Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Deathbringer's Will.

beste trinketen ever.... men hater den føllesen der du ser du ikke lenger er hit capped.... :thumbdown: :thumbdown:

Ja for det er ikke bare litt flaut å bruke hitrating trinket da :whistle:

Ja, for hvis man er skikkelig pro kommer hit-rating ut av ingensteder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lich King fighten er "kjedelig" og "Lett" nåda? Da har man hørt det.

Det er skrevet flere ganger at jeg mener 10man normal og ikke noe annet.

Etter 10-11 bosser så disbander alle grupper, ingen gidder en gang prøve LK.

Så dro vi dit nå da, og drepten og wtf, var det alt.

Like lett som alt annet i 10man.

Nå hadde vi tatt 6 av 12 i hc , så kanskje derfor virket det så "lett" i forhold.

Synnes ikke det er en boss man burde stoppe raidet forran bare for det høres så skummelt ut.

( i normal mode)

Lenke til kommentar

noen andre enn meg som synes at aggroen på sindragosa 10 man er ganske ekkel? som fury så måtte jeg passe på omen hele tiden for og ikke pulle aggro. (er dual specet arms pve så skiftet bare til det)

også er det noen som har noen tips til p3? 17% er det lengste vi har klart og komme oss.

Lenke til kommentar

Blood Weeper i MH og Razor saken i OH, ja.

Kan jeg spørre hvorfor?

Lurer på det samme.. Noen som faktisk veit og kan begrunne med mer enn "Is teh shit"?

Nja de blood daggers er jo bedre, den med 1.40 har jo rævva stats som expertise, arp, spesielt til mutilate PVP.

Så er det vel også at 2x.180 gir bedre burst damage (rett meg) og vel, må vel være det... Eneste fordel med 1.40 er vel at SHIV er billigere men hvem som bruker det nå for tiden, poisons blir jo stacke asap med mutilate spec.

Lenke til kommentar
også er det noen som har noen tips til p3? 17% er det lengste vi har klart og komme oss.

Hva gjør dere fra 30 og nedover?

Isgrav setter dere ved hode og hale? Så når tank taunter så snur dragen seg bare, slipper å løpe for å taover?

Dere får vel ikke kjedegraver pga noen var for nær? Evt de to i graven for nær hverandre?

Regner med at dere ikke wiper pga du tar agro, noen må dø først, fortell hvilken klasse og hvorfor.

nå har dere jo 5% større buff, uten at det hjelper noe om man gjør de rette tabbene på den bossen.

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Application accepted hos 2nd best guild på servern idag. Progress på LK25 Heroic. Håper jeg klarer å holde følge. :p Blir moro. :)

Samme guild som Xarwy jo, han gikk på skolen jeg jobber på.

Lenke til kommentar

Hva gjør dere fra 30 og nedover?

Isgrav setter dere ved hode og hale? Så når tank taunter så snur dragen seg bare, slipper å løpe for å taover?

Dere får vel ikke kjedegraver pga noen var for nær? Evt de to i graven for nær hverandre?

Regner med at dere ikke wiper pga du tar agro, noen må dø først, fortell hvilken klasse og hvorfor.

nå har dere jo 5% større buff, uten at det hjelper noe om man gjør de rette tabbene på den bossen.

hmm vi har bare brukt og sette ice tombs rett lamme tanken (hodet) og deretter zerge ice tomben så en ny ice tomb kan bli satt der. (etter at folk har fjernet debuffen ofc) men kan vel prøve og sette ice tombs nær hodet og halen. samtidig som at tankene bytter på.

vi har utvidet reseten her så vi har da 20% buff og en hel uke på og downe hun :)

14% er det lengste vi har klart det no.

Endret av prez
Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg automatisk på mark of supremacy, som jeg synes det er litt flaut å bruke :p Kanskje fordi silvermoon er så GS avhengig at folk gjerne løper rundt med 2hit rating trinketer, selv når de har mer enn nok fra gear.

når jeg ikke har andre trinkets blir det veldig lett ;P skjønte ikke før etterpå at 50% av hitten min kom fra en trinket :blush:

Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg automatisk på mark of supremacy, som jeg synes det er litt flaut å bruke :p Kanskje fordi silvermoon er så GS avhengig at folk gjerne løper rundt med 2hit rating trinketer, selv når de har mer enn nok fra gear.

når jeg ikke har andre trinkets blir det veldig lett ;P skjønte ikke før etterpå at 50% av hitten min kom fra en trinket :blush:

hvilken class er du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Spiller ikke du en DK?

Er ikke så vanskelig å nå melee hitcap med ICC gear da, jeg er faktisk litt over, uten å gemme eller enchante for det.

Lenke til kommentar

Spiller ikke du en DK?

Er ikke så vanskelig å nå melee hitcap med ICC gear da, jeg er faktisk litt over, uten å gemme eller enchante for det.

er DK.

problemet er jo da at det ICC gearet som har Hit ikke har droppa for meg ennå.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Mortenius

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Spiller ikke du en DK?

er DK.

problemet er jo da at det ICC gearet som har Hit ikke har droppa for meg ennå.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Mortenius

Prøv å få tak i chesten fra marrowgar 25m, den har en ganske grei mengde hit.

Dessuten, så ville jeg brukt hit trinket frem til du skaffer mer hit fra gear. Hit er den viktigste staten for DK frem til du når melee hitcap. Eventuelt kan du starte å gemme/enchante for hit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...