Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Duo-healet med den scrubbye shammyn min i et ICC10pug med en disc priest istad. Fikk tatt første wing og plague wing. Var artig, uvanlig mye skryt i forhold til forrige gang. Da fikk jeg kjeft fordi jeg ikke dispellet magic fra raidet. Var tydeligvis jeg som ikke gjorde jobben min der ja.

Hmm.. I mitt guild kjefter vi alltid på huntere. Viper vi er det hunterene sin feil =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere noen triks dere bruker i arena 2VS2?

Spiller holy paladin og rouge , kun prøvd i 3 timer og fikk 957 rate , men derifra ser det mørkt ut.

Nå har jeg pve spec, men 1100 res på palaen , kanskje en pvp spec hadde gjort susen.

Nå skal det sies at rougen dinget 80 for noen dager siden og har halv blå /honor gear 4K Gs -ish.

Er det noen normer som går igjen? noe jeg eller rougen må ha.

Regner med at litt mer en 3 timer også vil gi erfaring.

Nå bruker vi tac hvor rouge macroer når jeg skal stunne healer innimellom hans stunnrotation.

Vinner mer en vi taper så langt på det.

Vi møter mye PvE-geared t10 + som critter 12k osv på 1100 res plate , de dør fort , men det hjelper ikke når de 2shooter oss.

Har sett så langt at lock/priest manadrainer/burn pala som en regel.

Og at mage drar frem 5 kopier og nuker healer

Endret av War
Lenke til kommentar

Grattis! Har du satt maxfps til 40 eller kommer du ikke over? Sett den til 100 og skru på vertical sync. :) Fleste nye pcer klarer lett 60 :)

Hvordan gjør man det da? /console funker ikke for meg og jeg ligger og viler på 60-61. Eneste gangene jeg ligger på 40 er hvis jeg loader dalaran på visse servere eller hvis jeg zoomer helt inn i aoe som foreksempel blood boil, consecration, hurricane og blizzard >.< Og det er vel unødvendig å ha mer enn 30fps. Leste at øyet ikke kan se mer, og at hvis man merker mer lag med 30fps enn 60 så har du ikke superøyne men det er noe med pcen. Sikkert bullshit menneh.

Forresten, får lagspikes ofte nå. Veldig irriterende.. Hva kommer det av? Pcen er gode 2 måner og jeg har kjørt alt av Ccleaner og Virusprogram.

Lenke til kommentar

Har dere noen triks dere bruker i arena 2VS2?

Spiller holy paladin og rouge , kun prøvd i 3 timer og fikk 957 rate , men derifra ser det mørkt ut.

Nå har jeg pve spec, men 1100 res på palaen , kanskje en pvp spec hadde gjort susen.

Nå skal det sies at rougen dinget 80 for noen dager siden og har halv blå /honor gear 4K Gs -ish.

Er det noen normer som går igjen? noe jeg eller rougen må ha.

Regner med at litt mer en 3 timer også vil gi erfaring.

Nå bruker vi tac hvor rouge macroer når jeg skal stunne healer innimellom hans stunnrotation.

Vinner mer en vi taper så langt på det.

Vi møter mye PvE-geared t10 + som critter 12k osv på 1100 res plate , de dør fort , men det hjelper ikke når de 2shooter oss.

Har sett så langt at lock/priest manadrainer/burn pala som en regel.

Og at mage drar frem 5 kopier og nuker healer

Bruk poles vs ranged. Roguen må få bedre gear! Spiller selv med en irl kompis, vi gikk Disc / Affliction før så har litt experience. Med proest og lock lå vi på 1,4k, 5,2k GS lock, 5,3k GS priest. Dette var litt før jul. I januar begynte jeg på en rogue som nå er 80 4,9k GS. I forgje uke hadde jeg 4,7k GS, ~260 res og vi vinner mer nå enn før. Har ikke trinket engang. Bruker 2 219 daggers.

Healer og dps (ikke war eller rogue) da henger jeg (rogue) på healer mens priest tanker dps og manaburner healer. Jeg interrupter nesten alt av heals og mana burns. Hvis det er healer rogue går jeg også en del på rogue mens jeg ccer healer.

Dobbel dps /m 1stealther. Priesten går på personen som ikke stealther og jeg prøver å finne stealtheren. Jeg finner dem som oftest først og sapper. Derreter går jeg på en av dem, spørs combo.

Dobbel dps /u stealther

Går på den med minst armor / liv og minst sirvivability og sapper / blinder den andre. feks mage og hunter går jeg hunter fordi mage har iceblock, polymorph kan disspelles av priest eller self dispelles shadow word: Death. Priest kan også disspelle iceblock. Viktig grunn er at jeg ikke kanhenge bra på mage uten cds pga kite. Swaper også target i visse situasjoner.

Mot warriors /Ragequitter vi alltid. Dvs ikke med Dk eller Feral.

Edit: Så skal du vite at jeg blir carried noe så jævlig av healeren også da! Jeg blir som en warlock dot med 50% healing reduce, cc, stuns, interrupt, movement impairing og disarm.

