Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, den ble forandret i 1.11. Det er anstendig procrate på den (4-5 ganger per minutt, sånn ca.), men det er dessverre bare skade, ikke noe slowing effect på den. Men, jeg liker det godt likevel, IAotH proccer som bare juling. :)

6388547[/snapback]

 

 

Hadde den klar til min hunteralt før eg fekk eit innfall og sharda alt gear på main, og sendte inn alt BoE eg hadde til alten,

Lenke til kommentar

jeg blir syk av deg :( . Farma living essence i to timer her om dagen, fikk null (0)....

Hadde verste raidet i AQ20 igår.. i teorien skulle det gå relativt bra, 5 warlocks (lolol), 3 mages, 3 prester, 3 warriors, 1 druid, 3-4 palas og folk ble replaca hele tia. Men vi wipa vel 3-4 ganger på de store folka før ossirian, så wipa vi 3.4 ganger på mobsene før ayamiss the hunter. Vi hadde også 3 wipes på 1 % på buru the burger og generelt wipes hele tia /sigh

Lenke til kommentar
Lurer litt på hvor jeg starter onyxia prequestet? Kommet inn i en ny guild også er det MC/ony til fredag. Blir min første gang som dere sikkert har skjønt og jeg må få Onyxia prequestet ferdig før den tid.

6393904[/snapback]

err, glem det, Paladin = alliance ;)

Endret av Canute
Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som blir kvalm av PvP-realm? Tenkte jeg skulle pusse støvet av min lvl20 rogue nå, og gjorde poison questen, ble ganka 17 (!) ganger på VEI til Lakeshire, og iallefall 100+ tilsammen på hele dritten, endte med at jeg sletta roguen. Seriøst, lvl60s som ganker i Lakeshire burde skaffe seg noe bedre å finne på..

Lenke til kommentar

Hohohoho! Fikk nettopp 200 greater eternal essence for 1s/stack :) Gjett om jeg er rik, for en idiot som la dette ut mtp at serveren går ned i morra :love: Vi snakker om en 20s invistering som blir til 2000g nå...

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Blizzard flytter på realms for å gjøre klart til cross realm BG.

Samtidig er det lov å håpe på at det her vil hjelpe til at alt lagget på enkelte realms forsvinner. Faktisk er det store forskjeller ute å går fra gamle til nye servere. Jeg har en char på Grim Bathol som er full. Der har jeg til dags dato aldri hatt over 100ms. Stort sett ligger det mellom 30-60ms.

Forskjellen er stor til Moonglade hvor det ligger mellom 250-400 hele tiden. Det er et realm med low popultation også, så det burde i teorien i forhold til GB hatt 0 lagg hehe.

Uansett lagg eller ikke jeg ville aldri ha bytta fra en pve server til pvp igjen om jeg så spilte med 500ms.

 

Testa ut RP i går for første gang å det var kjempe gøy. Synd jeg ikke har prøvd det før. Synes det virka litt sært da jeg så enkelte holdt på, men det var kun min forhåndsdømming. Man må nesten prøve ut ting før man utaler seg eller tar avstand fra noe. Skikkelig gøy å leve seg inn i en rolle bassert på bakgrunn av charen sin. Man skaper faktisk noe helt eget som betyr mye mer enn en epic.

Blir mere RP på meg fremover, det er hvertfall sikkert. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...