Skarstard Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det nytter ikke med Electron, nei. Det mangler deler av kortnummeret. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 er Visa Electron det samme som bankkort?Har Visa Elektron på mitt (står det iaffal), men funker det å bruke det siden jeg ikke er 18? 6366491[/snapback] Du må nok være over 18 ja. For man skal taste inn disse utheva talla på fremsida av kortet. Jeg har hvertfall ikke sånn. 6366718[/snapback] har 16 nummer foran på kortet... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 har 16 nummer foran på kortet... Hmm, mitt Visa Electron har ikke det. Hvilken bank er det snakk om? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Congratulations! Your credit card has been successfully recorded! Tales of this historic moment will be told and retold down through the generations. Way to go! Hmm.. er jo ikke 18 lol edit: er Nordea, står også "Bank axept" oppe i venstre hjørme hvis det hjelper (bak) edit: lolol, ny(e)tt hint: Remember to take all things in consideration (Even World of Warcraft!) Endret 23. juni 2006 av chokke Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 edit: er Nordea, står også "Bank axept" oppe i venstre hjørme hvis det hjelper (bak) Akkurat som mitt, bare at det er Spare Bank 1 Midt-Norge, men jeg har ikke den nødvendige tallrekken. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hehe, snappet opp AotH/Arcane missile-bøkene for 300g totalt, AotH solgte for 350g. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 noen som har fått den festival hjelmen? Isåfall hvordan? SKjønte ikke helt etter hva jeg leste på allakhazam.com . Skal man få et quest som sier "dra til org og rør brannen" (til alle byene) og så får man et quest, eller skal man røre alle brannene uten et quest (som trigger at du får questet) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 I tronerommet i UC er det et bål og noen NPC-er. Snakk med en av dem, så får du en quest hvor du skal reise til Org, TB og UC og tafse på bålene. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hva har skjedd med Sulfuron adds? Større range? Healer seg selv? Er det blitt forandret i patchen? Fant ingenting i patchnotes... Når healer de som faen selv med mye større range enn det vi pleier å ha Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ja, flere som har klaget over det. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvordan klare de nå da? 3 wipe nå, pleier å ta han lett Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Dra dem lengre unna de andre healerne? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Spamhealer seg selv Vi har ikke så utrolig godt gear heller ennå så vi klarer ikke å DPSe fort nok. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Aahhh herlig Vi skippet Sulfuron for i kveld og gikk til magmadar der mageblade droppet som jeg har prøvd å vinne i 2 måneder, da en snill warlock sier han ikke skal bidde fordi han syntes jeg fortjener den Såå ender med at jeg får den for 40dkp (minimum bid) i guilden takkjet være en warlock og heldig oppmøte for meg. Mageblade har vanligvis gått for 150-200DKP (som er nesten en måneds raiding 100% attendancy) hver gang, utenom denne gang. *smile i rl* Edit. Verste delen med det hele er at locken min aldri har brukt sword før og har defor ikke lært meg swords. kan ikke bruke det før vi er ferdig i mc... Endret 23. juni 2006 av Icluz Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Om Sulfuron har fått en buff, så var det på tide. Det var den letteste bossen i MC imo. Vi tok han iallefall uten problemer i forrigårs. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 noen som har fått den festival hjelmen? Isåfall hvordan? SKjønte ikke helt etter hva jeg leste på allakhazam.com . Skal man få et quest som sier "dra til org og rør brannen" (til alle byene) og så får man et quest, eller skal man røre alle brannene uten et quest (som trigger at du får questet) 6369697[/snapback] For å få hjelmen må man ta på bålene i byene til den andre faksjonen. Så alliance må ta på bålene i UC, OG og TB og vice versa. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hva har skjedd med Sulfuron adds? Større range? Healer seg selv? Er det blitt forandret i patchen? Fant ingenting i patchnotes... Når healer de som faen selv med mye større range enn det vi pleier å ha 6369976[/snapback] hm, vi merka ingenting, kanskje vi har dratt de "for langt" unna tidligere? Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Dæven! Da var det gjort! Alt gear er shardet, alle proffesions og recipies borte, alle items i banken er borte, alle mountene er borte og kontoen er gitt bort. Håper jeg ikke angrer på dette.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hihi, det gjør du nok. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Lite spm. I den nye patchen, hva er de digre greiene i lyfta utenfor stormwind og if? Noen sier det er et nytt instance elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå