Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Alle kommer inn samtidig. Det var nok lag som tok kverken på deg. Det er oftest folk med høy MS eller lav FPS som dør på akkurat den delen hos våre raids.

 

Nå er det jo sånn at du faktisk får mindre til til å løpe ut hvis du står lengre fra bossen. Men du skal stå jævlig langt ute for å bruke lang nok tid til å ikke klare å komme deg ut før du blir truffet av aoe. Hjelper jo heller ikke at han mest sannsynlig ikke har run speed fra talents, da nitro boost ikke har en runspeed del så vidt jeg husker?

 

Uheldig men det kunne lett vært 1shoot og fra 35% og nedover var det lettere el 100%-35%.

 

Det er jo på 35% fighten starter, 100%-35% er jo bare oppvarming.

Men med 10% og på normal mode så er det ikke snakk om vanskelige sakene, kan vel egentlig ikke forventes heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gogo Datasmurf! Mer raids! :D

 

Var innom ICC10 idag med et alt-run i guilden. Min paladin (<3) tanket hele greia og fikk seg noen deilige oppgraderinger. Koselig å lede et raid med god stemning.

 

Og så ble jeg sittende helt til nå å tulleprate på kanalen vår. Jikes.

Ha ha, ja, jeg bør bli flinkere. Nå har jeg i det minste achievement, så da kan jeg joine pugs også. w00t!

I alle fall om noen godtar en gearscore på under 5k. -_-

 

Ha ha, nice da. ^^

Skulle kjøre ICC10 etter TotC, men sku opp relativt tidlig og valgte heller å levle en alt med en kompis og så legge meg tidlig. :p

 

Heh, jeg fant en 29 warlock på kontoen min, tenkte jeg skal levele han litt..men guuud så kjedelig det er å virre rundt i 1000 needles og desolace og de plassene der igjen..

Og derfor prøver du å unngå akkurat de plassene på det sterkeste. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Og så ble jeg sittende helt til nå å tulleprate på kanalen vår. Jikes.

 

Jeg kjenner til den der..

 

Tok et onyxia 10m fun-run i går, utrolig gøy. Og du verden så fort det gikk når alle visste hva de gjorde, og ikke sto der som idioter. Phase2 hadde bare såvidt begynt før jeg hører "Ehh, guys.. She is down again" på vent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Noen brukte tråden til å reklamere for egen nettside, dette er som noen allerede påpekte ikke tillatt. Samtlige innlegg rundt dette er dermed fjernet fra tråden.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Jeg lurer på noe; hvordan bruker jeg for eksempel armor hvor det står "Mail" (i rødt for mitt vedkommende)? Er dette en egenskap jeg kan lære noe sted?

 

Jeg er en Night Elf Hunter, level 16.

Du lærer det i level 40. fram til da så må du nok springe rundt med Leather.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du kan bruke mail i lvl 40. Trener det hos trainer

 

Takker for begge svar; har irritert meg grønn! :) Men bør jeg beholde de tinga jeg nå har fått som er "Mail", eller bør jeg bare selge unna? Blir jo mye stæsj før level 40??

 

 

Bare å selge det unna, den mailen du har nå vil være dårlig når du er på level 40.

Lenke til kommentar

selg det

 

16 lvl gear er useless på lvl 40. får 10x bedre ting ettervært....

 

Ok, tenkte nesten det.

 

Et siste spørsmål; de plantene/urtene jeg samler med Herbalism; de skal jeg bare selge igjen ikke sant? Jeg har tailoring som 2 profesjon, så kan ikke (vil ikke) bruke det selv. Hvor får jeg størst fortjeneste; greit å selge til "vanlig" merchant på mitt level, eller bør jeg auksjonere bort disse småplantene også? :)

Lenke til kommentar

Hvor får jeg størst fortjeneste; greit å selge til "vanlig" merchant på mitt level, eller bør jeg auksjonere bort disse småplantene også? :)

 

Best fortjeneste for planter får du nok på auksjonshuset. Det er ikke uvanlig å få solgt selv peaceblossom for flere gull. Bare sjekk prisnivået før du lager en auksjon.

Lenke til kommentar

selg på AH.

 

husker jeg var lvl 30 ish og tjente 300 g i timen menst jeg herba og questa samtidig.

 

Får hovedsakleg betre forteneste om du legg det ut hos ein Auctioneer enn å vendore.

 

Det gjelder selv om det bare er sånne småplanter; peaceblossom (?) og silverleaf? Er det noen interesse for disse plantene?

 

 

søk på AH og se hvor mye prisen ligger på...

tipper på rundt 10-15 g stack, men er forskjell fra dag til dag og server

 

kan være 3 g/stack og 30g/stack

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

selg på AH.

 

husker jeg var lvl 30 ish og tjente 300 g i timen menst jeg herba og questa samtidig.

 

Oi, det var mye penger; jeg har ennå ikke hatt en eneste gull! :)

Da blir det auksjon. Om det ikke er noen slike planter der fra før, hvilken pris bør jeg legge meg på? (helt ny på dette med auksjon også....)

 

Hvor mye er en "stack"? Edit: Fant det ut...(blir litt lett å spørre i blant).

 

Da stikker jeg en tur til Darnassus! :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...