Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Oppdaget noe nytt i midten av Dalaran. Klikket av nysgjerrighet og fikk en videosnutt. Er det en fortsettelse i Cataclysm?

Det er slutten av Lich King. Når du dreper Lich King i Icecrown Citadel, får du den video-sekvensen der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lovt å være nybegynner, men det er hva de skriver i chatten at jeg da ser at de er drittunger.

Kult, kan du poste noen eksempler? Gjerne noen screenshots av recount med huntere som ikke bruker noen spells, siden det tydeligvis skjedde så ofte.

Jeg skrev "En hunter som ikke bruker aimed shot, arcane shot, steady shot og chimera.". En gang er ofte for deg? "i'm not a noob guys" "yea he is, just look at his rotation". Oooh så underholdene og spennende. Screenshots my ass.

Det var også en warlock med grønn agility + spirit? stav og sa den var bedre enn den forrige han hadde. lol.

Jeg hadde med meg noen folk i går i Nexus. Å, som jeg lo flere steder xD

Ordentlige retards.. En hunter som gjorde 800 dps. Og! Det morsomste, etter Anomalus. Da vi skulle hoppe av plattformen og ned til trashmobs. Jeg hoppet først og de andre hoppet etter meg. Jeg var den eneste i gruppa som var i live etter det hoppet xD Det var virkelig gøy! :p

Lenke til kommentar

Det er lovt å være nybegynner, men det er hva de skriver i chatten at jeg da ser at de er drittunger.

Kult, kan du poste noen eksempler? Gjerne noen screenshots av recount med huntere som ikke bruker noen spells, siden det tydeligvis skjedde så ofte.

Jeg skrev "En hunter som ikke bruker aimed shot, arcane shot, steady shot og chimera.". En gang er ofte for deg? "i'm not a noob guys" "yea he is, just look at his rotation". Oooh så underholdene og spennende. Screenshots my ass.

Det var også en warlock med grønn agility + spirit? stav og sa den var bedre enn den forrige han hadde. lol.

Du postet et eksempel på hva de gjorde, ikke på hva de sa. Jeg er ikke overbevist før du poster recount-screenshot. Jeg, og sikkert ganske mange andre her, har en skremmende følelse om at du er "drittungen" her. 15 ganger på rad med en failgroup der alle var dårlige utenom deg? Si meg, hvilken battlegroup spiller du på?

Lenke til kommentar

Noen ganger drar jeg på meg grønt gear og en black tuxedo dress bare for å irritere sånne som deg...

Hehe sjef da er vi minst 2 :D Mest geniale som er i wow det, irritere de som tror de er en gud in-game :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg gjør nøyaktig det samme.

Dwarf male i Elegant Dress og en Bryntroll. Så sant jeg beholder alt gear man ikke kan se, og buksene drar jeg fint 2k DPS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV

Dwarf male i Elegant Dress og en Bryntroll. Så sant jeg beholder alt gear man ikke kan se, og buksene drar jeg fint 2k DPS.

Er ikke "nøyaktig det samme" da men :)

ELegant dress og tuxedo er ikke det samme o;

Lenke til kommentar

Norton=Bruker 99,999999% CPU kapasitet og fjerner 0,0001% av virus på maskina...

MSE fikk ikke fjerna den såkalte "infostjeleren"

"infostjeleren", Scan.dll og scan.dll.new (tror jeg) er et program fra Blizzard selv som scanner PCen din og sender hardwarespecs tilbake til Blizzard HQ. På denne måten kan de få en pekepinne på hva slags maskiner folk spiller WoW på, og dermed balansere grafikk og innhold etter dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er ikke "nøyaktig det samme" da men :)

ELegant dress og tuxedo er ikke det samme o;

Nært nok, du tar poenget mitt.

Lenke til kommentar

hvilken fil er det som forteller wow hvor det befinner seg , og eventiuelt lar wow se forskell på 2 seperater folderes ??

jeg har koppiert hele wow mappa til et annet sted på hardisken , men den nye kopien ser ikke seg selv men den gamle , noe jeg ikke vill da de skal ha seperate instillinger .

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet, egentlig. Har selv laget en kopi av WoW-mappen og spilt via den med andre innstillinger. Er ingenting som sier hvor WoW ligger, så vidt jeg vet. Jeg har kjørt WoW "uinstallert" i flere år nå, da jeg bare har kopiert WoW-mappen gjennom hver formatering.

Lenke til kommentar

vell når jeg prøver og patce opp så prøver den og patce den andre wow mappa mi som er patcet , er noen månder siden jeg koppierte denne

EDIT: når jeg prøvd via lanucer funka d , brukte wowexe i stand

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...