Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! :)

Jeg er helt nye på WoW, og lurer på noe. Jeg har en Moonstalker Runt som nå er level 14. Er den like bra som en Moonstalker som er level 14 når jeg temmer den? Utvikler dyrene seg etterhvert (ser jo at de øker i level), slik at det ikke er noe vits i å "bytte" ut Moonstalker Runt med f.eks. Moonstalker?

En annen ting; er det noe forskjell på utseende til Moonstalker-gruppen, eller er de like bortsett fra navn og level?

Lenke til kommentar

Hunter pets går opp i level sammen med deg - så hvis du er fornøyd med tigeren din, så er det ikke forskjell på den og andre tigre.

Det er forskjell på tiger og ulv dog, noen raser har forskjellige skills tilgjengelige - men det er ikke en stor forskjell. Du finner en tabell her med hva forskjellige pets spiser og hvilke spesial abilities de har:

http://www.wowwiki.com/Hunter_pet

Katten din har for eksempel Prowl og Rake som spesial skills.

Største forskjellen finner du med klassen til dyret ditt. Hunter pets deles inn i tre klasser, med forskjellige talent-tre (Cunning, Ferocity og Tenacity:

http://www.wowwiki.com/Pet_talents

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Hunter pets går opp i level sammen med deg - så hvis du er fornøyd med tigeren din, så er det ikke forskjell på den og andre tigre.

Det er forskjell på tiger og ulv dog, noen raser har forskjellige skills tilgjengelige - men det er ikke en stor forskjell. Du finner en tabell her med hva forskjellige pets spiser og hvilke spesial abilities de har:

http://www.wowwiki.com/Hunter_pet

Katten din har for eksempel Prowl og Rake som spesial skills.

Største forskjellen finner du med klassen til dyret ditt. Hunter pets deles inn i tre klasser, med forskjellige talent-tre (Cunning, Ferocity og Tenacity:

http://www.wowwiki.com/Pet_talents

Takk for svar og ikke minst pekere til kjempesider! :) Da beholder jeg katten min i alle fall. Nå stikker jeg å leser! :)

Lenke til kommentar

Manglet Holy-paladinen vår igår. Merket det -veldig- godt på hardmodes som plutselig ikke var like oneshot.

Eller rettere sagt. Lady Deathwhisper og Lewtship oneshotta vi. Marrowgar ble litt vanskelig av diverse grunner. Merka godt han var borte.

Lenke til kommentar

Må være en av de beste healing paladinsa i verden lett.

Hvorfor? Han gjør jo ingenting spesielt, står litt i flammer som han ikke trenger å stå i, backpedler som en liten helt på Putricide ett par ganger. Ellers står han jo bare å spammer HL. Han får hjelp av shaman når han har litt uflaks og får spike i bone storm på Marrowgar og dør. Det dere ikke får se er at han ikke refresher beacon (eller bare ikke healer på 6 sek) på Mark på deres første try på Saurfang og lar han dø fordi han ikke blir heala på 6 sek. Dere får heller ikke se at en shaman dør på Putricide når de wipa der fordi han ikke ble heala når han hadde green ooze greia på seg + green ooze explosion.

Kite ooze og soloheale Rotface er nifty det, men om du har heala Rotface før så vet du det ikke skjer mye der og når han dør etter 1min27sec.. De wipa også på han første try btw, når noen døda fra disease, vile gas osv.

Anywhoo, litt imponerende er det, men noen gud er den paladinen helt klart ikke.

Lenke til kommentar

Hei dere. Vurderer å ta Raction change + Relamchange. Jeg har et spm. angående betalingen. Totalt koster det vel 45 euro, men jeg lurer på hva som kommer opp på nettbanken når tjenestene kjøpes? Kommer det opp "World Of Warcraft Faction Chnage" eller kommer det kun "Blizzard .... "

Får alltid lov til å bruke mors kredittkort når jeg spørr på nettet (:p) men hun er ikke serlig begeistret for at jeg spiller det!

Noen som vet dette? Setter pris på det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvor mange BoA-items finnes det? Jeg finner bare chest og shoulder. Ja, og våpen da. Men skulle gjerne hatt flere klær så det går enda fortere og levle.

Det er kun shoulder og chest som gir økt xp.

(Samt en ring, men den er ikke så lett å få tak i)

Lenke til kommentar

Hvor mange BoA-items finnes det? Jeg finner bare chest og shoulder. Ja, og våpen da. Men skulle gjerne hatt flere klær så det går enda fortere og levle.

Finnes kun shoulder, chest, trinket og våpen.

Kan få en ring med 5% extra xp av noe fishing greier, men vet ikke helt hvordan det funker.

Lenke til kommentar

Fiske-greiene er rimelig enkelt.

Du må fiske i fiske-svermer i Northrend fra klokken 2 (??) på lørdager. Førstemann til å få en hai, og levere den i Dalaran, får valg mellom ringen og et par andre ting. Vanligvis fullført innen 5 minutter.

Lenke til kommentar

Må være en av de beste healing paladinsa i verden lett.

Hvorfor? Han gjør jo ingenting spesielt, står litt i flammer som han ikke trenger å stå i, backpedler som en liten helt på Putricide ett par ganger. Ellers står han jo bare å spammer HL. Han får hjelp av shaman når han har litt uflaks og får spike i bone storm på Marrowgar og dør. Det dere ikke får se er at han ikke refresher beacon (eller bare ikke healer på 6 sek) på Mark på deres første try på Saurfang og lar han dø fordi han ikke blir heala på 6 sek. Dere får heller ikke se at en shaman dør på Putricide når de wipa der fordi han ikke ble heala når han hadde green ooze greia på seg + green ooze explosion.

Kite ooze og soloheale Rotface er nifty det, men om du har heala Rotface før så vet du det ikke skjer mye der og når han dør etter 1min27sec.. De wipa også på han første try btw, når noen døda fra disease, vile gas osv.

Anywhoo, litt imponerende er det, men noen gud er den paladinen helt klart ikke.

Du er jo hjertelig velkommen til å forsøke. :thumbup:

Lenke til kommentar

Duo-healet med den scrubbye shammyn min i et ICC10pug med en disc priest istad. Fikk tatt første wing og plague wing. Var artig, uvanlig mye skryt i forhold til forrige gang. Da fikk jeg kjeft fordi jeg ikke dispellet magic fra raidet. Var tydeligvis jeg som ikke gjorde jobben min der ja.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...