Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En lvl 80 character på kontoen din kan kjøpe en scroll i Dalaran som lærer en lavere character cold weather flying. Den koster også 1000G, men den du sender den til slipper å betale for flying skillen selv. Dermed kan du fly i Northrend fra lvl 68.

Er visst fortsatt folk som ikke vet dette, siden jeg fikk flere /w av typen "How the hell can you fly at 73? I can't" når jeg questa rundt i northrend.

Aha... så jeg som har en level 70 karakter som det høyeste, kan ikke fly i Northrend selv om jeg betaler 5000g for Epic flying?

Anyway så får jeg heller bare vente til jeg blir 77 da. 1000g er overkommelig. Er bare litt kjedelig å ha blitt vant til å kunne fly, og så må ta til takke med en ground mount igjen.

Takk for alle oppklarende svar :)

Lenke til kommentar

Det var vel opprinnelig slik for at de ville folk skulle oppleve Northrend-sonene til fots, ikke fly overalt og skippe mesteparten av landskapet Blizzard hadde brukt måneder på å skape. Men nå etter over ett år har de hvertfall gitt oss som har 80-chars allerede muligheten til å skippe all gåinga når vi leveler alts :) Når min alt ble 68 dro jeg Northrend, logga av, logga inn med min 80 DK, kjøpte "cold weather flying scroll" for 1000G, maila til alten, og leste scrollen med han. Så kunne jeg også fly.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har aldri dualspeccet før, må jeg flytte rundt på alle skills og spells på actionbarene hver gang jeg bytter frem og tilbake mellom specs, da?

Hvis jeg bytter fra f.eks. BM til Surv spec på hunteren får jeg jo masse nye skills.

Lenke til kommentar

Det var vel opprinnelig slik for at de ville folk skulle oppleve Northrend-sonene til fots, ikke fly overalt og skippe mesteparten av landskapet Blizzard hadde brukt måneder på å skape.

Fullt forståelig, i grunn. Man blir jo selvsagt kjent med verdenen på en helt annen måte selvsagt.

Lenke til kommentar

Har aldri dualspeccet før, må jeg flytte rundt på alle skills og spells på actionbarene hver gang jeg bytter frem og tilbake mellom specs, da?

Hvis jeg bytter fra f.eks. BM til Surv spec på hunteren får jeg jo masse nye skills.

Niks, egne action bars for begge speccs, samt egne glyphs.

Lenke til kommentar

Hoi det var uvant å spille Survival ift Beastmaster..masse dots (serpent shot, aimed shot, explosive shot, black arrow), som genererer masse flott aggro så peten min (ny wolf, 78, jeg er 80) ikke klarer å holde aggro lenge..

Lenke til kommentar

De spellene som er unike til det speccet du er i forsvinner når du skifter spec, resten blir. Dog er det en bug der du må legge til spells du har høyere rank i ned på actionbaren til det speccet du ikke var i når du trainet det. Det kan bli ganske fatalt hvis man glemmer det. F.eks Hunter's Mark går fra noen og hundre til fem hundre ekstra attack power når du trener til rank 5.

edit: Pets holder aggro i svært kort tid i Surv har jeg og merket. Prøv å misdirect så ofte som mulig.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Hm ja, har ikke misdirect på actionbars. Får legge den opp også. Merker det blir jævlig mye backpedalling for å få av en explosive shot e.l. når de springer på meg. Må vel bruke concussive shot også. Helt nytt for meg, har spilt BM fra 1-80. Så jeg må trene en ny pet siden jeg ikke kan bruke exotics lengre også, fant en 78 wolf i icecrown.

Jeg går liksom fra å la pet gjøre all DPS til å gjøre 80% dps selv med alle dot'ene og ES/SS? Kill shot får jeg sjelden tid å bruke i vanlig questing. Stort sett når jeg fyrer av den 2. eller 3. Dot'en kommer moben springende til meg, hvis de ikke er død enda. Og da begynner jeg å springe bakover, og treffer gjerne andre mobs sin aggro range.

Det kan jo kanskje forklares fordi peten er 2 levels for liten enda.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...