Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er den nye raid-instansen - Naxxramas.

15 bosser, fire forskjellige deler og et nytt armorsett til hver klasse.

6372444[/snapback]

Hvordan kommer man seg opp egentlig? Vet egentlig ikke så veldig mye mer om Naxxramma enn at det er en ny instance med tier3 sett. :p

Lenke til kommentar
Det er den nye raid-instansen - Naxxramas.

15 bosser, fire forskjellige deler og et nytt armorsett til hver klasse.

6372444[/snapback]

Hvordan kommer man seg opp egentlig? Vet egentlig ikke så veldig mye mer om Naxxramma enn at det er en ny instance med tier3 sett. :p

6372893[/snapback]

Naxxramas er vel "hovedkvarteret" til det scourge, som er under herredømme av Kel'Thuzad.

Men kan de lvl 9-10 UD droppe noe? tenkte å grinde med alt(s) på de :)

Lenke til kommentar

Hm, tja.. fikk priesten opp til lvl50-ish, så begynte jeg så smått med Bloodrazor + Crusader på roguen, og Fiery war axe + Crusader på shamanen (som nå er 44). Warrioren fikk det beste av det beste på ethvert level, og det samme med warlocken.

Så, priesten (den første) tok jeg fra 1-60 uten noe særlig twinking.

Lenke til kommentar
Argh. Da var kontoen reaktivert, og jeg laster ned nyeste patch. Helt dønn umulig å slutte :mad: :!:

6375879[/snapback]

er warrior'en fortsatt på dragonmaw? i så fall burde du prøve litt pvp, alliance blir slaktet over en lav sko for tiden i ab/wsg/av :s

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
Argh. Da var kontoen reaktivert, og jeg laster ned nyeste patch. Helt dønn umulig å slutte :mad: :!:

6375879[/snapback]

er warrior'en fortsatt på dragonmaw? i så fall burde du prøve litt pvp, alliance blir slaktet over en lav sko for tiden i ab/wsg/av :s

6376046[/snapback]

F***! Så sykt typsik! Akuratt når jeg hadde slettet både gearet og warrioren, i håp om å aldri vende tilbake, så snur alt seg på hodet! :mad:

Lenke til kommentar

6375879[/snapback]

6376046[/snapback]

F***! Så sykt typsik! Akuratt når jeg hadde slettet både gearet og warrioren, i håp om å aldri vende tilbake, så snur alt seg på hodet! :mad:

6376056[/snapback]

hihi, du burde prøve å få den tilbake, etter at det kom flere hordeguilds fra kor'gall, har horde vunnet det meste av AV, og mot allt annet enn premade lag fra alliance i wsg/ab :s

Lenke til kommentar

6375879[/snapback]

6376046[/snapback]

6376056[/snapback]

hihi, du burde prøve å få den tilbake, etter at det kom flere hordeguilds fra kor'gall, har horde vunnet det meste av AV, og mot allt annet enn premade lag fra alliance i wsg/ab :s

6376385[/snapback]

Det hjelper ikke å få den tilbake når man har hverken gear eller penger. :cry:

Jaja, har planer om å starte en shaman, så får man se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...