Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Argh. Da var kontoen reaktivert, og jeg laster ned nyeste patch. Helt dønn umulig å slutte :mad: :!:

6375879[/snapback]

 

er warrior'en fortsatt på dragonmaw? i så fall burde du prøve litt pvp, alliance blir slaktet over en lav sko for tiden i ab/wsg/av :s

6376046[/snapback]

 

F***! Så sykt typsik! Akuratt når jeg hadde slettet både gearet og warrioren, i håp om å aldri vende tilbake, så snur alt seg på hodet! :mad:

6376056[/snapback]

 

hihi, du burde prøve å få den tilbake, etter at det kom flere hordeguilds fra kor'gall, har horde vunnet det meste av AV, og mot allt annet enn premade lag fra alliance i wsg/ab :s

6376385[/snapback]

 

Det hjelper ikke å få den tilbake når man har hverken gear eller penger. :cry:

 

Jaja, har planer om å starte en shaman, så får man se hvordan det går.

6376420[/snapback]

 

Tror du kan få gear'et tilbake også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
morsomt.. hadde et strat scarlet run istad, først droppa krol blade (gikk til rogue) så droppa 3 orbs (spredd her og der) så hver boss droppa noe til roguen untatt balnazzar som droppa trufaith vestment pattern :>

6379763[/snapback]

 

Jeg var med noen guildies (for det meste alts) til strath scarlet på fredag, 5 orbs droppa hvor av jeg fikk 4 (til truefaith vestments), nesten allt av loot ble shardet, jeg vat noe sånt som 3-4 large brillient shards. Balanzzar droppa pattern til truefaith vestments, men jeg hadde akkurat kjøpt patterne uansett, og jeg tapte greed rollen :p

 

ganske bra run for meg :D

Lenke til kommentar
morsomt.. hadde et strat scarlet run istad, først droppa krol blade (gikk til rogue) så droppa 3 orbs (spredd her og der) så hver boss droppa noe til roguen untatt balnazzar som droppa trufaith vestment pattern :>

6379763[/snapback]

 

Jeg var med noen guildies (for det meste alts) til strath scarlet på fredag, 5 orbs droppa hvor av jeg fikk 4 (til truefaith vestments), nesten allt av loot ble shardet, jeg vat noe sånt som 3-4 large brillient shards. Balanzzar droppa pattern til truefaith vestments, men jeg hadde akkurat kjøpt patterne uansett, og jeg tapte greed rollen :p

 

ganske bra run for meg :D

6380199[/snapback]

nice :>

 

Hadde DM North og west run igår, endte opp med 4 shards (2/3 grønne ble til shard)

Lenke til kommentar

Jeg var i BRD med noen kjentfolk igår, 53 priest som skulle gjøre en del quests og resten var bare med for å hjelpe. Det droppa noe helt sjukt med black diamonds, før vi hadde kommet oss inn i arena hadde det droppa 6 (!) stk. Enten har de buffa droprate, eller så hadde vi utrolig flaks.

 

Jeg spurte pent om jeg kunne få dark iron scraps og core of elements, siden jeg holder på å samle insignias til 18-slots baggen. Da vi var ved MC portalen hadde jeg 150 scraps og 40 cores, i tillegg til at en kamerat hadde 90 scraps. Dette tilsvarer 6 insignias, eller nesten halvparten av baggen som krever 14 (7 of the crusade, 7 of the dawn). AH value er nesten 1g pr scrap, så her er det mulighet til å tjene penger for de som gidder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...