Sondring Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvor mye er en "stack"? Vanligvis 20 Hvis det ikke er en auksjon der allerede, legg in et salg på 30 gull eller så. Du taper lite hvis noen legger det inn billigere - og du tjener mye hvis folk er utolmodige Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvor mye er en "stack"? Vanligvis 20 Hvis det ikke er en auksjon der allerede, legg in et salg på 30 gull eller så. Du taper lite hvis noen legger det inn billigere - og du tjener mye hvis folk er utolmodige Takk for alle svar! Det var allerede endel av de jeg hadde for salg, men la meg ganske billig i pris. Men hvor følger jeg auksjonen? Hvordan veit jeg om noen har kjøpt noe f.eks.? Dukker det opp en melding eller noe? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er du online kommer det opp i chatten at noen har kjøpt, så får du mail med pengene Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er du online kommer det opp i chatten at noen har kjøpt, så får du mail med pengene Ok. Mail har jeg aldri fått (på wow da......), det blir spennende. Så om auksjonen avsluttes mens jeg er offline, bør jeg sjekke mailen så fort jeg er online igjen? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Den blir liggende i postkassa i 30 dager før den forsvinner, så det er ikke noe å stresse med ^^ Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Den blir liggende i postkassa i 30 dager før den forsvinner, så det er ikke noe å stresse med ^^ Det var bra, da skulle jeg nok rekke det! Jepp jepp, da er Darnassus igjen! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) hmm... skal skifte til alliance snart no. (horde siden på Dragonblight er retards...) jeg gjør Pve og en del pvp, er det noen som anbefaler hvilken race jeg skal gå? tenkte på humans siden de har en gratis pvp trinket. (er warrior btw) så det står enten mellom Dwarf, human eller Night elf. noen som har noen forslag ? Endret 26. april 2010 av prez Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 hmm... skal skifte til alliance snart no. (horde siden på Dragonblight er retards...) jeg gjør Pve og en del pvp, er det noen som anbefaler hvilken race jeg skal gå? tenkte på humans siden de har en gratis pvp trinket. (er warrior btw) så det står enten mellom Dwarf, human eller Night elf. noen som har noen forslag ? Jeg er på hordesiden på Dragonblight og selv syntes jeg ikke det er så mange retards der. Spørs jo såklart hvilken guild du er i og hvor mye du gjør pugs - er som regel i pugs man støter på kremen av noobs føler jeg. Siden du skal bytte faction så blir det kanskje noe reputation du må skaffe på nytt? I såfall burde vel human være grei. Hvis ikke det er så viktig så ta dwarf - dwarf er tøffeste av det tøffe bare slått av orcs. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Kan noen hjelpe meg med denne macroen? #showtooltip /castsequence reset=10/ctrl Sacred Shield, Divine Storm, Judgement of Light, Crusader Strike, Exorcism, Consecration, Crusader Strike, Judgement of Wisdom, Divine Storm, Crusader Strike, flash of light, Consecration, Judgement of Light, Når jeg presser den så kommer alt bare i gchat. Trenger egentlig bare starten , rekkefølgen endrer seg etter gear. Med mitt så passer denne rotation best, da er alt klart hele tiden så går jeg fra venstre til høyre om og om igjen. Hadde vært digg å macroet den til 1 knapp som gikk rundt og rundt. Endret 26. april 2010 av War Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Du har mellomrom fremfor /castsequence? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Du har mellomrom fremfor /castsequence? 2nd that! Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Det er fra denne siden En copy paste bare skriver det inn i forrige chat. Skal sjekke for mellomromerrors. Endret 26. april 2010 av War Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Altså, jeg skriver ofte /facepalm i guildchat (med mellomrom forran) slik at de i guilden får se hva jeg mener om saken som diskuteres. Hadde jeg ikke tatt med mellomrommet ville jeg jo tatt emoten. Så det er nok mellomrommet som er problemet. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Noen som har meninger om AVR her? link Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Folk som ikke klarer å spille uten addons burde ikke spille i det hele tatt. Det mener jeg. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Bruker du DBM/BigWigs eller lignende Slimda? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nope. Eneste jeg bruker er X-Perl for unit-frames, samt LiveStock for å håndtere de 100 pets og mounts jeg har. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg herpet nettop IF med den addonen. Den er vel grei for raidlederen som har sin egen taktikk som resten ikke vet om eller har sett. Så popper han 3 stjerner og sier stå der, lets go. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sånne addons gjør spillet kjedelig. Husker ensfarget skins i gamle FPS spill, ødela hele atmosfæren. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg ser for meg at man kan tegne opp i 20 sec før bossen, så ta bort. Isteden for å bruke 30 min nå, og kaste smoke og mase om en eller annen firkant på gulvet. Endret 26. april 2010 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå