Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Du har en level 80 hunter og skjønner ikke at han mener chimera shot?

Anyways, du oppi der som syter, jeg skjønner ikke hva du mener om DKen. Tank i hermetegn også sier du senere at han er dps, er han tank eller dps? -_- Hvis han er blood spec og dps så skal han jo være i blood presence? Hunters som auto shotter seg gjennom heroics er ikke helt uvanlig, men det tar jo kortere tid å bare gjennomføre enn å leave og requeue etter dere har starta uansett. Sånne typer folk kommer du jo til å møte konstant i random heroics uansett, bare å venne til seg og 'suck it up'.

Tror han mener at den DKen queuer som tank og ikke faktisk er tank. Det er mange som gjør det for at det skal gå fortere. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja, da ble jeg hacked for første gang. :thumbdown:

Når jeg stod opp idag til morran logget jeg på og merket at password var bytta men intet mer, tenkte ikke noe mer over det og byttet tilbake til et annet PW og spilte gledelig og fornøyd videre.

Mens jeg satt og spilte nå fikk jeg plutselig masse mails fra blizzard om password change, og jeg fikk huka tak i en kamerat som kunne komme og få alt av G + verdisaker av meg :p Rett etter vi var ferdig med og trade ble jeg DC'a og da var authenticator code var added til accounten min! :cry:

Kan ikke skjønne hvordan noen har fått tak i PW mitt, da jeg ALDRIG har gitt dette til noen eller trykt på noen mistnklige mails. Har heller ikke vært inne på noen snuskete sider så hvordan jeg skal ha fått keylogger kan jeg ikke skjønne. :hrm:

Hvordan skal jeg nå gå frem til blizzard og forklare dette? og hvor lang tid vil dette ta?

Lenke til kommentar

jaja, da ble jeg hacked for første gang. :thumbdown:

Når jeg stod opp idag til morran logget jeg på og merket at password var bytta men intet mer, tenkte ikke noe mer over det og byttet tilbake til et annet PW og spilte gledelig og fornøyd videre.

Mens jeg satt og spilte nå fikk jeg plutselig masse mails fra blizzard om password change, og jeg fikk huka tak i en kamerat som kunne komme og få alt av G + verdisaker av meg :p Rett etter vi var ferdig med og trade ble jeg DC'a og da var authenticator code var added til accounten min! :cry:

Kan ikke skjønne hvordan noen har fått tak i PW mitt, da jeg ALDRIG har gitt dette til noen eller trykt på noen mistnklige mails. Har heller ikke vært inne på noen snuskete sider så hvordan jeg skal ha fått keylogger kan jeg ikke skjønne. :hrm:

Hvordan skal jeg nå gå frem til blizzard og forklare dette? og hvor lang tid vil dette ta?

Jeg fikk svar og slikt etter 13-15 dager.

Lenke til kommentar

Noen andre som opplever en slags healing bug elns i det siste? Siden i går har jeg en eller annen slags bug som gjør at jeg blir healed for 400-500 HP. Og jeg har ikke noen aktive buffs eller spells som healer meg, det skjer bare helt random... merkelige greier. :hmm:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Noen andre som opplever en slags healing bug elns i det siste? Siden i går har jeg en eller annen slags bug som gjør at jeg blir healed for 400-500 HP. Og jeg har ikke noen buffs eller spells aktiv som healer meg, det skjer bare helt random... merkelige greier. :hmm:

Noen buffs eller spells aktiv som healer deg? Du har ikke Fel armor aktiv da om du er lock?

Lenke til kommentar

Noen andre som opplever en slags healing bug elns i det siste? Siden i går har jeg en eller annen slags bug som gjør at jeg blir healed for 400-500 HP. Og jeg har ikke noen buffs eller spells aktiv som healer meg, det skjer bare helt random... merkelige greier. :hmm:

Spirit Bond som BM-hunter?

Ring de heller, da får du svar med en gang.

Sliter med å få tak i de på en søndag vell?

Bedre å utsette det en dag og ringe, enn å sende inn ticket og få svar etter to uker.

Lenke til kommentar

Noen andre som opplever en slags healing bug elns i det siste? Siden i går har jeg en eller annen slags bug som gjør at jeg blir healed for 400-500 HP. Og jeg har ikke noen aktive buffs eller spells som healer meg, det skjer bare helt random... merkelige greier. :hmm:

Spirit Bond som BM-hunter?

Nei, jeg er SV-hunter. Men jeg logga av for en stund siden, og logget på igjen nå nettopp. Og nå skjer det ikke lenger. Må altså ha vært en slags bug eller noe.

Lenke til kommentar

Blitt hacka nå, og de har bytte mail og passord, hva gjør jeg?

Ring "Norway: 800 12 277 (free)", si til dem at du har blitt hacket. Gi dem kontonavn. Så må du sikkert sende bilde av ID for å få resatt kontoen. Når du har fått det, logg inn, send ticket til GM og så får du gear og sånt tilbake!

Lenke til kommentar

Blitt hacka nå, og de har bytte mail og passord, hva gjør jeg?

Ring "Norway: 800 12 277 (free)", si til dem at du har blitt hacket. Gi dem kontonavn. Så må du sikkert sende bilde av ID for å få resatt kontoen. Når du har fått det, logg inn, send ticket til GM og så får du gear og sånt tilbake!

Ja, fant en side om hvor jeg la inn sånt osv ;)

Tracer dem, lager en bakdør og kjører inn en haug med virusfiler på pcen dems...

Hehe, har faktisk en venn som kan gjøre det :p

Endret av Colado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...