øl_i_tastaturet Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vi var faktisk en del på forumet et par år tilbake som spilte på AD om jeg ikke husker helt feil. Tror jeg kan telle nesten ti stykker faktisk Likte serveren veldig godt, var et utrolig bra miljø og "alle kjente alle". Husker nemesisen min på hordesiden var Hidrasactum, om det sier noe Navnet ringer en bjelle. Men Rugnus er nok det navnet jeg husker best. Imba dverg! Jeg gikk etter armor som HolyPala, dog ikke på AD, but still Hehe flere som gjorde det her ja! Fantastisk. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er jo fakta, hvem i XXXX bryr seg om GS når man levler, det er beregnet for 80+. Fair enough. Men han har ikke gjort annet enn å klage de siste postene.. Når folk begynner å snakke om GSen sin i level 40 er det klage-verdig. De andre greiene var jeg bare i veldig dårlig humør når jeg skrev, hvis vi tenker på samme poster. Det var nok det andre du skrev tidligere. Men jeg registrert meg ikke på forumet for å skaffe meg uvenner Så, jeg beklager at jeg har vært krass i mine kommentarer. =) Man får prøve å ha en saklig diskusjon senere uten å kaste bæsj på hverandre:P Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg brydde meg ikke noe særlig om GS i low levels, men nå ble det skrudd på fordi settings ikke fungere, jeg skrur av og på for de forskjellige klassene mine men så blir det ikke slik jeg ville ha det. GS ble skrudd på når jeg skrudde det av, så jeg dreit en lang i det buggete blizzard settings for addons. Serverene er oppe en onsdag morgen. Skal jo være weekly maintenance. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Yay, endelig For The Children! Fikset den endelig jeg og... AV var lett den kjipeste å få til. GZ! Men er ikke helt enig der, den i EotS var den vanskeligste imo. AV var ikke helt lett den heller, men heldigvis kom jeg inn i ei gruppe på tredje forsøk hvor noen av hordies'a også bare var der pga achievementen. Jeg kom inn i et av tårnene der, og der sto det 4-5 hordies som lot meg ta flagget og gå igjen uten å angripe. Slikt er alltid hyggelig. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Eg sleit mest med wait for it..wsg =) Eots på første, AV på første, Ab på første (lol for øvrig), men wsg måtte eg heile 2 turer i ^^ Var en heldig Eots, skal innrømme det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg spiller på AD jeg også ja, spiller Alliance, samme som deg. Ah, fett nok. Spilte du vanilla eller? Nei, jeg startet med WoW for et drøyt år siden Forøvrig er enda miljøet på AD ganske godt, riktignok en og annen idiot som spør etter gearscore og whatnot, men ikke så særlig mye. Jeg liker meg der ihvertfall. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 EotS fikk jeg til ved et rent lykketreff etter gudene vet hvor mange forsøk. AB fikk seg seff på første forsøk, og WSG også på første. De to var da ikke vanskelig, i WSG sto jeg bare i flaggrommet med resten av gruppa og venta til en vågal hordie kom inn. Han tok flagget, vi downa han med en gang, og vips, objective done. Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som er i en raidguild, eller har en på Sylvanas? Kunne tenkt meg å gå i noen raids, er level 75 atm (frost mage) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Blir ikke noen fart i raidingen før på level 80, og ihvertfall ikke for en frost mage. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nei, det er kjipt, for frost er fantastisk å spille med. Mye mer morsomt enn arcane og fire. Og for meg som avskyr pvp, er det kjipt å måtte være arcane eller fire for å få være med og raide, eller gjøre instancer for den saks skyld. Blitt kicka fra flere instancer fordi jeg er frost og bare gjør 1600 dps Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Synes ærlig talt både frost og fire er grisekjedelig, men storkoser meg som Arcane Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vi var faktisk en del på forumet et par år tilbake som spilte på AD om jeg ikke husker helt feil. Tror jeg kan telle nesten ti stykker faktisk Likte serveren veldig godt, var et utrolig bra miljø og "alle kjente alle". Husker nemesisen min på hordesiden var Hidrasactum, om det sier noe Jeg starta på AD i 2006 og har fortsatt chars der som jeg spiller på for nostalgiens skyld. Klarte aldri få noen høyere enn lvl 33 riktignok, men jeg RP-a bare, så det var greit. ^^ Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Føler jeg mister så mye når jeg speccer om til fire, har sikkert litt med at jeg ikke kan det så godt. Digger IceBarrier o.l til frost, og arcane funker vel ikke så godt til levling da det bruker så mye mana? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Blitt kicka fra flere instancer fordi jeg er frost og bare gjør 1600 dps Hvordan klarer du å få til å gjøre så lite? Jeg var nettopp i VH og gjorde 2k dps som frost på mesteparten av singletarget. Jeg er level 76 -_- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Beats me. Jeg trodde jeg hadde mer, men jeg har egentlig ikke spilt på magen siden i fjor. Jeg gjør 1800 med fire og 1900 med arcane. Sikkert gearet. Link Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg liker ikke fire mage. Syntes Arcane er kulest og frost etter det. Har en 60 mage jeg skulle hatt lvla =/ Lenge siden jeg har sett en char med full epic iLvl 200. Så kul ut også... Endret 5. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Føler jeg mister så mye når jeg speccer om til fire, har sikkert litt med at jeg ikke kan det så godt. Digger IceBarrier o.l til frost, og arcane funker vel ikke så godt til levling da det bruker så mye mana? Arcane funker helt fint til levling fra level70 og opp. Sørg for å bruke Arcane Barrage hver gang den proccer så går det bra med mana. Sleng på en slow å så dør de lenge før de når fram til deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ulempen med fire og arcane er at man ikke har ice barrier eller water elemental. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hoho, jeg er honored med netherwing..den mounten SKAL jeg ha. Må bare gidde alle dailyene hver dag. Egg finner jeg jo aldri så. Endret 5. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Whisper: "[19:16:18] [W From] [blìzzardadmí]: Dear players, because the network of World of Warcraft had broken off, Blizzard decided to give each player certain compensation. Please visit: www.wow-europe.blizzardservers.com and receive compensation for goods." Så overbevisende :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå