Bredoc Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Woha! 950DKP. Det er sykt mye, meste som ble brukt på et item i gamle guilden var 400dkp. Hadde folk spart opp masse DKP eller? Gratulerer med Ragnaros kill også. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har hatt veldig mye runs i siste tiden, så si hver dag, folk hadde spart opp en del DKP. på Onyxia, bwl, mc, aq. Tror mange faktisk var villig til å gi over 1000dkp for den. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har hatt veldig mye runs i siste tiden, så si hver dag, folk hadde spart opp en del DKP. på Onyxia, bwl, mc, aq. Tror mange faktisk var villig til å gi over 1000dkp for den. 6397638[/snapback] Dere er i BWL og AQ så bruker en 900 DKP på den, jaja Bra for de andre som kan bruke DKP på fetere items fra de andre instancene. Lykke til med neste dropp. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har hatt veldig mye runs i siste tiden, så si hver dag, folk hadde spart opp en del DKP. på Onyxia, bwl, mc, aq. Tror mange faktisk var villig til å gi over 1000dkp for den. 6397638[/snapback] Dere er i BWL og AQ så bruker en 900 DKP på den, jaja Bra for de andre som kan bruke DKP på fetere items fra de andre instancene. Lykke til med neste dropp. 6398142[/snapback] Det var 4 shammans som sto å gidde bud på den. Alle 4 er full enchatment, var vel det som var grunnen til det. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg har akkurat laget meg en http://thottbot.com/?i=37473. For salgsbruk. Hvor mye bør jeg ta for den? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vanlig AH-pris for mats + litt småpenger, si 20-30g. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ah, hoho, så deilig, guilden lagde premade wsg-gruppe i går. Vi rumepkjørte et hordeteam som ellers rumpekjører alliance. Har ikke hatt det så morro i pvp på lenge. Raidbuffs og healing er bare så utrolig deilig for en daggerrogue som meg. Endte med at jeg lå på førsteplass med 22 killing blows og 0 deaths (synes det var bra siden jeg ikke er ranged, og at vi vant så fort ). Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Veldig intresant kveld i går. Først tok vi Ragnaros for første gang (og jeg fikk Choker of the firelord) Og så tok vi Onyxia for andre gang, uten et eneste DB under phase 2 Endret 28. juni 2006 av Lufen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hadde en GM som faktisk brydde seg litt i dag når det ble litt mye ''off-topic'': Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Woha! 950DKP. Det er sykt mye, meste som ble brukt på et item i gamle guilden var 400dkp. Hadde folk spart opp masse DKP eller? Gratulerer med Ragnaros kill også. 6397409[/snapback] DKP verdier er veldig forskjellig fra guild til guild, i en guild kan 100 dkp tilsi dødsmye dkp, mens i andre har du kansje ikke mye dkp før du er oppe i 2-3000.. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 dkp poeng,,, skjønner det ikke jeg! når jeg skal prøve å få dungeon settet til min (nåværende) 43 hunter, såiller dette da noen rolle? hvordan får man dkå-poeng, og må man "bruke disse" for å få loots? skjønner ikke en dritt jeg.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Guilds begynner gjerne med dkp i ZG eller MC, slik at de som raider mest, får mest igjen for det. Før den tid er det trilling med terninger. Du tjener dkp ved å raide, la oss si 5 dkp per time, samt 10 dkp per boss. Når noe dropper, byr folk dkp, og den som byr mest, vinner. Summen blir så trukket fra den totale mengden dkp man har opptjent. Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hadde en GM som faktisk brydde seg litt i dag når det ble litt mye ''off-topic'': 6399941[/snapback] Har selv brukt CtA (Call to Arms) for å finne gruppe så merka ikke tapet av /4 så veldig, har seperert den fra de chattene jeg trenger å følge med på uansett. Men synest blizzard heller burde inplentere CtA som standard med WoW, det er jo et betydelig bedre verktøy for å finne gruppe en en chat noen gang kan være..... på toppern av dette er det umuligt å spamme og det er lettere å finne de spillerne man trenger. Men kommer nok desverre ikke til å skje Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 CtA? En addon? Fortell mer. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er sånn at du kan få opp ett ekstra vindu der du kan sette opp en slags beskjed om hvilken instance du skal ta, hovr mange folk du trenger og eventuelt hvilken klasse. Du kan også selv bare se igjennom en liste over hva andre folk trenger. Det som er litt dumt er at det ikke er så mange som har det, i alle fall ikke på min server.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er sånn at du kan få opp ett ekstra vindu der du kan sette opp en slags beskjed om hvilken instance du skal ta, hovr mange folk du trenger og eventuelt hvilken klasse. Du kan også selv bare se igjennom en liste over hva andre folk trenger. Det som er litt dumt er at det ikke er så mange som har det, i alle fall ikke på min server.. 6404528[/snapback] Vel, siden serveren jeg spiller på nå har blitt recommended, tviler jeg på svært mange har den heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det skulle vært et sånt system for å finne gruppe til instancer: http://www.wowguru.com/gallery/imageview.p...D=1068&typeID=3 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det skulle vært et sånt system for å finne gruppe til instancer: http://www.wowguru.com/gallery/imageview.p...D=1068&typeID=3 6405163[/snapback] Sinnsykt bra system, så det ut til ! La oss for guds skyld håpe blizzard har tenkt å gjøre noe med det nåværende systemet i fremtiden. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det skulle vært et sånt system for å finne gruppe til instancer: http://www.wowguru.com/gallery/imageview.p...D=1068&typeID=3 6405163[/snapback] Sinnsykt bra system, så det ut til ! La oss for guds skyld håpe blizzard har tenkt å gjøre noe med det nåværende systemet i fremtiden. 6405552[/snapback] Helt enig, virker bare genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå