Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Har du byttet ut steinen i glasshuset med maskingevær? :p

Sier Slimda noe om at han vil ha respekt?

Jeg kan ikke akkurat se at han kaster stein i glasshus.

Anyways, for å komme seg på topic:

Fikk mounten fra VoA i går, hurra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kazzak i Hellfire... Noen som har noen ord om den fighten?

Han er ikke der lengre, gikk jo ikke ann å sloss mot han uten at hele ally siden kom å ødela.

Rart, er ikke så veldig lenge siden jeg tok han sammen med et par kompiser.

Det tar vel noen dager før han spawner igjen om noen dreper han, men han er fortsatt der.

Lenke til kommentar

Fighten da? Hvordan er den? Kan jo sef se tacs på tuben men blir ikke helt det samme...

Vi hadde en godt geara tank, meg som melee dps og en priest.

Var ikke så altfor vanskelig, tanken tar lite damage, men både tanken(pala) og priesten hadde litt problemer med manaen.

Sålenge alle utenom tanken står bak kazzak så star de ikke så altfor mye damage når man er i 80.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nei, det har jeg, men quilden har pause, så da gidder jeg ikke legge inn kortet mitt enda :p

Guildet tar pause?

Nå er ikke jeg i noe særlig guild, men i communityet jeg er i tar vi vel sommerferie fra raiding om en litt over en måned.

Lenke til kommentar

Så lenge man ikke er opphengt i å være best, så er det ingen god grunn til å bruke en varm ettermiddag på heroic modes som er veldig like normal modes.

Guildet mitt tok ferie etter at LK døde, det var så og si ingen interesse for å kjøre hardt på heroic modes.

Så nå er det pvp, alting og sommer som gjelder - så får jeg håpe at folk fremdeles har lyst til å spille etter sommerferien.

Lenke til kommentar

Så nå er det pvp, alting og sommer som gjelder - så får jeg håpe at folk fremdeles har lyst til å spille etter sommerferien.

Husker jeg digget det littegrann når jeg raidet for et par år siden. Da pleide de store guildsa/raid communityene på Argent Dawn å kjøre "pugs" siden alle manglet medlemmer, og det var mye intern konkurranse. Skapte bra samhold internt på servern, samt at alle tok seg tid til å kjøre premades i AB for å vise pvp-serverne i battlegroupen at RP-servern var the shit. Good times (spesielt siden pve-gear på den tiden også var det feteste i pvp) wub.gif

Lenke til kommentar

Da pleide de store guildsa/raid communityene på Argent Dawn å kjøre "pugs" siden alle manglet medlemmer

AD allianse?

Jeg husker poach-o-rama helvete for AD-horde om sommermånedene, de store guildene aktivt oppsøkte mer casual guilds for å få folk til raidsene sine, som igjen ødela de mindre guildene :p Var morro å raidlede casual guilds på den tiden ja...

Forskjellen på PvE gear og PvP gear var vel det som virkelig ødela guild-PvP for min del. Var morsomt å være et PvE guild "på ferie" i en BG pre-tbc. Har egentlig ikke hatt guild-PvP på samme skala siden den tiden, da ikke nok folk har pvp utstyr til at det blir gøy.

Mind, det var jo også på den tiden da man alltid hadde sin egen server på laget; AV var kjekkere når man hele tiden møtte folk man "kjente"; istedet for random "omg loose quick" folk.

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...