Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Null tenking FTW!

Jeg er combat rogue i lvl 32 så bruker ikke annet enn ambush, sinister strike og slice and dice...

Hvorfor bruke ambush i det hele tatt? Cheap shot .> Slice and dice og sinister strike er det som teller på det lvlet. gogo combat swords

Lenke til kommentar

Fikk den værste arenaen så langt.

Shaman healer i ulveform som løp i store sirkler , med en DK partner bak som pullet rougen i min 2 vs 2 tilbake hele tiden og puttet i iceshackel.

Sånn kjørte de 24/7 løp pull i en evig sirkel.

Vi døde mens begge de to hadde 100% hp.

På toppen av det hele har DKen en haug av pets som han sender på meg som jeg må feare som pala.

Alterac Valley var egentlig den verste, siden der var en avhengig av å komme først frem til det første tårnet for å klare den.

Det gjorde alle uten om meg, jeg gikk til det siste tårnet hvor det ikke var noen.

Det er til og med 2 tårn der.

Endret av War
Lenke til kommentar

Husker i UP og UK på Cobalt ore. Jeg stakk og tok den første og han ene i grpen raga totalt på meg og snakka masse piss om at folk aldri delte og greier.

Det verste var at jeg sa han kunne får neste. Gjett hva, han hadde faen meg ikke mining :nei:

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

]Har enda ikke sett den shammyen som dropper på 2 sec med en Rogue på seg.

Du har sikkert ikke spilt på 1.2k mmr (har selv ikke spilt på det heller, så jeg regner bare med de dør fort der) -_-

Lurer heller mer på hvordan en green geared dk klarte å drepe en rogue med en pala healer..

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Husker i UP og UK på Cobalt ore. Jeg stakk og tok den første og han ene i grpen raga totalt på meg og snakka masse piss om at folk aldri delte og greier.

Det verste var at jeg sa han kunne får neste. Gjett hva, han hadde faen meg ikke mining :nei:

Hahah, folk er så tilbakestående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...