Skribenten_ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg var veldig aktiv med wow spilling da outland var inn..(tror jeg greide å bli den 4 beste geara resto druiden på servern ) Da husker jeg det var mye hype om wow..og det var på manges lepper.. nå er det 2 år siden jeg slutta, og vil bare spørre dere som fremdeles spiller. Er det like mye hype rundt wow? eller har antall spillere på serveren minket siden outland? For meg så virket som som outland representerte wow på topp, og etter en del kritikker fra wotlk så har det dabbet av? eller har det ikke det...vokser fremdeles antall spillere forsatt? eller har det faktisk minket? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Det finnes flere mammuter. En kan kjøpes for 3/400 Shards of ettellerannet. Du får de av dungeons når dere eier Wintergrasp. En dropper i VoA. En kjøpes i Dalaran for 16 000 gull, og en for 200 emblem of heroism. To stk. kjøpes hos Sons of Hodir. Sånn, du glemte en Og den du får for sånn dritt i WG. Erm... Stone Keeper's Chard var det. 300 stk og man får Black War Mamut... Jeg var veldig aktiv med wow spilling da outland var inn..(tror jeg greide å bli den 4 beste geara resto druiden på servern ) Da husker jeg det var mye hype om wow..og det var på manges lepper.. nå er det 2 år siden jeg slutta, og vil bare spørre dere som fremdeles spiller. Er det like mye hype rundt wow? eller har antall spillere på serveren minket siden outland? For meg så virket som som outland representerte wow på topp, og etter en del kritikker fra wotlk så har det dabbet av? eller har det ikke det...vokser fremdeles antall spillere forsatt? eller har det faktisk minket? Det blir vel bare fler og fler spillere. Har ikke blitt like mange mer som under Outland så ikke like mye hype rundt det nå. Wow utvikler seg til noe pro gamers ikke liker, nemlig at det blir for lett, så da dabber det litt av med de. Okey den var med, men jeg fylte ut resten av infoen... Endret 21. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg nevnte begge de to ja, så... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det finnes flere mammuter. En kan kjøpes for 3/400 Shards of ettellerannet. Du får de av dungeons når dere eier Wintergrasp. En dropper i VoA. En kjøpes i Dalaran for 16 000 gull, og en for 200 emblem of heroism. To stk. kjøpes hos Sons of Hodir. Sånn, du glemte en Og den du får for sånn dritt i WG. Erm... Stone Keeper's Chard var det. 300 stk og man får Black War Mamut... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 I corrected it. Så Chards etterelannet så da fylte jeg inn resten av infoen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det heter faktisk Shards. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Men ikke vits i og starte en stor diskusjon pga et ord og en missforståelse. Da vil dette minne mer mer om barneskolen... Lenke til kommentar
War Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har vært helbreder på den hellige krigeren i 139 av 140 dager /spilt Jeg har ca 5200GS som retribution-paladin , men skaden per sekund er 20% av alle andre paladiner jeg spiller med. Så er dette rett rekkefølge? Dvs spamme det som er ledig i den rekkefølgen her: Noe å legge til? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har vært helbreder på den hellige krigeren i 139 av 140 dager /spilt Lenke til kommentar
War Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Edit : Her har vært holy pala ..... I en liste over bedre dps hjelm så kommer pvp ganske høyt opp om man ikke kjører raid HC. Så skaffe den da til pve-dps? Har snart shadowmourne og gjør 2500 dps er litt kjipt. Endret 21. april 2010 av War Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Hvis du trenger hjelp til å spille retripala: http://elitistjerks.com/f76/t68951-retribution_updated_3_3_a/ Jeg kan ikke skjønne at du klarer gjøre så lite DPS med en slik gearscore. Enten må du jo ta laaaaaaaange pauser mellom hvert slag, ikke ha seal på eventuelt 0 hit og 0 expertise. Har du en ret libram ? Endret 21. april 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 det er sant, men det toppet seg ganske bra med TRH. Jeg ser ikke helt den store forskjellen mellom denne, og en hvilken som helst pet. Den gir deg ingen fordeler i spillet, bortsett fra at du sparer litt gull når du skal kjøpe mounts på alter. Akuratt dette har jeg forsøkt og forklare folk som whiner på celestian steed LENGE. I alt sparer du rundt 80g(?) pr. karakter? så selve delen er jo null stress, men på lvl20 og lvl40 har en tross alt ikke så mye gull med mindre man sender over, så jeg syns det er helt greit. Ser heller ingen forskjell fra pets som har blitt solgt lenge, fra DLC til ting etc.etc. Som sagt før så gir jeg en lang faen i hva folk bruker pengene sine på. Konseptet derimot er avskyelig, og måten Blizzard har gjort det på er utspekulert. Lurt på hvorfor touring rocketen ble utsatt? hmmmm. Som sagt, hør blue plz Episode 9, season4. Han har mange gode poenger og argumenter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Så lenge det ikke lager noen ulempe for de som ikke har kjøpt den, ser jeg ingen problemer med det. Hadde det derimot vært en 400% mount som ikke finnes ingame også, hadde det vært galt. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Edit : Her har vært holy pala ..... I en liste over bedre dps hjelm så kommer pvp ganske høyt opp om man ikke kjører raid HC. Så skaffe den da til pve-dps? Har snart shadowmourne og gjør 2500 dps er litt kjipt. håper du mener Shadows edge... men kan du linke armory? mye enklere og finnne ut hva som er feil da. Lenke til kommentar
Pandaboii Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Noen som vet ca hvor lang tid det tar før det skjer noe, etter at man har ringt blizzard support om å få tilbake accounten sin? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Litt småskjipt å ikke få være med normal-gruppa for Lich King, men istedet må hjelpe til i heroic. Men på en annen side så er det vel positivt også. Håper jeg får drept han snart. Var på han igår, men folk måtte stikke etterhvert :/ Må si jeg likte encounteren. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) håper du mener Shadows edge... Hm nei, er ikke shadowmourne neste steg når jeg har samlet 1000. Har du en ret libram ? Libram of Valiance Skal sjekke ut den siden jeg fikk. Det kan hende jeg har for lange pauser mellom slagene på bossen eller battleship da jeg ikke vil aoe-slå på bossen (akkuratt når addsa spawner) så jeg slår alle addsa når de spawner. Funger dårlig å linke armory når jeg er holy hele tiden og logger ut som det. Skal logge inn nå og sette noe retrigear , iallefall det som ikke er i banken så kan linken være retri for i kveld. Jeg finner ikke meg selv på armory >< Sjekk om Be imba fungerer. (kun for 21 april 2010) Skaffer retrigear på si siste uka. Nye ToC-badge + 45 EoT hender kommer i dag + at det er på feil sverd. Og speccen har jeg ikke sett på. har den jeg hadde da jeg levlet til 80. Endret 21. april 2010 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå