Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke lov til å laste ned ny klient, jeg trykker på den aktuelle accounten, trykker neste og da forsvinner bare markeringen av accounten og jeg blir ikke sendt videre. Når jeg har prøvd det et par ganger står det bare at jeg har prøvd for mange ganger... Kommer heller ikke videre til Copy siden.

 

Høres kanskje litt sært ut, men prøv med Internet Explorer 8?

Jeg prøvde å få kopiert mine egne chars til alphaen, og det fungerte ikke verken med Firefox, Opera eller Chrome, men da jeg prøvde IE som en siste utvei, gikk det. o_O

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Jeg får ikke lov til å laste ned ny klient, jeg trykker på den aktuelle accounten, trykker neste og da forsvinner bare markeringen av accounten og jeg blir ikke sendt videre. Når jeg har prøvd det et par ganger står det bare at jeg har prøvd for mange ganger... Kommer heller ikke videre til Copy siden.

 

Skjedde til meg også til i dag.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Jaha? Det har ikke jeg opplevd. Faktisk merker jeg at jeg har lavere FPS i windowed mode enn ellers.

Men, har sikkert noe med at jeg løper rundt med 100 fps uansett.

Har du 100 fps i WIndowed mode?

More or less. Har rundt 80 nå, men det er fordi jeg er i et raid samt jeg kjører logging av alle kamper og slikt. :p

Lenke til kommentar

Jaha? Det har ikke jeg opplevd. Faktisk merker jeg at jeg har lavere FPS i windowed mode enn ellers.

Men, har sikkert noe med at jeg løper rundt med 100 fps uansett.

Har du 100 fps i WIndowed mode?

More or less. Har rundt 80 nå, men det er fordi jeg er i et raid samt jeg kjører logging av alle kamper og slikt. :p

Du vet at det ikke er mulig i windowed mode? Tviler sterkt på at skjermen din har mer enn 60/75Hz.

Lenke til kommentar

Har jeg høyere fps en skjermen kan vise/oppdatere seg så øker jeg innstillingene, det kan jo altid bli glattere og bedre med 100 VS 60.

 

Jeg tipper at 90% her ser på pris når de kjøper skjerm og faktisk kjøper den billigste 1680x900 eller 1920 x 1080 eller 1366x768

At en eller begge vegene har en lav verdi.

Da får man også bedre fps.

 

Selv har jeg satt 1600x1200 som minimum.

 

It's over nine thousand!"-feat of strength

Synnes det er litt halvuretferdig, da dette systemet kom hadde noen mc aq bwl og andre i samme guild som drepte de samme bossene men ikke lootet noe fra de har ingen av de.

Mens andre har kanskje en av de.

 

5 like spillere som gjør samme ting kan ha 200 2000 og 3000 poeng dagen de kom.

 

Er jo helt ræva for de som må gjøre alt omigjen.

Jeg hadde vel exalted MC på 5 karakterer, bare 2 av de hadde mc da achieve kom. Alle hadde drept ragnaros 100 ganger.

Endret av War
Lenke til kommentar

Kjører selv vertical sync, aka 60 fps siden jeg har crappy 60h skjerm, ikke det at man ser noe forskjell på 60 og 100, iallefall ikke i WOW, gjør du det så ... da må du ha konge'ørn øyner :cool:

 

EDIT:

 

Noen WoW geeks vært borti denne skjermen?

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Jeg hadde den forrige utgaven av den der, bra bilde men skjermen min ble litt skeiv etterhvert. Bruker denne nå og er grisefornøyd.

 

-----

 

Fikk Tainted Twig of Nordrassil i kveld. :) Hadde Hersir's Greatspear HC fra før så jeg var litt skeptisk til å ta den fra LK på grunn at jeg ikke er arp-cappet enda, men det viste seg å være en helt grei upgrade uansett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...