Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Prøv å få tak i chesten fra marrowgar 25m, den har en ganske grei mengde hit.

Dessuten, så ville jeg brukt hit trinket frem til du skaffer mer hit fra gear. Hit er den viktigste staten for DK frem til du når melee hitcap. Eventuelt kan du starte å gemme/enchante for hit.

 

joa, men så lenge jeg ligger på top 5 DPS i guildens 25 mans er jeg fornøyd ;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tror du vile hatt større nytte av å bruke en hit trinket faktisk. I minste fall be om å bli satt i samme gruppe som en draenei i raidet.

Lenke til kommentar
Er det virkelig så morsomt å trolle rundt på dette forumet?

Hva er feil med å synnes at LK fighten er kjedelig og lett?

 

Hadde valgt LK når som helst VS deathbringer hc osv.

På paladin ja ikke prest.

 

Du kan godt synes den er kjedelig å lett, sikkert mange som synes det. Men du sa

Selv synnes jeg det er den letteste i hele icc.

Dette er rett og slett bare feil, så det er umulig å være enig med deg.

Saurfang som holy pala.. Du kødder, ikke sant? Stå stille hele fighten, spam fol til første mark, spam hl etterpå. Ja, fy faen, det er skikkelig vanskelig.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

 

 

Selv synnes jeg det er den letteste i hele icc.

Dette er rett og slett bare feil, så det er umulig å være enig med deg.

Saurfang som holy pala.. Du kødder, ikke sant? Stå stille hele fighten, spam fol til første mark, spam hl etterpå. Ja, fy faen, det er skikkelig vanskelig.

 

eller gunship :p? trashen fremfor Blood princes er vanskeligere.

Endret av prez
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Samme guild som Xarwy jo, han gikk på skolen jeg jobber på.

Stilig! Var han snill gutt på skolen da?

 

Var grei han, selv om jeg ikke kjente han så godt.

Lenke til kommentar

mja. melee hit cap er vel litt drøyt. Det er vel heller hit cap for special attacks (yellow attacks). Dual-wield har vel en rimelig høy melee hit cap.

 

Ja, som dualwield frost dk har jeg 4% hit rating, nesten litt sykt :p Er draenei btw.

 

Men 5% som unholy er ganske lite, er du heldig på du wrist på gunship med hit rating. HC versjonen av de tror jeg er BiS for dk.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Jeg og vennene mine har begynt med wow igjen og de har begynt som horde på al'akir mens jeg ar alliance på thunderhorn.

Er lvl 80 og gidder ikke lvle en til

Jeg skal skifte over til serveren dems.

Er det sånn at jeg må ta faction change først i og med at al'akir er pvp server eller har det ikke noe å si?

Og hva beholder jeg ved faction change? Beholder jeg all reputation, gear, emblems mark of honor og alt det der?

Endret av maikzor
Lenke til kommentar

1. Man kan ha characters fra begge factions på samme account på en PvP realm nå, så det har ikke så mye å si.

 

2. Såvidt jeg hører beholder man absolutt alt, bortsett fra personlig "progress" i Argent Tournament questa. Du må begynne på nytt der. Items som er factionspesifikke med en motpart bare gjøres om til rette horde-item eller reputation, som for eksempel gamle PvP items (High Warlord's Greatsword -> Grand Marshal's Claymore), mens alt annet factionspesifikt blir til Linen Cloth visstnok.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Stå stille hele fighten, spam fol til første mark, spam hl etterpå. Ja, fy faen, det er skikkelig vanskelig.

+ at vi ikke bruker hunter til å slowe adds, men warrior og arcanemage som slower 1 og boomkin som rooter som funker ca 1 sek.

Spamheale på den fighten hc finner jeg mer stressende en å chille rundt på LK.

Kunne jo poppe Divine Plea på lk fighten, noe man ikke burde på 4 boss hc.

 

Poenget er at de fleste har ett mentalt bilde av LK som en skummel boss, og sier man at man skal ta lk også i en pug sier alle lol og hser.

99% av gruppene jeg har hatt der dreper 10 eller 11 bosser, selv om de 1shooter 11 bossen så avbryter de raidet før LK , selv om klokka er 2200.

 

Dere må iallefall være enig med at mange trur lk er hardere en det er og derfor nøler med å dra dit.

 

Hadde bossen hatt et annet navn som for eks Holdowar så hadde flere prøvd seg.

Og LK da var nr 13.

Endret av War
Lenke til kommentar

Wireless?

FPS eller ms/sek/time

Bytta til tråløst nå ja, måtte flytte opp på rommet og er ikke kabel opp der =/

 

Har vell 1253MS og 34 FPS nå, men tror det sitter noen andre på nettet nå :O

 

EDIT: Ja, jaget de vekk, har 199MS og 45 FPS nå :p

Endret av Colado
Lenke til kommentar
Stå stille hele fighten, spam fol til første mark, spam hl etterpå. Ja, fy faen, det er skikkelig vanskelig.

+ at vi ikke bruker hunter til å slowe adds, men warrior og arcanemage som slower 1 og boomkin som rooter som funker ca 1 sek.

Spamheale på den fighten hc finner jeg mer stressende en å chille rundt på LK.

Kunne jo poppe Divine Plea på lk fighten, noe man ikke burde på 4 boss hc.

 

Poenget er at de fleste har ett mentalt bilde av LK som en skummel boss, og sier man at man skal ta lk også i en pug sier alle lol og hser.

99% av gruppene jeg har hatt der dreper 10 eller 11 bosser, selv om de 1shooter 11 bossen så avbryter de raidet før LK , selv om klokka er 2200.

 

Dere må iallefall være enig med at mange trur lk er hardere en det er og derfor nøler med å dra dit.

 

Hadde bossen hatt et annet navn som for eks Holdowar så hadde flere prøvd seg.

Og LK da var nr 13.

 

vet ikke helt, men når bossen pryder et helt cover burde man nøle litt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...