Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Eneste unødvendige addonen jeg har er Bejeweled :p

Ellers går det i Atlas, Atlasloot, DBM, Skada, Auctioneer, Enchantrix, Gatherer, Omen, CT, Titanbar, ClassTimer og LightHeaded.

Totalt nødvendige for en casual fucker som meg med alt for mange alter jeg spiller på. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor står det?

vanskelig å finne. siterer fra infoen på videoen:

"Have you read this far? Then here's some insider info!

* This video was made in 13 minutes. The most difficult part of it was finding someone willing to ride around on TRH for the camera. I paid em 200g to do it and kept their name out of the video."

Lenke til kommentar

det er sant, men det toppet seg ganske bra med TRH.

Jeg ser ikke helt den store forskjellen mellom denne, og en hvilken som helst pet.

Den gir deg ingen fordeler i spillet, bortsett fra at du sparer litt gull når du skal kjøpe mounts på alter.

Akuratt dette har jeg forsøkt og forklare folk som whiner på celestian steed LENGE. I alt sparer du rundt 80g(?) pr. karakter? så selve delen er jo null stress, men på lvl20 og lvl40 har en tross alt ikke så mye gull med mindre man sender over, så jeg syns det er helt greit. Ser heller ingen forskjell fra pets som har blitt solgt lenge, fra DLC til ting etc.etc.

Lenke til kommentar

Det finnes flere mammuter.

En kan kjøpes for 3/400 Shards of ettellerannet. Du får de av dungeons når dere eier Wintergrasp.

En dropper i VoA.

En kjøpes i Dalaran for 16 000 gull, og en for 200 emblem of heroism.

To stk. kjøpes hos Sons of Hodir.

Sånn, du glemte en :p

Lenke til kommentar

Hvilket profession er billigst å levle ved å kjøpe alt selv? :p

Har engi på magen min og lurer på om jeg skal ta opp noe annet og for de 46-47 ekstra spell powerne :p

JC vet jeg er dyrt (det var engi og), men hva er det billigste?:>

Lenke til kommentar

Varierer veldig fra server til server. Tailoring kan være billig, særlig dersom du har en enchanter til å disenchante det du lager for så å selge dette på AH. Avhengig av herb-prisene kan det også være billig å level inscription, men markedet for glyphs er vel ikke like stort lenger, så er ikke sikker på hvor mye du får solgt under leveling.

Lenke til kommentar

Hvilket profession er billigst å levle ved å kjøpe alt selv? :p

Har engi på magen min og lurer på om jeg skal ta opp noe annet og for de 46-47 ekstra spell powerne :p

JC vet jeg er dyrt (det var engi og), men hva er det billigste?:>

behold engi (24 crit på boots, 27 sp på cloak, 340 haste på gloves hvert min) og ta opp tailoring tror det skal være billig. men som ''Bushmann'' sa det varierer fra server til server.

(ville tatt opp JC hvis jeg var deg men det er ganske dyrt og levle)

Endret av prez
Lenke til kommentar

Er vel 8-9 måneder siden jeg sist spilte WoW. Hvordan er spillet nå i forhold til rett etter Wotlk Launch? Mange store endringer, og er endringene gode eller dårlige?

Skal ikke uttale meg om siste biten av endgame raiding, samt hardmodes, men resten er ez-mode og ennå lettere tilgjengelig enn det var i TBC.

Overpowered gear gjør alle heroics til aoe spamfests, muligens med et lite unntak her og der i de nye icecrown instancene, men de er ikke store utfordringene de heller.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Er vel 8-9 måneder siden jeg sist spilte WoW. Hvordan er spillet nå i forhold til rett etter Wotlk Launch? Mange store endringer, og er endringene gode eller dårlige?

Skal ikke uttale meg om siste biten av endgame raiding, samt hardmodes, men resten er ez-mode og ennå lettere tilgjengelig enn det var i TBC.

Overpowered gear gjør alle heroics til aoe spamfests, muligens med et lite unntak her og der i de nye icecrown instancene, men de er ikke store utfordringene de heller.

Enig i att heroics begynner å bli ufattelig lette, men er ikke så mye Blizz kan gjøre me det. Heroics er for å hjelpe med gearing til raiding o.l, og blir det vanskeligere klarer ikke nydingede folk dem.

De kunne jo kansje lagt Heroic Heroic mode til folk som er godt gearet så det ikke blir så faceroll, men det skjer nok ikke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...