Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

håper du mener Shadows edge...

Hm nei, er ikke shadowmourne neste steg når jeg har samlet 1000.

Har du en ret libram ?

Libram of Valiance

Skal sjekke ut den siden jeg fikk.

Det kan hende jeg har for lange pauser mellom slagene på bossen eller battleship da jeg ikke vil aoe-slå på bossen så jeg slår alle addsa når de spawner.

Funger dårlig å linke armory når jeg er holy hele tiden og logger ut som det.

Skal logge inn nå og sette noe retrigear , iallefall det som ikke er i banken så kan linken være retri for i kveld.

etter du har gjort alle 3 infusion questan og samlet 50 frost shard eller noe. men Shadowmourne går nok til den høyeste dpsen/mest trofaste membern.

Edit: + at du trenger og ha samlet 1000 souls før infusion questene.

Endret av prez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare 3-4 i g som har nok mats til det questet, 1 dps 1 tank og 1 healer (meg) alle samler 288/1000 ca, men shards dropper ikke om ingen med questet har, så er det bare meg så er den min

Nå skal det legges til at weaponskill er 380 osv.

What this means is basically that it is better to hit a dps skill that is off cooldown - any skill - rather than wait a second for a certain skill to be ready.

Source: http://elitistjerks.com/f76/t68951-retribution_updated_3_3_a/#ixzz0llIEdWUv

Endret av War
Lenke til kommentar

da har jeg startet med wow igjen. og fant fort ut hvor mye arbeid jeg brukte å legge i ui. Ting begynner å ta form med er på langt unna ferdig. En ting jeg lurer på er hvordan jeg får bakgrunnen til mine hotbars til å bli svart. slik at det blir en "hotbar" og ikke en rad med knapper.

Bruker Bartender4 og har ikke funnet noe selv.

edit: lagt til et bedre bilde. Det som er merket rødt vil jeg fjerne med får det ikke til, og som dere ser så har jeg merket med svart mellom ikonene på hotbaren.

post-32072-1271880297,7974_thumb.jpg

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Det er bare 3-4 i g som har nok mats til det questet, 1 dps 1 tank og 1 healer (meg) alle samler 288/1000 ca, men shards dropper ikke om ingen med questet har, så er det bare meg så er den min

Nå skal det legges til at weaponskill er 380 osv.

What this means is basically that it is better to hit a dps skill that is off cooldown - any skill - rather than wait a second for a certain skill to be ready.

Source: http://elitistjerks.com/f76/t68951-retribution_updated_3_3_a/#ixzz0llIEdWUv

uhm... og poenget er? hvis du hadde lest mere så hadde du sett at prioriterings listen til paladins skifter med hvor bra gear de har.

og btw... er det serriøst ingen annen melee i guilden din som bruker en 2h? hvis dere gir de for offspec så mangler dere et par folk. + at dere må downe Sindragosa 25 man før du er ferdig med infusion questene.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har akkurat begynt å spille WoW (har en 10-day trial), og lurte på noe (så ut som dette var tråden for små lette spørsmål...). Jeg har kommet til level 10 som hunter, og prøver å få et pet. Men hvordan gjør jeg det? Når jeg går til trener`n jeg har brukt fram til nå har hun ikke noe å si eller tilby trening i. Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
er det serriøst ingen annen melee i guilden din som bruker en 2h?

Jo, men de har ikke 25 SP ( 35000g på min server )

Osv, så da sitter de med den epice q itemen, 2 blod og 1-2 blå SP i 5 mnd da de trenger EoF til eget gear.

Lenke til kommentar

da har jeg startet med wow igjen. og fant fort ut hvor mye arbeid jeg brukte å legge i ui. Ting begynner å ta form med er på langt unna ferdig. En ting jeg lurer på er hvordan jeg får bakgrunnen til mine hotbars til å bli svart. slik at det blir en "hotbar" og ikke en rad med knapper.

