olegunnaro Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Argh. Da var kontoen reaktivert, og jeg laster ned nyeste patch. Helt dønn umulig å slutte :!: 6375879[/snapback] er warrior'en fortsatt på dragonmaw? i så fall burde du prøve litt pvp, alliance blir slaktet over en lav sko for tiden i ab/wsg/av :s 6376046[/snapback] F***! Så sykt typsik! Akuratt når jeg hadde slettet både gearet og warrioren, i håp om å aldri vende tilbake, så snur alt seg på hodet! 6376056[/snapback] hihi, du burde prøve å få den tilbake, etter at det kom flere hordeguilds fra kor'gall, har horde vunnet det meste av AV, og mot allt annet enn premade lag fra alliance i wsg/ab :s 6376385[/snapback] Det hjelper ikke å få den tilbake når man har hverken gear eller penger. Jaja, har planer om å starte en shaman, så får man se hvordan det går. 6376420[/snapback] Tror du kan få gear'et tilbake også Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det går ikke uten penger. En kompis av meg måtte betale 96g for alt gearet sitt Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Fikk meg nettopp tidenes våpen. Hurra! Blir forhåpentligvis et par Nexus Crystals, det ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 "Vendorstrike" :!: Ikke noe særlig den der nei, men det ser skikkelig tøff ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Åh, "Stealing knowledge" er så fantastisk bra. Over 30k xp på en halvtime, mesteparten på en griff. Lenke til kommentar
drood Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 noen som vet hvor man levere linen/silk/rune cloth i darnasus for å få opp mer repp med dem? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 nå gir jeg opp! Nemesis pants skal tydeligvis ikke jeg ha :/ har ikke sett de droppe på mange måneder nå Får vel gå for leggings of the black blizzard i steden Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Nå har jeg trykket Census>>Options>>Collect profile for this char. Betyr det at jeg får thottbot profil nå? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Noen som vet om wow kan kjøres i 1440x900 oppløsning på widescreen? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Åh, "Stealing knowledge" er så fantastisk bra. Over 30k xp på en halvtime, mesteparten på en griff. 6377177[/snapback] I hvert fall som mage med teleport. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ah, nå er jeg glad. Jeg har endelig laget http://thottbot.com/?i=37473. Testa den i pvp mot en LC fire mage, var ikke akkurat imba. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 morsomt.. hadde et strat scarlet run istad, først droppa krol blade (gikk til rogue) så droppa 3 orbs (spredd her og der) så hver boss droppa noe til roguen untatt balnazzar som droppa trufaith vestment pattern :> Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 morsomt.. hadde et strat scarlet run istad, først droppa krol blade (gikk til rogue) så droppa 3 orbs (spredd her og der) så hver boss droppa noe til roguen untatt balnazzar som droppa trufaith vestment pattern :> 6379763[/snapback] Jeg var med noen guildies (for det meste alts) til strath scarlet på fredag, 5 orbs droppa hvor av jeg fikk 4 (til truefaith vestments), nesten allt av loot ble shardet, jeg vat noe sånt som 3-4 large brillient shards. Balanzzar droppa pattern til truefaith vestments, men jeg hadde akkurat kjøpt patterne uansett, og jeg tapte greed rollen ganske bra run for meg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 morsomt.. hadde et strat scarlet run istad, først droppa krol blade (gikk til rogue) så droppa 3 orbs (spredd her og der) så hver boss droppa noe til roguen untatt balnazzar som droppa trufaith vestment pattern :> 6379763[/snapback] Jeg var med noen guildies (for det meste alts) til strath scarlet på fredag, 5 orbs droppa hvor av jeg fikk 4 (til truefaith vestments), nesten allt av loot ble shardet, jeg vat noe sånt som 3-4 large brillient shards. Balanzzar droppa pattern til truefaith vestments, men jeg hadde akkurat kjøpt patterne uansett, og jeg tapte greed rollen ganske bra run for meg 6380199[/snapback] nice :> Hadde DM North og west run igår, endte opp med 4 shards (2/3 grønne ble til shard) Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg var i BRD med noen kjentfolk igår, 53 priest som skulle gjøre en del quests og resten var bare med for å hjelpe. Det droppa noe helt sjukt med black diamonds, før vi hadde kommet oss inn i arena hadde det droppa 6 (!) stk. Enten har de buffa droprate, eller så hadde vi utrolig flaks. Jeg spurte pent om jeg kunne få dark iron scraps og core of elements, siden jeg holder på å samle insignias til 18-slots baggen. Da vi var ved MC portalen hadde jeg 150 scraps og 40 cores, i tillegg til at en kamerat hadde 90 scraps. Dette tilsvarer 6 insignias, eller nesten halvparten av baggen som krever 14 (7 of the crusade, 7 of the dawn). AH value er nesten 1g pr scrap, så her er det mulighet til å tjene penger for de som gidder. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 noen som spiller på drak'thul her? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hvordan fikse ct_raid etter patchen?? Funker ikke å laste ned nyeste få bare masse dritt ( Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg bruker den gamle og den funker helt fint såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 den husker alle innstiller osv, men får ikke opp MT targets eller noe, broadcasting funker heller ikke Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Huff, det var litt forandring på priestene til Sulfuron, ja. To wipes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå