne trinketen. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 bootsa var fine ja! Kan ikke kjøpe trinketen. er altfor mye over hitcappen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Digg og endelig få brukt Mobile Authenticator og Armory på telefon. Android FTW Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Crossbows dropper aldri. Og hva er greia med at man kun kan ta hver instance en gang pr dag Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 1. Man kan ha characters fra begge factions på samme account på en PvP realm nå, så det har ikke så mye å si. 2. Såvidt jeg hører beholder man absolutt alt, bortsett fra personlig "progress" i Argent Tournament questa. Du må begynne på nytt der. Items som er factionspesifikke med en motpart bare gjøres om til rette horde-item eller reputation, som for eksempel gamle PvP items (High Warlord's Greatsword -> Grand Marshal's Claymore), mens alt annet factionspesifikt blir til Linen Cloth visstnok. Factionspesifikke ting som questrewards blir værende. Dvs de forandrer seg ikke. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Crossbows dropper aldri. Og hva er greia med at man kun kan ta hver instance en gang pr dag Kjør random, da kan du få den samme flere ganger. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Crossbows dropper aldri. Og hva er greia med at man kun kan ta hver instance en gang pr dag Kjør random, da kan du få den samme flere ganger. Oddsen for å få den man vil og ikke en annen en er ikke så stor tho Endret 26. mai 2010 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen ting jobber i mot deg. Jeg måtte jo gå 23 ganger på Surgeon Needle i PoS her. 5-7 ganger for Felglacier's Bolt også Tenke på det sånn at penga strømmer inn Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg skal kjøpe matoppskriften til denne karen i Barrens, men han er jo rød og jeg kan bare drepe han, ikke snakke med han.. Hva må jeg gjøre? Sukk må jeg Q'e? Har jo gjort den før tror jeg.. Endret 26. mai 2010 av Stine Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg skal kjøpe matoppskriften til denne karen i Barrens, men han er jo rød og jeg kan bare drepe han, ikke snakke med han.. Hva må jeg gjøre? Få en dude fra alliance til å kjøpe og legge på neutral AH. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Vil han være friendly med allys? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den er jo BOP.. Itemen? Det betyr bare at den bindes med en gang en person plukker den opp, ikke om mobben som eier/selger den er vennlig/fiendlig mot deg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Oke. Får se om noen gidder, noen i Guilden gikk over til Allys. Jeg mangler 3 oppskrifter til Chef de Cuisine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Gratulerer til ArilC Anyways, tror jeg legger orc-hunteren min på hyllen frem til Cataclysm og skaffer meg heller tankegear på druiden og samler opp alt stuffet jeg skal ha til min episke goblin hunter. Hoho, så får vi bare håpe at det ikke tar så altfor latterlig lang tid før Cataclysm kommer da Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Gratulerer ArilC. Jeg må si jeg gleder meg til å levle hunteren min i Cata igjen. Om jeg fortsatt er arbeidsledig så skal jeg gå skikkelig inn for kampen om første lvl 85 på serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå