Maeriwen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Bare "All You Can Eat" fra Sindragosa igjen nå for 10mann ICC-dragen. Gleder meg sånn Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ENDELIG fikk jeg flagget i EotS, og jammen en liten achievement på kjøpet. ^^ Nå gjenstår bare de andre objectives, men de er vel ikke like vanskelige som den i EotS. Kan jeg ihvertfall ikke tenke meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Irriterer meg at når jeg spiller ally suger ally og når jeg spiller horde så suger horde i pvp-.- Du har ikke tenkt på at det har noe med deg å gjøre? Pleier og ha flest KB og flest caps for laget mitt og det er med null resi gear og andre pvp ting. Men kan hende jeg bringer ulykke for laget mitt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ENDELIG fikk jeg flagget i EotS, og jammen en liten achievement på kjøpet. ^^ Nå gjenstår bare de andre objectives, men de er vel ikke like vanskelige som den i EotS. Kan jeg ihvertfall ikke tenke meg. Bare for å gni inn din innsats i å ta flagget.. første gang jeg prøvde EotS var på fredag og da cappet jeg tre ganger. Lenke til kommentar
Sati Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ENDELIG fikk jeg flagget i EotS, og jammen en liten achievement på kjøpet. ^^ Nå gjenstår bare de andre objectives, men de er vel ikke like vanskelige som den i EotS. Kan jeg ihvertfall ikke tenke meg. Bare for å gni inn din innsats i å ta flagget.. første gang jeg prøvde EotS var på fredag og da cappet jeg tre ganger. Men på fredag var det ikke del av et achievement og da var det jo mye lettere. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Cappet for et par timer siden og, men driver ikke med de derre eventene. Synes ikke det står noe respekt av de achievementene, siden de som regel bare tilsier farm, farm og atter farm. Tenker nå på alle som går rundt med "The Noble". Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jada, sånne achievements er jo så lette så når man som Ally er i en såpass dårlig og sterkt hordedominert Battlegroup. Hvor man må gjøre alt selv, fordi ingen tenker på å hjelpe andre. Ikke noe respekt i det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sati Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Cappet for et par timer siden og, men driver ikke med de derre eventene. Synes ikke det står noe respekt av de achievementene, siden de som regel bare tilsier farm, farm og atter farm. Tenker nå på alle som går rundt med "The Noble". Gjør de ikke fordi det ikke står noe respekt av det? Kan ikke være noe moro å spille WoW om man har et sånt syn på ting. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Cappet for et par timer siden og, men driver ikke med de derre eventene. Synes ikke det står noe respekt av de achievementene, siden de som regel bare tilsier farm, farm og atter farm. Tenker nå på alle som går rundt med "The Noble". Gjorde den eventen ferdig på to dager. Kunne sikkert vært ferdig samme dag som jeg startet om jeg hadde startet tidligere på dagen og ikke rett før dagen var omme. xD Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Cappet for et par timer siden og, men driver ikke med de derre eventene. Synes ikke det står noe respekt av de achievementene, siden de som regel bare tilsier farm, farm og atter farm. Tenker nå på alle som går rundt med "The Noble". Gjør de ikke fordi det ikke står noe respekt av det? Kan ikke være noe moro å spille WoW om man har et sånt syn på ting. De fleste titler står det respekt av, men når en tittel tilsier at man har brukt to dager av påsken sin på springe rundt et hus og klikke på påskeegg er det vanskelig å gi noe ekstra respekt for det. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Cappet for et par timer siden og, men driver ikke med de derre eventene. Synes ikke det står noe respekt av de achievementene, siden de som regel bare tilsier farm, farm og atter farm. Tenker nå på alle som går rundt med "The Noble". Gjør de ikke fordi det ikke står noe respekt av det? Kan ikke være noe moro å spille WoW om man har et sånt syn på ting. De fleste titler står det respekt av, men når en tittel tilsier at man har brukt to dager av påsken sin på springe rundt et hus og klikke på påskeegg er det vanskelig å gi noe ekstra respekt for det. Springe rundt et hus? Er du sikker på at du har lest hva slags achivements som er under Noblegarden? Lenke til kommentar
Sati Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Cappet for et par timer siden og, men driver ikke med de derre eventene. Synes ikke det står noe respekt av de achievementene, siden de som regel bare tilsier farm, farm og atter farm. Tenker nå på alle som går rundt med "The Noble". Gjør de ikke fordi det ikke står noe respekt av det? Kan ikke være noe moro å spille WoW om man har et sånt syn på ting. De fleste titler står det respekt av, men når en tittel tilsier at man har brukt to dager av påsken sin på springe rundt et hus og klikke på påskeegg er det vanskelig å gi noe ekstra respekt for det. Ingen som har nevnt noe om at det står mer respekt av andre titler? Jeg mener at det blir for dumt å bare gjøre ting hvis det står respekt av det. WoW er et spill, meningen med et spill er underholdning. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) De jeg har snakket med som farmet seg til The Noble synes det var alt annet enn underholdene, men for all del, noen synes flere timer med påskeeggåpning er gøy, skal ikke hindre folk i det. Endret 3. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Mange timer? Tok da ikke så lang tid. Bare henge i Teldrassil. Dødt sted. Evt. spille utenfor peak hours. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 De jeg har snakket med som farmet seg til The Noble synes det var alt annet enn underholdene, men for all del, noen synes flere timer med påskeeggåpning er gøy, skal ikke hindre folk i det. Du er klar over at du også må fly hit og dit får å gjøre hele Noblegarden-eventen complete? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 De fleste World events tar ikke mer enn et par timer uansett og det er jo bittelitt morro, mest kjipt, men litt moro. Blir litt annerledes spilling. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Og det er alt for lang tid mellom dem. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kazzak i Hellfire... Noen som har noen ord om den fighten? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Dere snakker om å spille WoW og ha respekt? Spar meg. Dere er datanerder hele gjengen. Faen ikke mye "respekt" det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har du byttet ut steinen i glasshuset med maskingevær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå