Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Hm ja, har ikke misdirect på actionbars. Får legge den opp også. Merker det blir jævlig mye backpedalling for å få av en explosive shot e.l. når de springer på meg. Må vel bruke concussive shot også. Helt nytt for meg, har spilt BM fra 1-80. Så jeg må trene en ny pet siden jeg ikke kan bruke exotics lengre også, fant en 78 wolf i icecrown.

 

Jeg går liksom fra å la pet gjøre all DPS til å gjøre 80% dps selv med alle dot'ene og ES/SS? Kill shot får jeg sjelden tid å bruke i vanlig questing. Stort sett når jeg fyrer av den 2. eller 3. Dot'en kommer moben springende til meg, hvis de ikke er død enda. Og da begynner jeg å springe bakover, og treffer gjerne andre mobs sin aggro range.

 

Det kan jo kanskje forklares fordi peten er 2 levels for liten enda.

 

Synes det er litt av sjarmen med å levle som SV/MM. Jeg kjørte BM frem til omkring level 60 og MM/SV derfra, funker fett men er to forskjellige spillestiler. Som BM gjør jeg alt annet enn å følge med på hva jeg gjør, kan bare skyte på måfå og pettet vil hjelpe meg uansett mens som MM/SV, om jeg bare skyter på måfå kommer det pakker med mobs løpende etter meg som gjerne vil se meg død. Dog er det mer gøy og utfordrende synes jeg, man må kite, bruke concussive shot, traps og det meste. Mye mer aktiv og morsom spillestil.

Lenke til kommentar

Ble rimelig irritert i går når jeg spilt i strand of the ancients, jeg kom inn i andre runde, hordene hadde fortet som vi da skulle angripe, alt går rimelig lett helt til vi begynner å få dårlig tid så vi pusher på å klarer å ødelegge døra og løpe inn da det er igjen 5 sec.

 

Men tror du ikke det spretter opp at hordene vant selv om det er igjen tid, vi var klart inne og det var ikke lagg da. Ingen forlot battlegrounden men vi ble bare chattende til tiden hadde gått ut. GM fikk masse nye tickets i det øyeblikket :D

 

Jeg printscreen'a alt sammen men måtte logge av før jeg fikk svar fra GM. Etter det vet jeg ikke hva som skjedde, men da jeg logget på i dag hadde jeg 6k mer honor points enn i går.

 

Hadde vært morsomt å vist hvorfor dette skjedde men det får bare bli et mysterium da :hmm:

 

 

Ser det ikke på bildet men bak tanksen er det to andre fra mitt lag som trykte på kula, å hvis det ikke hadde stoppet hadde de ihvertfall rukket det på 5 sec uansett.

post-207308-1274672145,2325_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Draw i arena er teit :thumbdown:

På 1400 rating? o.O

Første gangen det skjedde var på 1100 :p

 

Draw i arena er teit :thumbdown:

Draw er et fint system, bare teit at begge får minus, skulle vært 0 til begge.

 

Husker enda når PSV endte opp i druid vs druid duell, lang historie kort, jeg gikk og la meg.

DU har vel rett i det, men det er jævlig kjipt :p Var så sikker på at jeg hadde vunnet når jeg fikk inn den death coilen, men så var jeg akkurat litt for sein. :/

 

Har akkurat passert 1500ish rating (vel datt ned nå da, bl.a pga healeren min ble 'hacket' da vi skulle starte en runde), og merker at de vi møter er noenlunde bedre. Hvor mye resilence burde jeg som dps ha?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Der var jeg tilbake på kontoen, og joda, de har renset meg for gear og gull. Hmm, er i det minste noen småting jeg kan selge på AH men jeg regner med at en GM vil fikse alt for meg :)

Lenke til kommentar

LK normal igår 10man.

Ble skuffet over hvor lattelig boss det er.

Selv synnes jeg det er den letteste i hele icc.

 

Løp til en mob og bli dispellet fase, kjedelig og lang.

Drep spirits og en mage nuker orbs.

Så løper vi til mitten så fuglene må fly langt og sprer når det kommer sort guffe på en fyr/bakken.

 

Etterpå dreper vi noen rosa flygende ting som man ikke tar stor skade av om man løper inn i heller om man ikke kiter den/dreper den. Når de er nede og lk er på 20% eller noe så er det den letteste delen igjen.

Nå hadde vi 15% iccbuff, den var nok værre uten og blir latterlig med 20%.

Nå er ikke vi noe hardcore guild, 5-6 stykker har 1 heroic del 5800Gs ca på alle.

 

Noen andre som er enig? På normal mode, vi kan ikke hc enda bare drept 6-7 på hc 10.

Lenke til kommentar

Protpala i PvP, er det noe særlig?

 

Tja, du kan stunne i en halvtime, shielde i en halvtime mens du healer deg evt. hearthstoner home.

 

Du er udødelig, lol.

Har respecca, en klar forbedring, men jeg er ikke helt 100% fornøyd. Kan noen ta en nøye gjennomgang med meg hva jeg skal gjøre annerledes?

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&cn=Levonne

 

Ikke noe vits og gemme så mye Resili og enchante det. Skal se om jeg finner han ene fyren jeg har snakka mye med, husker ikke navnet atm. Du har allerede my avoidence med blandet tank gear, gemm strengt for mere block og damage, men som sagt, skal vise deg et eksempel på gear.

Lenke til kommentar

Har respecca, en klar forbedring, men jeg er ikke helt 100% fornøyd. Kan noen ta en nøye gjennomgang med meg hva jeg skal gjøre annerledes?

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&cn=Levonne

 

Ikke noe vits og gemme så mye Resili og enchante det. Skal se om jeg finner han ene fyren jeg har snakka mye med, husker ikke navnet atm. Du har allerede my avoidence med blandet tank gear, gemm strengt for mere block og damage, men som sagt, skal vise deg et eksempel på gear.

 

Resilience er en veldig sterk stats siden det åpner for bruk av mer PvE gear.

 

Stamina gems derimot ...

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...