Bruker Bartender4 og har ikke funnet noe selv.

edit: lagt til et bedre bilde. Det som er merket rødt vil jeg fjerne med får det ikke til, og som dere ser så har jeg merket med svart mellom ikonene på hotbaren.

I Bartender settings, har du pr. bar, under fanen General Settings et valg som heter Button Grid.

Og for den andre, det burde være noe som støttes av unitframesene du bruker. Let i innstillinger.

Lenke til kommentar

Du må gjøre en questchain du får av din lokale hunter-trener

Men min lokale trener har ingen quester å gi meg......kan det ha noe med 10-day trial å gjøre?? For treneren er der hun pleier; hun er en level 10 ett-eller-annet, og det er henne jeg har gått til når jeg har gått opp en level og skal trene.

Vet du om det finnes en levelcap på trialperioden? Vet for eksempel at Warhammer online opererte med maks lvl 10 i trial periode. I så fall kan det jo virke som det er relatert til det. Eventuelt er det slik at du ennå er hos den aller første treneren i den aller første campen du startet spillet i, og at du egentlig må til treneren i den neste byen. Det er så lenge siden at dette er kun gjetning.

Lenke til kommentar

Men min lokale trener har ingen quester å gi meg......kan det ha noe med 10-day trial å gjøre?? For treneren er der hun pleier; hun er en level 10 ett-eller-annet, og det er henne jeg har gått til når jeg har gått opp en level og skal trene.

Vet du om det finnes en levelcap på trialperioden? Vet for eksempel at Warhammer online opererte med maks lvl 10 i trial periode. I så fall kan det jo virke som det er relatert til det. Eventuelt er det slik at du ennå er hos den aller første treneren i den aller første campen du startet spillet i, og at du egentlig må til treneren i den neste byen. Det er så lenge siden at dette er kun gjetning.

Maks er lvl 20 i trial

Lenke til kommentar

lvl 20.

MEN!

tapte DV fordi internette mitt gikk konk =.= elloer var det jeg som /pray spamma for mye :hmm:

Lenke til kommentar

Som retripala får jeg 3k på lvl 80 og 2k på bosser selvbuffet på treningsdukke.

Får bare skaffe bedre gear da, spammer spellsa i rett rekkefølge VS gear så fort det går.

Bruker dere en addon for å fortelle hvilke spels som er klar? Går jo så fort at jeg blir sittende å stirre på actionbaren.

Edit, respeccet, 3,3K Øker til stadighet.

Endret av War
Lenke til kommentar

lvl 20.

MEN!

tapte DV fordi internette mitt gikk konk =.= elloer var det jeg som /pray spamma for mye :hmm:

Jeg fant ut hva som var feil, jeg skulle henvende meg til en ny hunter-trener, på et litt annet sted. Jeg er nok ikke riktig inni hvordan alt fungerer ennå gitt! Takk til alle som prøver å hjelpe! :)

Lenke til kommentar

Som retripala får jeg 3k på lvl 80 og 2k på bosser selvbuffet på treningsdukke.

Får bare skaffe bedre gear da, spammer spellsa i rett rekkefølge VS gear så fort det går.

Bruker dere en addon for å fortelle hvilke spels som er klar? Går jo så fort at jeg blir sittende å stirre på actionbaren.

Edit, respeccet, 3,3K Øker til stadighet.

Har ikke du kommentert hvor lett det er å få gear i wotlk? Den dpsen der hadde vi jo når vi dinget 80 og løp i naxxramas i tbc gear :s

Lenke til kommentar

Noen som vet ca hvor lang tid det tar før det skjer noe etter at man har ringt blizzard support om å få tilbake accounten sin?

Umulig og si. Kommer helt an på trafikk og andre ting...

har det ikke gått over 3 dager kan du sende ticket. accounten din vill bli steng et par dager men du skal da få tilbake alt på MAIL om dem finner det du mista :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...