Håper det hjalp i alle fall litt.. følte jeg fikk med mye unødvendig men kan fikse på det når jeg har sovet litt.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Grattis! Har du satt maxfps til 40 eller kommer du ikke over? Sett den til 100 og skru på vertical sync. :) Fleste nye pcer klarer lett 60 :)

maxfps 40 atm, føler jeg ikke trenger mer, men tenkte jeg skulle se hvor høyt jeg kan gå, 25man raiding på full pupp med 1920x1080 krever sitt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Høres ut som et fail-pug eller en utrolig dårlig hunter.

Jeg tror det hele kan taes ned en god dose humor.

På samme måte som raid-communityet jeg raider med nekter å la meg tanke random heroics, siden serveren gikk ned første gang jeg satt meg i kø som det.

Og de gangene jeg har tanket i ettertid, og det går bra er de overbevist om at jeg gjorde noe feil, siden serveren ikke gikk ned.

Lenke til kommentar

Takk EMS15 , Jeg setter beacon på rouge og spamhealer meg selv da de fleste prøver å drepe meg først.

Dvs at rougen og jeg blir healet for 8000 pr 1 sek.

5/100 klarer å outdpse det når rougen løper rundt med hand of freedom , og vi dør ikke før jeg blir cced den 3 gangen og rouge dør pga crap gear , da popper jeg 30% skade overført fra rouge til meg og håper hans hp holder til jeg er fri så jeg kan holy shocke meg selv som også går på rougen.

Det er ingen god taktikk når det kommer til mages som kan sheepe x 1000 og locks som chainfearer ol.

Eneste klasse jeg kan drepe alene er rouge, warrior, hunter, da med holyshock på dem som trigger instant flash-heal på meg og da blir det 4-6k pr 6 sek på en klasse som ikke kan heale.

Vi kan jo kjøre nonerateings, og øve så lenge rougen har crap gear. Han klarer for eks ikke å stunnlocke 100% som alle andre rouges klarer.

Lenke til kommentar

Du vil aldri klare å soloe en warrior på høyere rating.

mages og locks er eneste defense du har som paladin LoS, kom deg nær en stolpe, kaster han poly, LoS, samme med fear.

Før eller siden får de inn en, men dette gjør det enklere for deg å bestemme at nå kan han polye for DR f.eks.

Lenke til kommentar

Hvordan gjør man det da? /console funker ikke for meg og jeg ligger og viler på 60-61. Eneste gangene jeg ligger på 40 er hvis jeg loader dalaran på visse servere eller hvis jeg zoomer helt inn i aoe som foreksempel blood boil, consecration, hurricane og blizzard >.< Og det er vel unødvendig å ha mer enn 30fps. Leste at øyet ikke kan se mer, og at hvis man merker mer lag med 30fps enn 60 så har du ikke superøyne men det er noe med pcen. Sikkert bullshit menneh.

Forresten, får lagspikes ofte nå. Veldig irriterende.. Hva kommer det av? Pcen er gode 2 måner og jeg har kjørt alt av Ccleaner og Virusprogram.

Øye kan for pokker se mer enn 30 bilder i sekundet. Det som er med lcd-skjermer er at de ikke går høyere enn 60hz (bilder i sekundet). Så kommer folk og skryter av at de ligger på 200fps med null stress mens de sitter på en 60hz skjerm og tror bildet er så mye bedre enn 60fps.

Skriv: /console maxfps 100 og skru på vertical sync. Skal funke det. :)

Lenke til kommentar
Det er ingen god taktikk når det kommer til mages som kan sheepe x 1000 og locks som chainfearer ol.

1. Los, som er sagt allerede.

2. Sacrifice hvis du ser magen går for sheep på deg.

3. Los.

Dere kommer alltid til å slite på lav rating hvis roguen har så dårlig gear. Han dør for fort og gjør for lite dmg. Bruk vent/skype/ts til å koordinere cc/cooldowns. Så du nevnte mye tull men ikke sacred shield, husk å bruk det.

Tror du bare må spille mye arena, få inn noen dueller mot forskjellige folk. Kanskje se noen holy pala arena filmer/streams og les litt rundt omkring på arenasider som Arenajunkies osv. Eller bare finn en warrior med gear, pisslett kombo. Hjelper om du ikke suger da -_-

Btw, husk du har bubble og rogue has cos/evasion mot pve gear. Burde være nærmest umulig for dere å tape, fult pve geara folk dør i en halv kidney, selv med rævva gear på roguen.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Artig med sånne runs. Noken tasty upgrades til shammyen? =)

Jepp! Ble honored med Ashen Verdict, fikk ny dagger, fikk nok emblems til skuldre pluss at jeg hadde en token i baggen så ble direkte oppgradert til sanctified. I tillegg fikk jeg en haug med offspecc. Noen dager før fikk jeg sanctified pants i VoA også. Artig å ha litt flaks i blant. :)

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...