Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har på følelsen at roguetråden er ganske død, så spør her. 2x Blood Weeper, eller 1x Blood Weeper i MH og Unsharpened Ice Razor i OH? Er muti pvp jeg tenker på. Spiller RP / RM 2on2 og rmp /rml 3on3. Armory Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Blood Weeper i MH og Razor saken i OH, ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva er tallet Blizzard bruker for å si "you need to get better gear" for å queue til Heroics i Dungeon Finder? Jeg trodde man kunne begynne med heroics med en gang man ble 80? "You need to get better gear". Når veit jeg om jeg nærmer meg? Eller hva det tallet er for noe? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tror det har noe med average item level å gjøre, har søkt overalt men aldri klart å finne ut hvilket tall det dreier seg om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er jo merkelig at de tydeligvis har et tall de måler mot, men ikke sier hva det tallet er... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det jeg bruker GS til. 3600 er alle HC utenom HoR og HoR er ca 4,2k Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er ikke mye du trenger. Noen få ilvl 187 items fra normal dungeons er alt som trengs, med mindre resten er stort sett quest rewards fra Borean/Howling. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hadde vært greit å vite HVA jeg trenger. Og hvor mye av det..osv. Jeg har bare quest reward gear fra sonene jeg har levelet gjennom. Endret 24. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Idiot-tank! Han klarte ikke holde aggro, han stoppa etter hver fight, og attpåtil stjal han minen min! Jeg begynte å mine, så satte han et eller annet på meg så jeg ble interrupted, så mina han minen. Hallo, hvor er folkeskikken? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Blood Weeper i MH og Razor saken i OH, ja. Kan jeg spørre hvorfor? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Treg MH og rask OH, har ikke det alltid vært teh shit? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Resilience er en veldig sterk stats siden det åpner for bruk av mer PvE gear. Stamina gems derimot ... Som sagt er jeg en faggy casual, og Highend PvE er ikke noe vil bruke tid på, ettersom den ene grenen i gameplayet er mer enn nok for meg og min travle hverdag. Men basically: Bytte ut mot strength gems? Hvor mange? Hvilke enchants vil dere anbefale? Tillat meg å være litt hjelpesløs, og takk. .) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva er tallet Blizzard bruker for å si "you need to get better gear" for å queue til Heroics i Dungeon Finder? Jeg trodde man kunne begynne med heroics med en gang man ble 80? "You need to get better gear". Når veit jeg om jeg nærmer meg? Eller hva det tallet er for noe? Hadde samme problem, fikk ikke lov til å queue for HoR Heroic, enda jeg var dekt i epics, men hadde to dårlige trinkets. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Hva er tallet Blizzard bruker for å si "you need to get better gear" for å queue til Heroics i Dungeon Finder? Jeg trodde man kunne begynne med heroics med en gang man ble 80? "You need to get better gear". Når veit jeg om jeg nærmer meg? Eller hva det tallet er for noe? Hadde samme problem, fikk ikke lov til å queue for HoR Heroic, enda jeg var dekt i epics, men hadde to dårlige trinkets. Det er jo fordi HoR er utrolig vanskelig og krever en del gear for å gjennomføres![/sarcasm] Endret 25. mai 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Da var jeg den stolte eier av denne! Jeg elsker vanity items, og har brukt den hver cooldown. Og nei, jeg kjøpte den ikke, jeg fikk den til min store glede:D 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Da var jeg den stolte eier av denne! Jeg elsker vanity items, og har brukt den hver cooldown. Og nei, jeg kjøpte den ikke, jeg fikk den til min store glede:D God damn, noen som har skikkelig raidguild tydeligvis. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Trenger jo strengt talt ikke noe spesielt til raiding guild for å få seg det der. Alt du trenger er jo å drepe Lich King 25 man. Flaks med Shard drops i en normal mode raiding guild så har du plutselig Shadowmourne og bam, lich king død, du får deg ett par vanity items du kan gi bort til folk. Men joda, hun er jo i en fin guild så, grats! Han som har shadowmourne i vår guild tok alt for seg selv han -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå