Bytex Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 De fleste som trykker "sign up for beta test" på battle.net hører aldri noe tilbake, da. Men en kompis var med på WOTLK beta, var hos han og kikka. Det er egentlig veldig mye arbeid, det er ikke bare "få spille expansion før alle andre". Du må fylle ut skjemaer for hver quest du gjør med feedback til utviklerne. Og rapportere alt mulig av bugs. Spillet er jo på ingen måte ferdig under betatest, og talents endres fra dag til dag. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Lol, sjekk antall alliance på bildet edit: ops, kommer nå Endret 10. mai 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Akkurat nå er det Cataclysm Family and Friends som kjører, altså kun venner/familie til ansatte hos Blizzard. Tar vel ikke lange tiden før closed beta åpnes og til slutt kommer spillet i butikkene nær dere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tipper nært slutten av sommeren så kommer cataclysm. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Der tar du klekkelig feil. Det kommer slutten av november/starten av desember eller i Januar/Februrar. Det er jeg 98% sikker på... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja. Open beta pleier å kommer 2-3 mnd før release, så det blir vel i november eller noe som WOTLK. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Putricide heroic 10 down! Faens dritt encounter Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Den fighten hc er passe messy. Trur det er 4g på serveren som har tatt den. Tok den som pug 10man normal i dag, det var bare zzz iallefall selv om 6 stykker hadde undet 5k gs inkl tanken. Jeg leveler i SP land, skal si det dropper rep items >< Nerf. Endret 10. mai 2010 av War Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 De fleste som trykker "sign up for beta test" på battle.net hører aldri noe tilbake, da. Men en kompis var med på WOTLK beta, var hos han og kikka. Det er egentlig veldig mye arbeid, det er ikke bare "få spille expansion før alle andre". Du må fylle ut skjemaer for hver quest du gjør med feedback til utviklerne. Og rapportere alt mulig av bugs. Spillet er jo på ingen måte ferdig under betatest, og talents endres fra dag til dag. Yeah, ikke minst. Veldig mye er svært buggy også. Som f.eks. flere quester i Ashenvale. Og det er fortsatt ikke mounts for oss som starter fra scratch. Nå om jeg bare finner ut hvordan jeg importerer min lvl 80 druid, så kan dette bli gøy. Ser folk flyr rundt over Orgrimmar og andre steder. ^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Dinget 80 med shadoepresten, synd man gjør mer dps med T9 healing hender>< en man gjør med shadowhendene. Med spirit glyph opplegg. WTF are you in holygear>< ? ...uhm I do more dps this way. Samme med ICC pattern, holyskoa er best dps>< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Huh. Mye rart som ikke er implementert enda ja, ser jeg. Fikk endelig funnet ut hvordan jeg overfører en av mine egne toons, mangler en god del achievements, pets og glitrehesten. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Dinget 80 med shadoepresten, synd man gjør mer dps med T9 healing hender>< en man gjør med shadowhendene. Med spirit glyph opplegg. WTF are you in holygear>< ? ...uhm I do more dps this way. Samme med ICC pattern, holyskoa er best dps>< Men så er jo grunnen til at du bruker t9, set bonusene og ikke stats på selve gearet. Også er det jo hit på begge de delene du snakker om, noe som ikke er altfor enkelt å skaffe seg rett etter du dinga 80. Endret 11. mai 2010 av TaigaH Lenke til kommentar
War Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Men nå går jeg ikke for full t9,hadde 3 264 og 2 251 items og 1 245 item i banken som var det beste i spillet som boe. EoT hjelmen som ikke er t9 er bedre så det blir egentlg bare hender. Men når man har raidspec som sp så burde da sp-gearet være et klart valg synnes nå jeg og ikke nerfe det med 30mindre spellpower og mindre haste for hit. Har vel 9% hit nå med talenter uten +hit som andre klasser legger på mobs og halve gearet er fortsatt green itemlvl 51. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Der tar du klekkelig feil. Det kommer slutten av november/starten av desember eller i Januar/Februrar. Det er jeg 98% sikker på... "Jeg har rett!" "Nei, jeg har rett!" "Ne-ei!" "Jo-oo!" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen her som kjenner til addonen MusicPlayer? Installerte den her om dagen, men nå får jeg ikke PlaylistCreatoren til å virke. Verken PlaylistMaker.exe, Playlist.Creator.exe, eller Playlist.Creator.py funker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hva skal du med musikkspiller-addon forresten? Er ikke en lynkjapp alt-tab til winamp godt nok? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Winamp legger seg jo tilogmed oppå WoW hvis man alt-tabber så man kan bytte låter uten å gå ut av spillet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Man må nesten kjøre Windowed (maximized) da, men det regner jeg med at alle sammen gjør. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jepp, jeg alt-tabber så ofte ut i Wowhead eller forum at jeg har alltid windowed maximized. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Egentlig trenger jeg ikke MusicPlayer, tenkte bare det var en kjekk liten ting å ha. ^^ Jeg bruker forresten ikke winamp når jeg spiller WoW, da jeg kan lett styre WMP med tastaturet. Og nei, jeg spiller ikke i windowed mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå