cowboy bob Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det noen forskjell på klientene da? Jeg pleide ihvertfall å spille med US klient i fjor, endret bare enUS til enGB i config.wtf eller noe så funket det helt fint å spille på vanlige servere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ingen key som jeg kan se. Null stress å avinstallere den europeiske klienten på denne maskina. Har det installert på et par andre maskiner, så kan bare game der i stedet. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvorfor ikke ha en US og en EU klient på samme maskin? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ifg. nazrm må man avinstallere den europeiske helt før man kan installere den amerikanske. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 En guildie som flytta til USA som sa det ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja ja, jeg prata med min venninne og hun sa hu sku prate med noen folk og forhøre seg litt mer om akkurat det der. Så får vi se hva som skjer. Får uansett ikke spilt noe i helga grunnet konfirmasjon til en tremenning som bor i ingenmannsland, såeh ... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Får ikke håpe du har mange tremenninger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har mange. Veldig mange. Hvordan det? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nei, jeg tenkte på konf til alle de Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ha ha, nei. De aller fleste er enten for gamle eller for unge til konf. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er off topic, men nøyaktig hva er en tremenning? Har hørt masse om de her på sørlandet, men etter 18 år så har jeg enda ikke hørt at jeg har en... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Samme her. Har heller aldri fått det med meg når folk prøver å forklare meg hva en tremenning er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tremenning er barna til dine foreldres søskenbarn. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det kan også kalles neste steget i slektstreet etter søskenbarn... Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Maxdps Er denne siden god? Se for eks på MH våpen på den spekk av en shaman, kan man bare følge den listen når man velger ny loot? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Maxdps Er denne siden god? Se for eks på MH våpen på den spekk av en shaman, kan man bare følge den listen når man velger ny loot? Bruk Rawr og Elitist Jerks. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Er off topic, men nøyaktig hva er en tremenning? Har hørt masse om de her på sørlandet, men etter 18 år så har jeg enda ikke hørt at jeg har en... Du og dine søsken er "Søsken". Dine barn og dine søskens barn blir "søskenbarn". Dine barns barn og dine søskens barns barn blir tremenninger. Dine barnebarns barn og dine søskens barnebarns barn blir firmenninger. Get it? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvorfor fikser de ikke esken og lanternen som henger i løse lufta bak båten i Westfall? Er jo flere månedere siden jeg rapporte det. har akkurat rapport om teppet i INN i Gadgetzan som også henger i lufta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvorfor fikser de ikke esken og lanternen som henger i løse lufta bak båten i Westfall? Er jo flere månedere siden jeg rapporte det. har akkurat rapport om teppet i INN i Gadgetzan som også henger i lufta. Fordi det ikke er en feil noen gidder å prioritere? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Når orkene måtte leve med små skuldre i et halvt år eller så, så regner jeg med at et flygende teppe ikke blir fikset Særlig ikke nær cataclysm, da sjangsen er stor for at modellen blir byttet ut anyhow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå