Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh... kom nylig til Northrend, og fant ut at for å fly der så må man traine til Epic flying. Og det koster 5000 gull. Ok, her sitter jeg med 1100 gull. Har ikke brydd meg så mye om å tjene gull i Wow, så her må noe gjøres.

Farme, regner jeg med? Hvor er det best å farme for en level 70 så jeg får masse gull kjapt? Jeg har skinning som hovedprofession. Har mining også, men ligger på 227 eller noe der (har egentlig blåst litt i mining).

Lenke til kommentar

Du trenger ikke Epic Flying, men du trenger Cold Weather Flying. På din første character (altså ingen i 80) blir dette tilgjengelig i level 77 for 1000 gold. Epic flying er bare for å fly på raskere mounts :p

Jeg har to flying mounts. Den ene er grå (altså får jeg ikke valgt den) og den andre, som også kan brukes som vanlig mount, vil ikke lette.

Derfor trodde jeg at jeg måtte kjøpe trening for epic flying for i det hele tatt få lov til å fly i Northrend. Er det en måte å fly uten ekstra trening?

Lenke til kommentar

En lvl 80 character på kontoen din kan kjøpe en scroll i Dalaran som lærer en lavere character cold weather flying. Den koster også 1000G, men den du sender den til slipper å betale for flying skillen selv. Dermed kan du fly i Northrend fra lvl 68.

Er visst fortsatt folk som ikke vet dette, siden jeg fikk flere /w av typen "How the hell can you fly at 73? I can't" når jeg questa rundt i northrend.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke er du som glemmer å bruke annet enn auto shot, Oxygen07?

Hva er det jeg må hake av for å vise mer enn bare Auto Shot i Combat Log?

Combat Log var bugga, og viste ikke min damage annet enn Auto Shot etter jeg hadde vært inni å fingra. Recount derimot viste all damage. Humoren din passer mellom alderen retard og søppeldyngen.

Lenke til kommentar

Da var Winterspring-mounten i boks, etter knappe 14 timers strak grinding. For å være ærlig var dette gjort altfor enkelt. Har umåtelig stor respekt for dedikasjonen til folk som gjorde dette i vanilla.

Hvordan får man den? 14 timer er "litt" jobb :ermm:

Lenke til kommentar

Da var Winterspring-mounten i boks, etter knappe 14 timers strak grinding. For å være ærlig var dette gjort altfor enkelt. Har umåtelig stor respekt for dedikasjonen til folk som gjorde dette i vanilla.

Hehe, leita som en tulling etter denne mounten du snakker om fordi jeg ikke har hørt om den.

Det var jo SELVFØLGELIG siden jeg spiller horde :!:

Lenke til kommentar

Hvordan får man den? 14 timer er "litt" jobb :ermm:

Winterspring Frostsaber får man ved å gjøre 3 quests (1 quest fra 0-1500 i neutral, 2 quests fra 1500 i neutral til honored, hvor det siste questet låses opp).

http://www.wowwiki.com/Wintersaber_Trainers

Jeg valgte å gjøre dette i de sene kvelds/morgentimer da jeg mest sannsynlig ville være alene i WS.

Ja, jeg gjorde det 14 timer i strekk :innocent: . Ferdig med skole for året, fri fra jobb og venner som er bortreist.

Lenke til kommentar

I fjor spillte jeg 105t uka i 3 mnd.

Jeg sto opp og trykket på pcen før jeg hadde åpnet øyne og satt der hele dagen.

Kun ute for å trene 3x uka.

Resultat = ødelagt mage-tarmsystem som stoppet helt opp pga manglende bevegelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...