Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye er en "stack"?

Vanligvis 20 :)

Hvis det ikke er en auksjon der allerede, legg in et salg på 30 gull eller så. Du taper lite hvis noen legger det inn billigere - og du tjener mye hvis folk er utolmodige :)

Takk for alle svar! :)

Det var allerede endel av de jeg hadde for salg, men la meg ganske billig i pris. Men hvor følger jeg auksjonen? Hvordan veit jeg om noen har kjøpt noe f.eks.? Dukker det opp en melding eller noe? :)

Lenke til kommentar

hmm... skal skifte til alliance snart no. (horde siden på Dragonblight er retards...)

jeg gjør Pve og en del pvp, er det noen som anbefaler hvilken race jeg skal gå?

tenkte på humans siden de har en gratis pvp trinket. (er warrior btw)

så det står enten mellom Dwarf, human eller Night elf.

noen som har noen forslag :)?

Endret av prez
Lenke til kommentar

hmm... skal skifte til alliance snart no. (horde siden på Dragonblight er retards...)

jeg gjør Pve og en del pvp, er det noen som anbefaler hvilken race jeg skal gå?

tenkte på humans siden de har en gratis pvp trinket. (er warrior btw)

så det står enten mellom Dwarf, human eller Night elf.

noen som har noen forslag :)?

Jeg er på hordesiden på Dragonblight og selv syntes jeg ikke det er så mange retards der. Spørs jo såklart hvilken guild du er i og hvor mye du gjør pugs - er som regel i pugs man støter på kremen av noobs føler jeg.

Siden du skal bytte faction så blir det kanskje noe reputation du må skaffe på nytt? I såfall burde vel human være grei. Hvis ikke det er så viktig så ta dwarf - dwarf er tøffeste av det tøffe bare slått av orcs.

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg med denne macroen?

#showtooltip
/castsequence reset=10/ctrl Sacred Shield, Divine Storm, Judgement of Light, Crusader Strike, Exorcism, Consecration, Crusader Strike, Judgement of Wisdom, Divine Storm, Crusader Strike, flash of light, Consecration, Judgement of Light,

Når jeg presser den så kommer alt bare i gchat.

Trenger egentlig bare starten , rekkefølgen endrer seg etter gear.

Med mitt så passer denne rotation best, da er alt klart hele tiden så går jeg fra venstre til høyre om og om igjen.

Hadde vært digg å macroet den til 1 knapp som gikk rundt og rundt.

post-64596-1272284749,5067_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Altså, jeg skriver ofte /facepalm i guildchat (med mellomrom forran) slik at de i guilden får se hva jeg mener om saken som diskuteres. Hadde jeg ikke tatt med mellomrommet ville jeg jo tatt emoten. Så det er nok mellomrommet som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...