.Butthead. Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er ikkje heirlooms iLevel 1? Dvs "dårligast" mulig. Jo, men de øker fremdeles i gearscore.. Et heirloom item tilsvarer et blått 187item, men det regnes som ilvl 1. Nå vet ikke jeg om du mente at de øker i gearscore alt etter hvilken level man er, men det gjør den ikke Det er samme gearscore på itemen om man er 1 eller 80. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Åh herregud, hva slags syk verden bryr seg om GS i level 42? Klarer du å gjøre annet enn å klage? .Butthead: Åh? Synes gearscore har økt de siste 3 levlene jeg har tatt på dk'n. Har ikke fått no gear på de dungeons jeg har tatt heller pga needy kålhoder =P Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er jo fakta, hvem i XXXX bryr seg om GS når man levler, det er beregnet for 80+. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er jo fakta, hvem i XXXX bryr seg om GS når man levler, det er beregnet for 80+. Fair enough. Men han har ikke gjort annet enn å klage de siste postene.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som kan si meg hvordan objectivet "Assault a tower in Alterac Valley" for School of Hard Knocks virker? Har aldri gjort det før i AV... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ta ut bastardungen, løp til et hordekontrollert tårn(TP, IB,West, East) og ta flagget, achivement done. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Deilig å få spilt igjen nå! kjøpte gamecard i går kveld og starta opp i dag etter skolen. Et par raids og litt emblems farming er unnagjort og tiden har gått veldig fort. Etter et par måneders pauser var selv farminga morsom Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Yay, endelig For The Children! Endret 4. mai 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
jH- Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Yay, endelig For The Children! Fikset den endelig jeg og... AV var lett den kjipeste å få til. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 AV er jo den letteste, bare å beine ned til IB så fort som faen og cappe før noen andre kommer. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er nesten eneste måten å sikre seg den på, ja. Men blir lett vanskelig når alle bueskytterne bestemmer seg for å være ekstra vanskelige, og fokusere på deg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 De skyter jo ikke på deg når du står inne med flagget da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 AV er jo den letteste, bare å beine ned til IB så fort som faen og cappe før noen andre kommer. Synes AB er enklere. Jævlig lett å komme seg til stables først. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Er jo fakta, hvem i XXXX bryr seg om GS når man levler, det er beregnet for 80+. Fair enough. Men han har ikke gjort annet enn å klage de siste postene.. Når folk begynner å snakke om GSen sin i level 40 er det klage-verdig. De andre greiene var jeg bare i veldig dårlig humør når jeg skrev, hvis vi tenker på samme poster. Endret 4. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ahhh endelig fikk jeg LK! Har vært i heroic runs helt siden jeg starta i guildet og de har aldri hatt tid til å ta LK normal. Men er uansett pent med 9/12 på heroic i tillegg til et endelig LK-kill. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg spiller på AD jeg også ja, spiller Alliance, samme som deg. Ah, fett nok. Spilte du vanilla eller? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 AD var min første server, der jeg kun gikk etter armor som stat upgrade som retpalla. Noobtimes is good times. Spilte for øvrig der til halveis i TBC. Alliance i The Forlorn Hope. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vi var faktisk en del på forumet et par år tilbake som spilte på AD om jeg ikke husker helt feil. Tror jeg kan telle nesten ti stykker faktisk Likte serveren veldig godt, var et utrolig bra miljø og "alle kjente alle". Husker nemesisen min på hordesiden var Hidrasactum, om det sier noe Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) AD var min første server, der jeg kun gikk etter armor som stat upgrade som retpalla. Noobtimes is good times. Spilte for øvrig der til halveis i TBC. Alliance i The Forlorn Hope. Jeg gikk etter armor som HolyPala, dog ikke på AD, but still Endret 5. mai 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå