Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok guys.

 

Burde jeg begynne å spille wow igjen?

 

Tenkte at det hadde vært litt gøy i sommer med litt wow. Spilte WoW ved TBC og var L70 Huntard med T6 gear. Når WOTL kom så gadd jeg ikke mer. Begynner å få litt lysten tilbake igjen nå.

 

Skal jeg si min mening, hadde aldri begynt å spille wow om jeg ikke hadde venner in-game, det er 100% sikker, har flere ganger logger på CS, og andre MMO spill, men det friste rett og slett fordi ingen spiller dem lenger.

Lenke til kommentar

Trudde jeg hadde fått tilbake alt jeg manglet av items osv, noe jeg hadde.

 

Så plutselig fikk jeg 2k gull, 3 primoridals saronites tilbake + 70 ekstra emblems of frost :new_woot: er dette noe blizzard kan ta til bake i senere tid? da dette egentlig er for mye fra det jeg hadde før jeg ble hacket...

Lenke til kommentar

Det er lovt å være nybegynner, men det er hva de skriver i chatten at jeg da ser at de er drittunger.

 

Kult, kan du poste noen eksempler? Gjerne noen screenshots av recount med huntere som ikke bruker noen spells, siden det tydeligvis skjedde så ofte.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Når trenger jeg bytte til noe annet enn Beastmaster? Dinget akkurat 80. Har ikke en eneste gemmable gear. Hørte det ikke var noe vits før man hadde masse T9-gear?

Pluss at jeg bare har trenet en exotic pet til 80, min gamle løve ligger vel og roter rundt 70. Respeccer jeg mister jeg jo Devilsauren min.

Spiller mest solo. Frem til nå har jeg jo bare fokusert på å levele, men nå er det ikke flere levels. Så da må jeg flytte fokus over på å bli hit capped og alt mulig annet jeg ikke vet hva er...hvor finner jeg ut om alt slikt?

Lenke til kommentar

Når trenger jeg bytte til noe annet enn Beastmaster? Dinget akkurat 80. Har ikke en eneste gemmable gear. Hørte det ikke var noe vits før man hadde masse T9-gear?

 

Er level 77 for øyeblikket selv og kjøre MM spec med gear jeg har skaffet under lvl'ing og heirloom chest, bue og skuldre. Drar glatt 2500 average dps igjennom hele instances så til nå virker det som om MM gjør latterlig bra damage overall selv ved lave gear levels.

Lenke til kommentar

Det er lovt å være nybegynner, men det er hva de skriver i chatten at jeg da ser at de er drittunger.

 

Kult, kan du poste noen eksempler? Gjerne noen screenshots av recount med huntere som ikke bruker noen spells, siden det tydeligvis skjedde så ofte.

 

Jeg skrev "En hunter som ikke bruker aimed shot, arcane shot, steady shot og chimera.". En gang er ofte for deg? "i'm not a noob guys" "yea he is, just look at his rotation". Oooh så underholdene og spennende. Screenshots my ass.

 

Det var også en warlock med grønn agility + spirit? stav og sa den var bedre enn den forrige han hadde. lol.

Lenke til kommentar

Det er lovt å være nybegynner, men det er hva de skriver i chatten at jeg da ser at de er drittunger.

 

Kult, kan du poste noen eksempler? Gjerne noen screenshots av recount med huntere som ikke bruker noen spells, siden det tydeligvis skjedde så ofte.

 

Jeg skrev "En hunter som ikke bruker aimed shot, arcane shot, steady shot og chimera.". En gang er ofte for deg? "i'm not a noob guys" "yea he is, just look at his rotation". Oooh så underholdene og spennende. Screenshots my ass.

 

Det var også en warlock med grønn agility + spirit? stav og sa den var bedre enn den forrige han hadde. lol.

 

Noen ganger drar jeg på meg grønt gear og en black tuxedo dress bare for å irritere sånne som deg...

Lenke til kommentar

På lørdag fikk jeg Frostsaber-mounten min, etter 2 dager med konstant grinding.

Når jeg da tok noen random dungeons etterpå, havnet jeg i UP hvor jeg vant Blue Proto-Drake. Og idag fikk jeg XT-53 Touring Rocket i posten. Plutselig var det 103 mounts jeg hadde. :p

Lenke til kommentar

Hvordan får man RAf mounten.

Jeg har betalt for 2 mnd med gamecard for at det skal være instant.

Jeg har oppgradert kontoen til ekte vanillakonto.

Og jeg har ventet 2 uker.

 

Inne på kontoen står det ikke at den er oppgradert, men den er det.

Blizzard på sitt beste.

Har iallefall lagt inn koden for vanillaspillet og neste hakk som de maser om er TBC.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...