Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer heller mer på hvordan en green geared dk klarte å drepe en rogue med en pala healer..

Pga roguen valgte shaman først taktikk, etter 10 min i pvp gear er pala oom sånn ca.

Og når vi skal ta DK healer shamanen som har mye bedre gear en oss.

Da snakker vi oom pala + rouge VS green dk + full mana shammy.

Husk at det er på 1250 rateing og vi har spillt arena en uke ca.

------------------------------------

post-64596-1273471755,7522_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Prøvde litt arena med dama sin restoshaman her om dagen, resto med sånn ~750 resilience og lav spellpower. Har kun spilt litt bittelitt PvE før med den. Sånn andre skirmish gamen eller noe møtte jeg mage/priest 1vs2! Endte med at priesten leava etter en 15 min og jeg drepte magen. Prøvde også litt 2v2 rated med en random rogue, ble 15 win 6 loss eller noe..

Også må jeg vel nevne en shaman jeg gikk 3v3 med på locken, han hadde 1400 resilience og 30k hp unbuffed. Gikk ikke ned som noen pølse akkurat. :p

Lenke til kommentar

dinga 60 og går noen random dungeons. Fy fan dker er mongo....

90% av dps dkene går frost, og joiner som dps. Og ABSOLUTT ALLE (ikke overdrevet) går frost presence som dps og sier at det er riktig pga at de er frost specc, og alle nekter å bytte til blood presence. (heldigvis har de fullt tankespecc så det går ganske greit at de tar aggro, anyway så er det ikke noe tap om de dauer....)

De som går blood har dps specc så det holder men skal joine som tank... De greier ikke gjøre en dritt. Var for eksempel en tank som nektet å bruke dnd og bloodboil, og trodde han var den beste tanken ever og pulla alt som var...

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Rogue skal uttales "råog". Akkurat som motebladet Vogue uttales "våog", bare hør på Madonna-låten, eller folka i The Hills snakker om "Tiin våog magazine" hele tida.

Rouge er det franske ordet før Rød, "ruuusj".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er jo helt feil.

Dette er rouge, som uttales ruusj.

250px-Rouge_powder.jpg

Det du poster er leppestift. Rouge påføres med kost i kinnene.

Rouge er det franske ordet for Rød, "ruuusj".

Det jeg postet var et av de første treffene jeg fikk på rouge-søket. Fant mye annet, men det hadde med rødfargen å gjøre, samt moulin rouge. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...