Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! :)

 

Litt flau nå; men hvordan får man talent points? Dukker de bare opp etterhvert som lvl øker, eller er det spesielle ting man må gjøre?

 

Du får ditt første talent point når du blir level 10, etter det får du 1 hvert level :)

 

Edit: Unntaket er om du er death knight, Da får du de 45 første av quest eler noe sånt (Siden de starter på level 55)

Endret av Dimas
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med å logge seg inn på Stormreaver? Prøvde igår kveld men da hadde dei "technical issues" med en liste servere. Den listen er nå borte men får likevel ikke logget meg på Stormreaver :o

 

EDIT: ser nå at den faktisk er nede ifølge wow-forums.

Endret av Waldemariel
Lenke til kommentar

Bleh, åssen ilvl må jeg egentlig ha på gearet mitt for å komme meg inn i HoR på heroic? Har noen småkjedelige trinkets og en dårlig offhand (spiller enhancementshaman), mens resten av gearet mitt er som regel på ilvl 232 eller mer. wink.gif

 

Usikker på ilvl, men du trenger minimum 4500 i gearscore for å komme inn. Tilsvarer vel ilvl 220 eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Du fordeler talent pointsene helt fritt mellom de 3 "trærne". Men det er etterhvert kommet noen oppsett som er mest optimale for leveling, noen som er optimale for raiding eller PVP. Så det beste du kan gjøre er å søke på f.eks. "Hunter leveling build" i google, så får du vite hvilke talents som er best å ha for å levele. Det er nemlig stor forskjell, spesiellt i hunter trærne. Å spre dem alt for tynt mellom 3 trær er meningsløst, fordi de spesialiserer seg på forskjellige ting. Beastmaster f.eks. gir peten din masse ekstra ting så den kan angripe mens du står i bakgrunnen og fyrer piler. Dette gjør ikke Survival. Og å spre dem for mye gjør deg til god på ingenting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du fordeler talent pointsene helt fritt mellom de 3 "trærne". Men det er etterhvert kommet noen oppsett som er mest optimale for leveling, noen som er optimale for raiding eller PVP. Så det beste du kan gjøre er å søke på f.eks. "Hunter leveling build" i google, så får du vite hvilke talents som er best å ha for å levele. Det er nemlig stor forskjell, spesiellt i hunter trærne. Å spre dem alt for tynt mellom 3 trær er meningsløst, fordi de spesialiserer seg på forskjellige ting. Beastmaster f.eks. gir peten din masse ekstra ting så den kan angripe mens du står i bakgrunnen og fyrer piler. Dette gjør ikke Survival. Og å spre dem for mye gjør deg til god på ingenting.

 

Takk for svar. Jeg skal google litt; føler meg nesten litt dum når jeg har spilt såpass lenge og ikke har fått med meg noenting om talent points. Men skal lese meg opp litt. Foreløpig har jeg alle talent points på Beast Mastery, så da blir vel Ghost Saber`n min god i alle fall. WoW er et mye større univers enn jeg trodde. :)

Lenke til kommentar

Bleh, åssen ilvl må jeg egentlig ha på gearet mitt for å komme meg inn i HoR på heroic? Har noen småkjedelige trinkets og en dårlig offhand (spiller enhancementshaman), mens resten av gearet mitt er som regel på ilvl 232 eller mer. wink.gif

 

Usikker på ilvl, men du trenger minimum 4500 i gearscore for å komme inn. Tilsvarer vel ilvl 220 eller noe slikt?

 

Ah, fikk sjekka på Wtf is my gearscore, ligger på 4257, med høyeste ilvl 264 og laveste på 138. Lukter råtne trinkets i lang vei her.. Samt en kjip, blå, tanke-offhand statsmessig som enhancement. Planen var å bytte den ut straks jeg kunne gjøre heroics, men sånn som når en hunter ninjaet Nighttime fra meg i går... Føler jeg er tilbake i vanilla laugh.gif

Lenke til kommentar

HAHAHA tenkte før i dag at deathcharger mounten er stilig. Bestemte meg for å prøve å gå et par runs da, ikek vært noe særlig i stratholm i vanilla uansett. Sjekker wowhead og youtube, leser om droprate osv.

Går 1 run for å få nøkkelen så jeg kan speedrunne etter det, gjett om mounten dropper :D

Har vel kanskje drept han en gang på level 60 elns når drop chance var lik 0, så droppa den på første nå :D

 

Så til dere som har farma etter den x antall runs; sorry :p

Vel, drop raten er jo økt helt sykt på den mouten da. Til 1%. Å instancen kan farmes som bare det. Prøv deg heller på ZG tiger mount imo! :)

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Jeg har et spørsmål, håper noen kan hjelpe. Dette er litt dumt, men her kommer det:

Jeg har satt meg som mål å bli lvl 30 i dag, jeg er Night Elf Hunter. Men jeg husker ikke hvorfor jeg var så ivrig på akkurat level 30!

Hva er det en Night Elf Hunter kan når han når level 30 som ikke har vært tilgjengelig tidligere? Tenkte først på Mail armor, men det er vel lvl 40, så det er ikke det.

 

Noen som husker??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...